• en daardoor heb ik vanavond zeg maar heel mijn avond vergooit :'D
    naja,
    het zit zo:
    ik heb eerst lang moeten wachten tot ik echt een bb heb. Toen ik donderdag hem echt kon gaan gebruiken, heb ik hem ook gebruikt, gister ook, vanmorgen natuurlijk ook. Toen moest ik werken.
    ik heb hem netjes in een kluisje gedaan..
    toen ik vanavond klaar was met werken, en ik terug kwam bij de kluisjes, was mijn kluisje Open EN was mijn tas Open!
    ik meteen kijken en ja hoor.. bb weg.
    Toen ik -na een uur langer op mijn werk zijn geweest- thuis kwam, ben ik met mijn papa naar het politiebureau gegaan en heb aangifte gedaan.. en toen ik thuis kwam, was het al half 11 dus heb ik niets gedaan.
    Maar.. ik baal ontzettend en ik voel me heel kut. Maar vooral doordat er maar 2 (!!) personen weg zijn gegaan na mijn pauze en toen we mijn nummer probeerden te bellen, nam hij zeg maar niet op door op het rode telefoontje te drukken, maar hij stond wel aan!
    Dus kan het niemand zijn die er op dat moment was.. want je mag niet je telefoon zichtbaar tijdens het werk bij je hebben en al helemaal niet opnemen ofzo!

    maar ik vertrouw nu dus ook echt niemand meer op mijn werk, en het kutte van alles is: ik heb nu helemaal geen mobiel.. want ik heb geen nummer meer.. en ik zal toch nog wel even moeten wachten tot ik een nieuwe mobiel heb.. en laat ik zo zeggen: dat wordt vast niet nog een bb..

    dus weetje wat ik de dief toewens: loop de hel in, asshole.
    End of the story :3

    Wauw, dat is echt kut voor je ;O


    --

    Wow:O
    Je BB gestolen uit je kluisje op je werk?
    Dat is echt erg, dan kan je dus niemand vertrouwen op je werk.
    Ik neem aan dat je dit ook aan je bedrijfsleider hebt gemeld?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Da's zwaar klote.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    WTFFFF.
    Naaiend, echt. Dat lijkt me zo erg. Succes!


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Dat is echt heel klote en je wordt er inderdaad niet vrolijk van. :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    RoseAngel schreef:
    Wow:O
    Je BB gestolen uit je kluisje op je werk?
    Dat is echt erg, dan kan je dus niemand vertrouwen op je werk.
    Ik neem aan dat je dit ook aan je bedrijfsleider hebt gemeld?

    ja heb ik gedaan.. maar ja, er staat in je contract-regel-ding, dat ze niet aansprakelijk zijn voor diefstal etc. MAar.. mijn vader en ik gaan wel een klacht indienen tegen die kluisjes!
    want het is een regel dat je niet je mobiel mag hebben in je zak als je aan het werk bent. Daarvoor zijn die kluisjes er.
    maar als er mensen in die kluisjes kunnen, heb je er toch niets aan?
    en er hangt Geen camera bij de kluisjes, anders hadden we zo de dader aan kunnen wijzen.. helaas is dat niet zo..

    Meh, dat is echt vet kut voor je. D:


    Wie du mir, so ich dir.

    Whipple schreef:
    (...)
    ja heb ik gedaan.. maar ja, er staat in je contract-regel-ding, dat ze niet aansprakelijk zijn voor diefstal etc. MAar.. mijn vader en ik gaan wel een klacht indienen tegen die kluisjes!
    want het is een regel dat je niet je mobiel mag hebben in je zak als je aan het werk bent. Daarvoor zijn die kluisjes er.
    maar als er mensen in die kluisjes kunnen, heb je er toch niets aan?
    en er hangt Geen camera bij de kluisjes, anders hadden we zo de dader aan kunnen wijzen.. helaas is dat niet zo..


    Persoonlijk vind ik dat jou bedrijfsleider er alsnog iets aan moet doen. Dat dat kluisje open kon hoort niet! Die kluisjes zijn ervoor om je spullen op te ruimen omdat je tijdens je werk je telefoon niet bij je mag hebben. Dan vertrouw je er toch juist op dat je zo'n rotding kan gebruiken zonder dat er iets uit gejat wordt? Zo'n ding hoort tenslotte safe te zijn.
    Bij ons op het werk werd er door een persoon dingen gestolen, voordat ik er werkte. Nu moeten wij elke keer na het werken dobbelen. Als je vier gooit met de dobbelsteen moet je AL je spullen laten zien, dit is dus gewoon voor wat extra veiligheid. Ik weet dat je je BB hiermee niet terugkrijgt, maar misschien zou je het kunnen voorstellen bij je bedrijfsleider? En als ik jou was zou ik als je een nieuwe telefoon koopt hem gewoon in je broekzak doen. Ik doe het ook tijdens het werk, het mag niet maar ik vind het gewoon veel fijner. Zet hem desnoods uit, maar houd hem bij je. (Als je een nieuwe krijgt/koopt natuurlijk)

    En nou ja, ik hoop voor je dat er wat meer uit komt! Ik weet hoe kut het is als je na je werk erachter komt dat iets gestolen is. Toen ik klaar was met werken 2mnd geleden kwam ik erachter dat mijn scooter gestolen en in de fik gestoken was. Nou dan baal je vieshard


