• en daardoor heb ik vanavond zeg maar heel mijn avond vergooit :'D
    naja,
    het zit zo:
    ik heb eerst lang moeten wachten tot ik echt een bb heb. Toen ik donderdag hem echt kon gaan gebruiken, heb ik hem ook gebruikt, gister ook, vanmorgen natuurlijk ook. Toen moest ik werken.
    ik heb hem netjes in een kluisje gedaan..
    toen ik vanavond klaar was met werken, en ik terug kwam bij de kluisjes, was mijn kluisje Open EN was mijn tas Open!
    ik meteen kijken en ja hoor.. bb weg.
    Toen ik -na een uur langer op mijn werk zijn geweest- thuis kwam, ben ik met mijn papa naar het politiebureau gegaan en heb aangifte gedaan.. en toen ik thuis kwam, was het al half 11 dus heb ik niets gedaan.
    Maar.. ik baal ontzettend en ik voel me heel kut. Maar vooral doordat er maar 2 (!!) personen weg zijn gegaan na mijn pauze en toen we mijn nummer probeerden te bellen, nam hij zeg maar niet op door op het rode telefoontje te drukken, maar hij stond wel aan!
    Dus kan het niemand zijn die er op dat moment was.. want je mag niet je telefoon zichtbaar tijdens het werk bij je hebben en al helemaal niet opnemen ofzo!

    maar ik vertrouw nu dus ook echt niemand meer op mijn werk, en het kutte van alles is: ik heb nu helemaal geen mobiel.. want ik heb geen nummer meer.. en ik zal toch nog wel even moeten wachten tot ik een nieuwe mobiel heb.. en laat ik zo zeggen: dat wordt vast niet nog een bb..

    dus weetje wat ik de dief toewens: loop de hel in, asshole.
    End of the story :3

    Mistress schreef:
    (...)

    Dat mogen ze niet, omdat het wettelijk verplicht is dat er minimaal één plek moet zijn waar werknemers privacy kunnen hebben.

    uh.. we zitten nie tbij de kluisjes te eten..?
    we hebben daar een soort klein woonkamertje voor, al staat er alleen een tafel en stoelen en een tv..:'D

    en dan heb je een gangetje naar de kluisjes/magazijn/verder :')
    dus ik vind van wel!

    Whipple schreef:
    (...)
    uh.. we zitten nie tbij de kluisjes te eten..?
    we hebben daar een soort klein woonkamertje voor, al staat er alleen een tafel en stoelen en een tv..:'D

    en dan heb je een gangetje naar de kluisjes/magazijn/verder :')
    dus ik vind van wel!


    Dan kan het wel, ja.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wat?! Omg Ik zou die twee mensen sowieso wat meer in de gaten houden. En herken jij je BB gewoon terug jatten. Dit kan écht niet!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Wat?! Omg Ik zou die twee mensen sowieso wat meer in de gaten houden. En herken jij je BB gewoon terug jatten. Dit kan écht niet!

    ik herken hem toch niet.. ik had er niets herkenbaars aanzitten.. :3

    Fictitious schreef:
    Das echt kut. bij ons waren er @ gym 5 bb en een iphone gestolen. ze hebben mijn star laten liggen
    :Y)

    heb je geluk gehad!

    Whipple schreef:
    (...)
    ik herken hem toch niet.. ik had er niets herkenbaars aanzitten.. :3

    Je gsm zal toch ooit wel eens uitgaan? Als je al een nieuwe code had ingesteld kan hij daar dus niks mee. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Je gsm zal toch ooit wel eens uitgaan? Als je al een nieuwe code had ingesteld kan hij daar dus niks mee. (:

    ik had een hele makkelijke code en
    ik had nog niet uitgezocht hoe ik dat moest veranderen :3
    iig heel dom van me :3

    [ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 0:44 ]

    Tragically schreef:
    (...)
    Je gsm zal toch ooit wel eens uitgaan? Als je al een nieuwe code had ingesteld kan hij daar dus niks mee. (:


    Ahjoh, dat is er makkelijk genoeg af te halen. Plus, als ze willen verkopen ze hem toch wel. Zeker met zulke telefoons.
    Daarom houd ik ook mijn iPhone altijd in mijn broekzak. Al kan ik op de zaak wel m'n collega's vertrouwen, omdat we alle vier een smartphone hebben. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Misschien moet je hem door een vriendin laten bellen, kijken of hij opneemt? (:


    live the life you love

    Usher schreef:
    Misschien moet je hem door een vriendin laten bellen, kijken of hij opneemt? (:


    Goed idee(Y)
    Echt klote voor je! Als ik die gast tegen zou komen zou ik hem helemaal verrot slaaan(duivel)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    En, die kluisjes kunnen gewoon open? o.0
    Dat is niet normaal. Daar moet je zeker aangifte van doen.
    Vraag ook eens aan je baas om het te regelen dat iedereen z'n spullen eens laat zien.
    Hopelijk komt die zo boven water! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Klinkt heel herkenbaar. Bij mij was mijn kluis ook ooit opengemaakt, maar er was toen niks gestolen, want ik heb geen BB of iPhone of iets in die richting.

    Trouwens, op de politie hoef je echt niet te rekenen. Over 3 weken krijg je een e-mail of brief dat ze alles gedaan hebben en hem niet konden vinden. Ja ja ._.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wow dat is wel erg kut.
    Ik heb zelf ook een BB en hou het meestal altijd bij me.
    Dat is wel zo veilig ;oo
    Gewoon in je zak houden ofz..

    ToverstokJ schreef:
    Wow dat is wel erg kut.
    Ik heb zelf ook een BB en hou het meestal altijd bij me.
    Dat is wel zo veilig ;oo
    Gewoon in je zak houden ofz..

    ja haha.. kan nu niet meer he.. is wel leuk gezegd, maar hij is foetsie en komt ook niet meer terug. En iig wou ik ehm ook in mijn zakhouden, alleen had ik een legging-broek aan ZONDER zakken.. dus dan gaat het een beetje moeilijk , vin dje niet?

    Dat suckt inderdaad wel heel erg :X Neem je tijd, we wachten wel wat (: En als je die dief vindt; doe hem pijn in mijn naam!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California