• ik ben niet echt een type die hakken zou dragen(omdat het niet echt bij mijn kledingstijl past) dacht ik maar toen ik een keer (best hoge) hakken kocht kon ik ze bijna niet meer uittrekken ik voelde me aantrekkelijker met hakken aan en groter (ik voel me altijd heel klein tussen al mijn grotere vrienden) hebben jullie dat ook? of is het raar dat ik hakken lekkerder vind lopen dan uggs en dat soort dingen(ik hou zoizo niet van uggs..) nu draag ik mijn super leuke hakken bijna elke dag.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 20:14 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    als het leuke laarsjes zijn dan zou ik ze wel dragen , maar draag liever all stars ofzo :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Goblin schreef:
    Ik voel mij té groot met hakken aan :') En daar komt nog 'ns bij dat ik er niet op kan lopen en het absoluut niet bij mij past.


    We accept the love we think we deserve.

    Genius schreef:
    Ik zou best wel hakken willen ja (krul)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik draag geen hakken, want dan doen mijn voeten pijn. En ik draag ook geen uggs omdat ik ze niet mooi vind. :Y)


    Felix

    Ik ben al groot genoeg, ik hou totaal niet van hakken


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik vind hakken heel mooi en vrouwelijk als je er goed op kan lopen. Ik heb helaas geen echte hakken, hoogste zijn 3 cm. (cat) Maar alsnog als ik erop loop, voel me veel langer. :3


    wth.

    ik draag graag hakken, kan er verder ook goed op lopen dusja.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    ik draag nooit hakken,
    ja uitzondering is het kerstgala.


    life, laugh, love

    ik


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Hahaha jaa ik ook,
    ik hield nooit van hakken totdat ik ze kocht en ik heb ze nu elke dag aan :D


    Never give up on the things that make you smile.

    Ik vind ze een irritant geluid geven(krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ,Ik vind hakken lekker xitten het liefst hou ik ze de hele dag aan


    I love you Irem

    Ik loopt er graag op alleen ik moet nieuwe kopen. Lmfao xd


    Forever.

    Ik ben groot genoeg en ik heb geen zin om elke 5 seconden op m'n gezicht te vallen ^^

    Ik draag ze altijd, aangezien ik klein ben HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John