• ik ben niet echt een type die hakken zou dragen(omdat het niet echt bij mijn kledingstijl past) dacht ik maar toen ik een keer (best hoge) hakken kocht kon ik ze bijna niet meer uittrekken ik voelde me aantrekkelijker met hakken aan en groter (ik voel me altijd heel klein tussen al mijn grotere vrienden) hebben jullie dat ook? of is het raar dat ik hakken lekkerder vind lopen dan uggs en dat soort dingen(ik hou zoizo niet van uggs..) nu draag ik mijn super leuke hakken bijna elke dag.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 20:14 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    *Steekt hand op*
    Ik, maar ik moet dan meteen blaarpleisters op en daar heb ik 's ochtends vaak geen tijd voor... :[


    Deep inside, I've never felt alive

    Dit topic is al meer dan een jaar oud XD
    Ik loop momenteel niet veel op hakken, eigenlijk alleen sleehakken, maar dat komt door een ingegroeide teennagel...die bijna uitgegroeid is, gelukkig...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb vrij lage hakken. En dat zijn ook echt niet van die pumps of wat dan ook. Gewoon zo'n brede hak onder mijn winterlaarzen. En onder mijn enkellaarsjes zit een hak van 0,5cm wat geen hak te noemen is. Maar ik zou ze wel dragen als ik er het geld voor had, maar ik heb niet genoeg geld om nieuwe schoenen/hakken te kopen. Maar dan zouden het wel van de enkellaarjes zijn, pumps vind ik echt lelijk :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Le me!
    ik ben verslaafd aan mijn grijze enkellaars sleehakken
    Die lopen echt super lekker


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik draag het niet graag, omdat het niet makkelijk loopt , en ik mij steeds moet haasten van school om mijn trein te halen , platte schoenen zijn gewoon zoveel comfortabeler (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Dit topic is oud.. :') En nee, ik haat hakken.


    You are beautiful, you are love.

    haha, ik zou best hakken willen dragen
    maar ik ben op all stars al een gevaar op twee benen, laat staan als ik hakken aantrek..
    megaklunzen ftw :Y)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Als ik hakken draag, voel ik mij op en top vrouwelijk. Ik draag het zelden, geef mij maar lekker zittende kleren, niet te veel poes-pas.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik absoluut niet :P
    Ik ben een klein meisje van maar 1.55 lang, maar ik hou niet van hakken, daarvoor ben ik te verliefd op mijn Converse en sneakers ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind hakken erg mooi, maar ik kan er voor geen meter op lopen.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik draag nooit hakken en heb nooit hakken gedragen, omdat ik zelf al enorm ben haha. Als ik hakken zou dragen zou ik langer zijn dan de jongens waar ik mee om ga, dus dat doe ik niet :') Zou het wel heel graag willen, though.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nope, nooit. Ik vind me daar gewoon nog te jong voor - ik ben bijna 15 - en bij mij op school etc dragen ze dat ook helemaal niet veel en als je het wel doet wordt je een beetje bekeken als - overdreven gezegd - een slet of een klein kind dat ouder wilt lijken. Niet dat ik het daar mee eens ben.


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Ik draag bijna altijd hakken. Heerlijk (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik, maar ik krijg dan het gevoel dat iedereen me aangaapt, en daar kan ik niet echt tegen.. :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik draag bijna altijd hakken. :)


    Bad decisions make good stories.