• ik ben niet echt een type die hakken zou dragen(omdat het niet echt bij mijn kledingstijl past) dacht ik maar toen ik een keer (best hoge) hakken kocht kon ik ze bijna niet meer uittrekken ik voelde me aantrekkelijker met hakken aan en groter (ik voel me altijd heel klein tussen al mijn grotere vrienden) hebben jullie dat ook? of is het raar dat ik hakken lekkerder vind lopen dan uggs en dat soort dingen(ik hou zoizo niet van uggs..) nu draag ik mijn super leuke hakken bijna elke dag.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 20:14 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Alleen als ik uitga.


    Life is all about having a good time.

    Ik, eigenlijk chronisch..

    slechte eigenschap, met mijn 1,82


    The night is dark and full of terrors.

    Ik vind sommige hakken mooi.
    Maar ik draag geen hakken want ik vind mezelf al te lang.

    Ik vind hakken wel leuk, maar draag ze eigenlijk nooit. Het past over het algemeen niet echt bij de meeste kleding die ik draag.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben 1.68 en vele verwachten dat ik vaak hakken draag.
    Nja, ik draag áltijd AllStars etc.
    Ik kan wel supergoed op hakken lopen/rennen maar ik vind gympen prettiger =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mercurial schreef:
    Ik vind hakken wel leuk, maar draag ze eigenlijk nooit. Het past over het algemeen niet echt bij de meeste kleding die ik draag.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik ben al zo groot, dus nee!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik ben nogal een lilliputter (ongeveer 1m60) & toch draag ik geen hakken, want ik kan er totaal niet op lopen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb 2 dagen geleden mijn eerste paar hakken aangeschaft, sleehakken van 7.5cm, en tot mijn grote verbazing kan ik er nu al goed op stappen! :-D Normaalgezien ben ik echt een kluns in zo'n dingen, dus nu ben ik best wel trots op mezelf. :-)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:08 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sinds ik mijn sleehakken heb, doe ik niets liever dan ermee rond wandelen. :3 Helaas doe ik alleen actieve dingen buitenshuis dus doe ik ze nauwelijks aan als ik naar buiten ga. Bummer. (krul)
    Ik voel me net wel iets te groot als mijn vriendinnen zelf geen hakken aan hebben, maar het is ook wel leuk om eens de grootste te zijn ipv de kleinste. :'D En het leuke is dat je langere benen hebt en veel aantrekkelijker toont. Met een maatje meer zoals mij is dat altijd leuk. :'D

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 11:10 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Lux schreef:
    Ik ben zelf ook nogal klein, dus ik vind hakken geweldig C':
    Ik zou er alleen niet mee naar school gaan ofzo, ben ik veel te lui voor.
    Geef mij maar all-stars.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Het liefst huppel ik de hele dag op hakken rond. Het liefst ook nog op hakken van een centimeter of 12. Maar ik ben 1,85 zonder en ik krijg altijd gezeur erover als ik mijn laagjes (8 cm) naar school aan doe; "Wat ben je lang!" "Waarom doe je hakken aan? Dat is toch helemaal nergens voor nodig!" "Jeetje, je bent al zo lang en dan doe je ook nog hakken aan!"
    Dus ik loop meestal op mijn Vans ;|


    I solemny swear I'm up to no good.

    Ik! Als je mij ziet, zie je hakken... Elke dag weer opnieuw, voor welke gelegenheid ook (dus ook op school enz) :) En omdat ze zeggen dat elke dag dezelfde hoogte dragen niet gezond is, draag ik elke dag een ander paar met andere hoogtes ;)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Idd ik voel me veel vrouwelijker en aantrekkelijker in hakken xD Maar ik kan ze op t moment niet goed dragen omdat ik een enkelblessure heb :'(( en mn sneakers lopen makkelijker.
    Als t kan en het er een gelegenheid voor is, draag ik ze graag =D


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik draag vaak hakken, vooral omdat ik heel klein ben, maar het liefst draag ik gewoon platte schoenen.


    Take risks and conquer your fears.