• Hallo dudies,

    Ik heb bedacht dat ik ook een RPG wil gaan doen, want ik vond dat stiekem wel heel leuk. Het wordt een ''meespeelverhaal'' over Harry Potter, want dat vind ik nog leuker. Ik ga er geen story van maken, want dat vind ik zelf heel erg irritant, en alles komt in een RPG topic waar we het dus ook gaan doen.

    Voor de mensen die graag mee willen doen, heb ik wat extra informatie zodat je je aan kan passen en ik wil vragen om je er aan te houden, want anders wordt het zo lastig om alles makkelijk bij te houden.

    THA RULES
    * We schrijven in verleden tijd, omdat mooier is en voor de meesten handiger
    * We gebruiken de Engelse namen, omdat ik die mooier en handiger vind. Als je de namen niet kent moet je dat even aangeven, dan zal ik je een lijstje geven met de Engelse namen die het meeste van pas komen! Hiermee worden alleen de namen gebruikt, zoals Ron Weasley, Hermione Granger, maar niet de woorden als: Wand en Spell, dat wordt té veel van het goeie.
    * We schrijven in de derde persoon, hij/zij vorm dus. Het is zo makkelijk om om te slaan naar een ander personage, omdat je twee personages krijgt.
    * De ''rollen'' die niet ingevuld zijn mogen er in voor komen, maar de gesprekken die jouw personage er mee heeft, moet je zelf beschrijven.
    * Als er dingen zijn die je wilt zeggen, moet je ze in een

    Quote
    zetten, zodat het opvalt.
    Als je je niet aan de regels houdt is dat niet erg, maar probeer het wel, anders is het zo irritant. (:

    ROLLENVERDELING
    JumbieBill > Yocey Luna & Luna Lovegood
    x7UP > Pixie Moore & Ginny Weasley
    Rugzak > Purslane Noway & Harry Potter
    Zorro > Kyra Hastings & Hermione Granger
    Nice > Alice Moors & Ron Weasley
    Quarterback > Mada Lopez & Draco Malfoy
    Er mogen nog meer rollen worden ingevuld in dit topic.


    Ik zet telkens een hoofdstuk neer wáár de personen zich bevinden bijvoorbeeld, houd je hier aan. Er worden geen personen gedood of vermoord, omdat dat niet leuk is.
    Houd het leuk voor elkaar en veel plezier!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:02 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hermione
    Ze ging behoedzaam op de bank in de coupé zitten. Je weet maar nooit, met een gesloopt bagagerek, kon alles wel kapot zijn. Toen de bank hoogstens een beetje oud bleek te zijn, ontspande Hermione.

    OMFG. Ik vind Sjors echt cool. :9~


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Alice Moors

    "Wanneer zouden we bij Hogwarts zijn? Ik heb enorm zin in het nieuwe jaar!" Zei Alice blij. Ze voelde zich nogal op haar gemak bij Yocey. Meestal is ze best verlegen maar ze had een goede eerste indruk bij Yovey. En dat was heel belangrijk voor Alice.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Pixie Moore
    Pixie dropte haar koffer maar op de grond en ging op het bankje zitten, gelukkig zakte ze het niet door. Ze moest grinniken bij de gedachte, het had er vast stom uit gezien.

    Ginny
    Ze keek Purslane aan en grinnikte zachtjes, ze keke naar de Fred. ,,Vast niet, hij ziet er schattig uit.'' zei ze. ,,mag ik 'm aaien? :3'' vroeg ze toen, ze was altijd al dol geweestop dieren. (geen idee of dat zo is xd)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yocey Luna
    "ik weet het niet, ik hoop snel. Ik heb ook zin in het nieuwe jaar! Ik dacht al dat ik de enige was," Zei Yocey vrolijk. Ze wist nu al dat het een geweldig jaar ging worden.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Alice Moors

