• Er zijn nogal wat mensen die mij haten en die lelijke dingen over mij en aan mij schrijven, ze schamen zich er totaal niet voor. Elke reactie wat ik zet, elk topic dat ik maakte kwam wel weer gezeik.
    Ik kon dat even helemaal niet hebben, vanwege wat persoonlijke problemen. Ik dacht als ik inactief zou gaan, jullie ophielden met roddelen over mij en dat gezeur aan m'n hoofd, maar het effect was andersom. Er werd een topic gemaakt waarom ik weg was en vervolgens gebruikten jullie 'm om jullie mening erin te zetten.
    Dat jullie vinden dat ik aandacht trek en dat jullie me liever zien gaan dan komen. Jullie hadden je zin toch? Als jullie niet zo hadden geluld was ik misschien zelfs wel véél langer weggebleven.
    En ga maar niet proberen alsof te doen dat jullie ruzietje mijn schuld is, want jullie weten net zo goed als ik dat jullie ook gewoon niks hadden kunnen zeggen.
    De mensen die wilden weten waarom ik inactief was zijn het me komen vragen en heb ik het uitgelegd, dus sowieso ging het jullie in eerste instantie niks aan, behalve als jullie het ook kwamen vragen.
    Ik trek geen aandacht en dat probeer ik ook niet, als dat wel zo overkomt is dat niet mijn fout. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Genius schreef:
    (...)
    Ik zeg wel niks meer (krul)

    Beter


    *insert philosophical cringe expression here*

    SHARONxLOVER schreef:
    Gaby, wat ze oowk zeggen. Je bent voor míj gewoon perfect hoowr (K)

    GhiGhi ;$


    *insert philosophical cringe expression here*

    BAM schreef:
    (...)

    Dat is het beste (:

    Ja beter ga jij je er niet mee bemoeien want anders hou ik mijn mond niet dicht :'D


    -

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Beter

    Ohdeargod :')


    -

    BAM schreef:
    (...)

    Nee, ze was aan het schijten in de wc :'D


    Right. Als ze daar zo lang overduurt, dat ze haar account op inactief moet zetten is er iets goed mis.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Genius schreef:
    (...)
    Ja beter ga jij je er niet mee bemoeien want anders hou ik mijn mond niet dicht :'D


    Wow, je moet je wel aan je woord houden he ;p
    dus sttt.


    --

    Spain schreef:
    (...)

    Right. Als ze daar zo lang overduurt, dat ze haar account op inactief moet zetten is er iets goed mis.


    Ken jij het woord sarcastisch? :'D


    --

    BAM schreef:
    (...)

    Wow, je moet je wel aan je woord houden he ;p
    dus sttt.

    Doe ik nooit _O_


    -

    Spain schreef:
    (...)

    Right. Als ze daar zo lang overduurt, dat ze haar account op inactief moet zetten is er iets goed mis.


    HAHAH :'D
    (': indeed.

    Genius schreef:
    (...)
    Doe ik nooit _O_

    Er zullen vast wel ergens op Q mensen zijn, die jou helemaal geweldig vinden. :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Er zullen vast wel ergens op Q mensen zijn, die jou helemaal geweldig vinden. :')


    KUCH KUCH, ik heb me echt verslikt :'D


    --

    BAM schreef:
    (...)

    Ken jij het woord sarcastisch? :'D


    Gezien het feit dat mijn reactie op jouw reactie sarcastisch was, denk ik van wel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haaaaay


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Spain schreef:
    (...)

    Gezien het feit dat mijn reactie op jouw reactie sarcastisch was, denk ik van wel.


    Ja daar kwam ik 1 seconde later achter, toen ik mijn reactie al had verzend.


    --

    Vultures schreef:
    Haaaaay

    Hooooooi xd


    *insert philosophical cringe expression here*