• en daardoor heb ik vanavond zeg maar heel mijn avond vergooit :'D
    naja,
    het zit zo:
    ik heb eerst lang moeten wachten tot ik echt een bb heb. Toen ik donderdag hem echt kon gaan gebruiken, heb ik hem ook gebruikt, gister ook, vanmorgen natuurlijk ook. Toen moest ik werken.
    ik heb hem netjes in een kluisje gedaan..
    toen ik vanavond klaar was met werken, en ik terug kwam bij de kluisjes, was mijn kluisje Open EN was mijn tas Open!
    ik meteen kijken en ja hoor.. bb weg.
    Toen ik -na een uur langer op mijn werk zijn geweest- thuis kwam, ben ik met mijn papa naar het politiebureau gegaan en heb aangifte gedaan.. en toen ik thuis kwam, was het al half 11 dus heb ik niets gedaan.
    Maar.. ik baal ontzettend en ik voel me heel kut. Maar vooral doordat er maar 2 (!!) personen weg zijn gegaan na mijn pauze en toen we mijn nummer probeerden te bellen, nam hij zeg maar niet op door op het rode telefoontje te drukken, maar hij stond wel aan!
    Dus kan het niemand zijn die er op dat moment was.. want je mag niet je telefoon zichtbaar tijdens het werk bij je hebben en al helemaal niet opnemen ofzo!

    maar ik vertrouw nu dus ook echt niemand meer op mijn werk, en het kutte van alles is: ik heb nu helemaal geen mobiel.. want ik heb geen nummer meer.. en ik zal toch nog wel even moeten wachten tot ik een nieuwe mobiel heb.. en laat ik zo zeggen: dat wordt vast niet nog een bb..

    dus weetje wat ik de dief toewens: loop de hel in, asshole.
    End of the story :3

    Whipple schreef:
    (...)
    wtf?
    heb jij toevallig ook bij een mac gewerkt?
    ik ben ook naar zo'n manager geweest, maar het stomme is.. er is al super veel gestolen! mobiels, geld, dure jassen/schoenen/andere kleding.. maar het stomme is.. een van mijn baas-managers had voorgesteld een camera bij de kluisjes te hangen, maar dat is niet doorgegaan! waarom weet ik niet, maar ik denk.. omdat ze dat te veel geld vinden ofzo..
    in ieder geval;
    als ik volgende week zaterdag daar kom, vertrouw ik echt niemand meer. Klinkt overdreven, maar het is bij mij meer van: ik heb het afgelopen half jaar een veiligheidsmuur opgebouwd bij die mensen weetjewel, en dan nu wordt er gestolen en niets aangedaan.. dus dan stort dat in. En ik heb aan de ene kant helemaal geen zin en aan de andere kant wil ik ook terug omdat ik me niet door een ding aan de kant laat zetten,
    maar tegen die twee personen die weg zijn gegaan, tegen die kan ik al helemaal niet meer glimlachen ofzo.. want ik denk echt dat een van hen het gedaan heeft.. :3 en dan komt er ook nog bij dat een van de twee een manager is..

    en weetje wat het ook is.. ik ben aan de ene kant super verdrietig, maar aan
    de andere kant zo boos, en ik heb echt zin om echt uitteflippen tegen al die mensen. maar ikw eet dat ik er niets mee oplos, dus denk ik dat ik komende week maar gewoon al mijn woede ergens anders in ga stoppen in stukjes en dan zaterdag neutraal daarheen ga.. als ik zin heb :3


    Nee, ik werk gewoon bij een supermarkt (:
    Maar ik begrijp je volkomen! Natuurlijk kan je daar niemand op dit moment vertrouwen, jou BB is gestolen en je weet gewoon niet wie het gedaan heeft. En dat van die 2 die weg zijn gegaan, een van die twee is een manager. Het klinkt nu stom wat ik ga zeggen, maar ik zou denken dat hij het is. Bij ons heb je in het kantoor ergens op een plekje, gewoon achter slot en grendel reserve sleutels etc liggen voor de kluisjes, zo'n manager kan daarbij komen. Natuurlijk moet je nu er niet vanuit gaan dat hij het is, maar ik vind het gewoon een beetje verdacht:$..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Echt klote.


    <3

    RINGDINGDONG schreef:
    Klinkt heel herkenbaar. Bij mij was mijn kluis ook ooit opengemaakt, maar er was toen niks gestolen, want ik heb geen BB of iPhone of iets in die richting.

    Trouwens, op de politie hoef je echt niet te rekenen. Over 3 weken krijg je een e-mail of brief dat ze alles gedaan hebben en hem niet konden vinden. Ja ja ._.


    Hmm ik weet niet of dat waar is hoor:P.. Bij mij zijn ze er heel serieus mee bezig gegaan, dingen in de krant gezet, gezocht naar getuigen. In de winkel langs geweest en gevraagd of mensen iets gezien hadden. In de buurt waar hij terug was gevonden langs geweest om te vragen of die mensen wat gezien hadden. Natuurlijk heeft niemand wat gezien ¬¬ .. Maar oke, dat was bij mijn scooter, misschien gaat het dan anders omdat er daar meer getuigen etc. kunnen zijn ofzo.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Pickwick schreef:
    Da's zwaar klote.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    0912 schreef:
    WTFFFF.
    Naaiend, echt. Dat lijkt me zo erg. Succes!

    Ik zou dan echt zo pissed zijn en boos bij mijn collega's langs gegaan zijn om ze persoonlijk te ondervragen. :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Ik hoop trouwens dat de politie die 2 mensen gaat ondervragen...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat is kut, ik hoop dat je de dader vind. Ik krijg vrijdag mijn bb :9~

    Awh miertje dat is echt zo klote! ;o


    -