    "Jij bent echt niet de enige! Iedereen heeft toch zin in het nieuwe jaar. Als het dit jaar maar wel een normaal jaar wordt." Er viel even een stilte maar Alice verbrak die al snel. "Heb je huisdieren?" Vroeg ze


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    oeps verkeerde RPG hahah

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 19:26 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Yocey Luna
    "Ja, met al die verdwijnende leerkrachten. Ja, ik heb een kat, nightfall," zei Yocey. Nightfall lag op het bagage rek.
    "Kom nightfall," zei ik en de zwarte kat sprong van het bagagrek af op mijn schoot.
    "Dit is dus nightfall. Heb je een huisdier?" vroeg Luna. Nightfall kwam van haar schoot af en liep traag en verwonderd naar Alice, voor haar een compleet nieuw persoon


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Alice Moors

    "Ja, maar die zal ik maar even niet uit mijn zak halen. Ik heb een rat, Jumper. En straks eet Nightfall hem nog op." Zei Alice en ze hield de kat goed in de gaten. Haar zakken van haar jas zaten dicht met een knoop. Jumper lag altijd te slapen in haar zakken en ze wist niet zeker of Nightfall Jumper kon ruiken of niet.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Yocey Luna
    "Nightfall doet niemand kwaad hoor. We hadden thuis eens een rat zitten en Nightfall deed die niets. Sterker nog ze deelde zelfs haar favoriete bolletje wol met de rat. Toffe naam, Jumper. Nightfall sprong op de zetel naast Alice en keek met een smekende blik van : 'aai mij" naar alice


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Alice Moors

    "Mooi, want ik wil niet graag mijn rat verliezen." Zei Alice wat lacherig en aaide Nightfall even. "Ik wist eerst niet hoe ik mijn rat moest noemen maar na een dag was dat wel duidelijk. Hij sprong overal op en af. Gek word ik er soms van." Zei Alice terwijl ze Nightfall nogsteeds aaide.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Yocey Luna
    "Je zult ze niet verliezen. Day noem ik nu eens een toffe rat!" zei Luna. Nightfall spinde.

    ik ga even niets zeggen moet me gaan douchen


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Purslane Noway/b]

    Twijvelend keek Purslane van Sjors, naar Ginny en weer terug.
    Ze twijfelde duidelijk. Ze verwachte niet dat Ginny Sjors ook maar iets aan zou doen, maar Sjors was alles wat ze had op Zweinstein.
    Purslane zuchte en pakte Sjors vast. 'Oke.' Nogsteeds ietsje angsig rijkte Purslane haar Fred, naar Ginny uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Pixie Moore
    Pixie dropte haar koffer maar op de grond en ging op het bankje zitten, gelukkig zakte ze het niet door. Ze moest grinniken bij de gedachte, het had er vast stom uit gezien.

    Ginny Weasley
    ,,ik bijt niet.'' zei ze met grijnsje zoals zij had gedaan, ze aaide de fred over zijn kleine koppie. ,,Dus hij heet Sjors?'' vroeg ze en leit 't beestje weer emt rust.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Purslane Noway
    'pak hem maar hoor als je wilt.' Mischien was Purslane tog iets te voorzichtig. 'Sjors ja.' zei ze daarna trots.

    Ik ben leren voor mijn scheikunde Tentamen!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Succes ;p
    Ik ga zo wie is de mol kyken
    en check op mijn profiel voor
    wanneer ik er ben! MOrgen
    reagaeer ik wss namelijk niet..
    Misschien tussen half 5 en half 6
    en rond half 9 ofzo.. Weet nietzeker!


    Pixie Moore
    Pixie dropte haar koffer maar op de grond en ging op het bankje zitten, gelukkig zakte ze het niet door. Ze moest grinniken bij de gedachte, het had er vast stom uit gezien.

    Ginny Weasley
    ,,ja?'' ze pakte het beetsje vast en zette hem op haar schoot, hij snufelde nieuwsgierig aan haar. ,,Waar heb je hem gekocht?'' ze aaide het beestje over zijn smalle lichaampje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.