• De stelling van vandaag luidt:
    Zeggen dat je niet geleerd hebt terwijl dat wel zo is, is gewoon dom

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dat klopt, maar mensen geloven niet dat je goede punten kunt halen als je niet goed geleerd hebt en dan gaan ze gelijk denken dat je gewoon stoer wilt doen, terwijl dat niet zo is. :'D


    Only losers can act the way you do

    Assassin schreef:
    Dat is stoerdoen (cat) Mee eens dus.


    One Day you'll remember me...

    Assassin schreef:
    Dat is stoerdoen (cat) Mee eens dus.


    effort never betrays you

    jaah klopt.. dan lijkt het net of je er bij wil horen ofz..


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    ik vind het niet dom het is juist wel slim want anders gaan mensen expres naast je zitten en proberen af te kijken tenminste dat doen ze altijd bij me vriendin(omdat ze bijna een nerd is ,wel een super coole nerd...maar als je het doet om aandacht te trekken is het wel dom vind ik... maar zelf zeg ik het wel gewoon als ik goed heb geleerd want dan ben ik daar wel trots op omdat ik dan eindelijk een weddenschap met me zelf heb gewonnen om te leren tot ik in slaap val (die ik meestal wel verlies)


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ja een beetje stoer doen of gewoon geen zin om het te maken


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Wat boeit dat nou, moeten ze toch zelf weten of mensen dat zeggen of niet :'D


    -

    Ja, degene die dat zeggen hebben meestal het meest geleerd :)


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    Het zal mij even lekker boeien :'D Als een persoon dat wil zeggen moet diegene dat lekker zelf weten, heb ik geen last van.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    FOEMP schreef:
    Dat klopt, maar mensen geloven niet dat je goede punten kunt halen als je niet goed geleerd hebt en dan gaan ze gelijk denken dat je gewoon stoer wilt doen, terwijl dat niet zo is. :'D

    Dat ga ik dus niet doen.
    Ik ben gewoon eerlijk.
    Ik hoef niet stoer te doen daarover ;s.
    Maar meestal zeg ik dat ik niet geleerd heb want dan willen ze anders de antwoorden weten..