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Heb hetzelfde gehad op mijn werk, toen nog met een van de eerste touchscreen telefoons van Samsung. Heb hem naderhand terug gestolen toen ik hem ineens zag liggen in iemands kluisje en het de mijne bleek te zijn.(cat)
    Maar kreeg zowel van de verzekering, als van het bedrijf niks. Ook niet met de aangifte die ik heb gedaan. (cat)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 0:04 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    dat is echt zwaar kut. o:


    Life is a beautiful struggle

    Dat is zo kut voor je.
    Dan kan je net zoals ik beter geen kluisje hebben, zou je dan maar denken. -bij ons zijn alle kluisjes bezet xd-

    En ik vind het eigenlijk belachelijk dat er geen camera hangt! Bij ons ook niet, maar dat zou wel moeten... Want ze willen zich niet aansprakelijk stelling voor verdwijning of diefstal, maar met een camera kunnen ze wel helpen de dief te vinden en eventueel onbetrouwbaar personeel de laan uit te sturen...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Winterpaleis schreef:
    Dat is zo kut voor je.
    Dan kan je net zoals ik beter geen kluisje hebben, zou je dan maar denken. -bij ons zijn alle kluisjes bezet xd-

    En ik vind het eigenlijk belachelijk dat er geen camera hangt! Bij ons ook niet, maar dat zou wel moeten... Want ze willen zich niet aansprakelijk stelling voor verdwijning of diefstal, maar met een camera kunnen ze wel helpen de dief te vinden en eventueel onbetrouwbaar personeel de laan uit te sturen...


    Dat mogen ze niet, omdat het wettelijk verplicht is dat er minimaal één plek moet zijn waar werknemers privacy kunnen hebben.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mistress schreef:
    (...)

    Dat mogen ze niet, omdat het wettelijk verplicht is dat er minimaal één plek moet zijn waar werknemers privacy kunnen hebben.


    Daar heb je de wc's voor.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Das echt kut. bij ons waren er @ gym 5 bb en een iphone gestolen. ze hebben mijn star laten liggen
    :Y)


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    RoseAngel schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik dat jou bedrijfsleider er alsnog iets aan moet doen. Dat dat kluisje open kon hoort niet! Die kluisjes zijn ervoor om je spullen op te ruimen omdat je tijdens je werk je telefoon niet bij je mag hebben. Dan vertrouw je er toch juist op dat je zo'n rotding kan gebruiken zonder dat er iets uit gejat wordt? Zo'n ding hoort tenslotte safe te zijn.
    Bij ons op het werk werd er door een persoon dingen gestolen, voordat ik er werkte. Nu moeten wij elke keer na het werken dobbelen. Als je vier gooit met de dobbelsteen moet je AL je spullen laten zien, dit is dus gewoon voor wat extra veiligheid. Ik weet dat je je BB hiermee niet terugkrijgt, maar misschien zou je het kunnen voorstellen bij je bedrijfsleider? En als ik jou was zou ik als je een nieuwe telefoon koopt hem gewoon in je broekzak doen. Ik doe het ook tijdens het werk, het mag niet maar ik vind het gewoon veel fijner. Zet hem desnoods uit, maar houd hem bij je. (Als je een nieuwe krijgt/koopt natuurlijk)

    En nou ja, ik hoop voor je dat er wat meer uit komt! Ik weet hoe kut het is als je na je werk erachter komt dat iets gestolen is. Toen ik klaar was met werken 2mnd geleden kwam ik erachter dat mijn scooter gestolen en in de fik gestoken was. Nou dan baal je vieshard

    wtf?
    heb jij toevallig ook bij een mac gewerkt?
    ik ben ook naar zo'n manager geweest, maar het stomme is.. er is al super veel gestolen! mobiels, geld, dure jassen/schoenen/andere kleding.. maar het stomme is.. een van mijn baas-managers had voorgesteld een camera bij de kluisjes te hangen, maar dat is niet doorgegaan! waarom weet ik niet, maar ik denk.. omdat ze dat te veel geld vinden ofzo..
    in ieder geval;
    als ik volgende week zaterdag daar kom, vertrouw ik echt niemand meer. Klinkt overdreven, maar het is bij mij meer van: ik heb het afgelopen half jaar een veiligheidsmuur opgebouwd bij die mensen weetjewel, en dan nu wordt er gestolen en niets aangedaan.. dus dan stort dat in. En ik heb aan de ene kant helemaal geen zin en aan de andere kant wil ik ook terug omdat ik me niet door een ding aan de kant laat zetten,
    maar tegen die twee personen die weg zijn gegaan, tegen die kan ik al helemaal niet meer glimlachen ofzo.. want ik denk echt dat een van hen het gedaan heeft.. :3 en dan komt er ook nog bij dat een van de twee een manager is..

    en weetje wat het ook is.. ik ben aan de ene kant super verdrietig, maar aan
    de andere kant zo boos, en ik heb echt zin om echt uitteflippen tegen al die mensen. maar ikw eet dat ik er niets mee oplos, dus denk ik dat ik komende week maar gewoon al mijn woede ergens anders in ga stoppen in stukjes en dan zaterdag neutraal daarheen ga.. als ik zin heb :3