• Er zijn nogal wat mensen die mij haten en die lelijke dingen over mij en aan mij schrijven, ze schamen zich er totaal niet voor. Elke reactie wat ik zet, elk topic dat ik maakte kwam wel weer gezeik.
    Ik kon dat even helemaal niet hebben, vanwege wat persoonlijke problemen. Ik dacht als ik inactief zou gaan, jullie ophielden met roddelen over mij en dat gezeur aan m'n hoofd, maar het effect was andersom. Er werd een topic gemaakt waarom ik weg was en vervolgens gebruikten jullie 'm om jullie mening erin te zetten.
    Dat jullie vinden dat ik aandacht trek en dat jullie me liever zien gaan dan komen. Jullie hadden je zin toch? Als jullie niet zo hadden geluld was ik misschien zelfs wel véél langer weggebleven.
    En ga maar niet proberen alsof te doen dat jullie ruzietje mijn schuld is, want jullie weten net zo goed als ik dat jullie ook gewoon niks hadden kunnen zeggen.
    De mensen die wilden weten waarom ik inactief was zijn het me komen vragen en heb ik het uitgelegd, dus sowieso ging het jullie in eerste instantie niks aan, behalve als jullie het ook kwamen vragen.
    Ik trek geen aandacht en dat probeer ik ook niet, als dat wel zo overkomt is dat niet mijn fout. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Genius schreef:
    (...)
    Doe ik nooit _O_

    Stiekem miste je Gaby héél erg :9~

    Welcome back!
    En niks aantrekken van iedereen.
    Sommige mensen zijn gewoon kinderachtig bezig, en gaan met z'n alle op één persoon.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Welkom terug dan.
    Maar mensen die je haten of je niet mogen, wel, voor hun zul je nooit iets goeds kunnen doen.


    Olive

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Er zullen vast wel ergens op Q mensen zijn, die jou helemaal geweldig vinden. :')

    Kan mij het schelen (krul)


    -

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Stiekem miste je Gaby héél erg :9~

    Absoluut maar dan ook echt totaal niet _O_


    -

    En we laten het in dit topic natuurlijk ook wel gezellig he?

    Genius schreef:
    (...)
    Absoluut maar dan ook echt totaal niet _O_


    Hou dat dan voor jezelf en ga dat niet op een topic verspreiden.
    Zitten wij ook niet op te wachten.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Genius schreef:
    (...)
    Absoluut maar dan ook echt totaal niet _O_


    De eerste fase, de ontkenningsfase_O_


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Genius schreef:
    (...)
    Absoluut maar dan ook echt totaal niet _O_

    Jij en ik weten allenbij dat je stiekem wel van d'r houd :9~

    Waffel schreef:
    (...)

    Hou dat dan voor jezelf en ga dat niet op een topic verspreiden.
    Zitten wij ook niet op te wachten.


    Idd


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ja dat weet ik, en dat vind ik ook heel lief enzo, maar elke ruzie begint met hoe zal ik het noemen... Mensen die het voor mij opnemen vs. genius? ;x

    Dan heb je het vast over iemand anders want ik kan me geen ruzie herinneren waarin iemand het voor je opnam en ik daar tegenin ging eigenlijk.


    -

    Ohdeargod. Jullie moeten echt even normaal doen haha :'D Ik zal wel weggaan uit dit topic _O_


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Kan mij het schelen (krul)

    ik vind jou helemaal geweldig hoor _O_

    YES ER IS WEER LEVEN OP Q
    (:

    Super dat je terug bent,
    trek je niets aan van haters

    er zijn er genoeg die je wél leuk vinden


    Me so good.

    Ik ben bang dat je met dit topic juist ook weer tegenreacties oproept. Maar tsja, dat ben ik dan..
    Maar eh. Welkom terug?