• ik ben niet echt een type die hakken zou dragen(omdat het niet echt bij mijn kledingstijl past) dacht ik maar toen ik een keer (best hoge) hakken kocht kon ik ze bijna niet meer uittrekken ik voelde me aantrekkelijker met hakken aan en groter (ik voel me altijd heel klein tussen al mijn grotere vrienden) hebben jullie dat ook? of is het raar dat ik hakken lekkerder vind lopen dan uggs en dat soort dingen(ik hou zoizo niet van uggs..) nu draag ik mijn super leuke hakken bijna elke dag.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 20:14 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Goblin schreef:
    Ik voel mij té groot met hakken aan :') En daar komt nog 'ns bij dat ik er niet op kan lopen en het absoluut niet bij mij past.


    I´m nothing special.

    Ik wil ze heel graag, ik lop vaak stiekem op die van mijn zus. Maar ik mag ze niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik loop heel graag hakken, maar niet té hoog..
    ik moet nog wel kunnen blijven staan..(langer dan 1uur):Y)
    ook niet te laag, want dan vraag ik me vaak af waarom je ze dan überhaubt draagt..xd


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik draag geen hakken, al ben ik niet de langste!
    Ik draag liever All-stars. (nerd)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    ik hou van hakken dragen!!
    trwns de schoenen die je draagt laten zien welke styl en welke persoonlijkheid je hebt :p

    Ik wilde vandaag hakken kopen maar mijn moeder vindt me te jong en vindt het stom als ik op hoge hakken ga lopen. Ik had vandaag zulke mooie aan bij de Van Haren en ze waren maar 20 euro. Ik snap dat mens soms echt niet. Ze gaat niet echt met de tijd mee.


    Food.

    I love them, maar met m'n rugklachten trek ik het helaas geen hele dagen op hakken. (no_chears)


    Til hug og blod.

    Pod schreef:
    Ik wil ze heel graag, ik lop vaak stiekem op die van mijn zus. Maar ik mag ze niet


    Same here.
    I love pumps so much. :3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Infidelity schreef:
    Ik ben op zoek naar leuke, en ik ben 1.72 dus ik heb ze niet echt nodig ofzo.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik heb minstends 5 paar hakken en ik draag die ook bijna elke dag. Dit vooral omdat ik klein ben, maar ook omdat ik het gewoon leuk vind staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:42 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik haat hakken. Dat zie ik als zelfbeschadiging. Skateschoenen ftw. Ben ik ook sexy en aantrekkelijk in.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind hakken echt geweldig net zo als sandaaltjes en sneakers.alleen ik loop er niet al te lang op want anders krijg ik last van mijn voeten.
    xxx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik ben het type dat dagen op stiletto's zou kunnen rondrennen maar een voorkeur heeft voor sneakers. Iets waar bepaalde mensen nog altijd goed de pest in hebben :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben super klein en vind hakken echt mooi,
    maar ik voel me niet prettig als ik op hakken loop.


    "never let anyone dull your sparkle"

    Ik draag graag hakken, dan voel ik me ook altijd 'vrouwelijker' en mooier. Weet dus niet hoe dat komt. Maar ik kan echt geen hoge hakken dragen want dan ben ik nog groter.. :Y)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley