• Er zijn nogal wat mensen die mij haten en die lelijke dingen over mij en aan mij schrijven, ze schamen zich er totaal niet voor. Elke reactie wat ik zet, elk topic dat ik maakte kwam wel weer gezeik.
    Ik kon dat even helemaal niet hebben, vanwege wat persoonlijke problemen. Ik dacht als ik inactief zou gaan, jullie ophielden met roddelen over mij en dat gezeur aan m'n hoofd, maar het effect was andersom. Er werd een topic gemaakt waarom ik weg was en vervolgens gebruikten jullie 'm om jullie mening erin te zetten.
    Dat jullie vinden dat ik aandacht trek en dat jullie me liever zien gaan dan komen. Jullie hadden je zin toch? Als jullie niet zo hadden geluld was ik misschien zelfs wel véél langer weggebleven.
    En ga maar niet proberen alsof te doen dat jullie ruzietje mijn schuld is, want jullie weten net zo goed als ik dat jullie ook gewoon niks hadden kunnen zeggen.
    De mensen die wilden weten waarom ik inactief was zijn het me komen vragen en heb ik het uitgelegd, dus sowieso ging het jullie in eerste instantie niks aan, behalve als jullie het ook kwamen vragen.
    Ik trek geen aandacht en dat probeer ik ook niet, als dat wel zo overkomt is dat niet mijn fout. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Krull schreef:
    En we laten het in dit topic natuurlijk ook wel gezellig he?

    Is het toch nog oowk? :9~
    Het enige is dat Genius in d'r ontkenningsfase zit van haar I-Luf-Gaby-rietes :9~

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Is het toch nog oowk? :9~
    Het enige is dat Genius in d'r ontkenningsfase zit van haar I-Luf-Gaby-rietes :9~

    Stfu serieus. Wat wil je nou bereiken dan :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Stfu serieus. Wat wil je nou bereiken dan :')

    Rustig meisje, ructig. Het is nu even vervelend, maar als je je er aan over geeft is het héél fijn :9~
    -Pedoface-

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Rustig meisje, ructig. Het is nu even vervelend, maar als je je er aan over geeft is het héél fijn :9~
    -Pedoface-

    Beim ersten Mal tut's immer weh doch heute Nacht wirst du schon sehen!

    Oh fack ik mocht niet offtopic gaan.
    ON: Volgens mij had ik een keer gezegd dat 't me niet zo veel boeide. Vroeg me wel af 'where the hell did she go', maar ja eigenlijk vind ik 't wel redelijk logisch dat mensen vragen gaan stellen en ja, daardoor topics openen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 19:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Beim ersten Mal tut's immer weh doch heute Nacht wirst du schon sehen!

    Mehehe vertaalsite

    Ivan schreef:
    (...)
    Beim ersten Mal tut's immer weh doch heute Nacht wirst du schon sehen!


    XD


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Mehehe vertaalsite


    XD zonder vertaalmachine ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Rustig meisje, ructig. Het is nu even vervelend, maar als je je er aan over geeft is het héél fijn :9~
    -Pedoface-


    Ik snap niet wat je nu wilt bereiken met zulke reacties.


    Olive

    Wel een beetje lief en on-topic blijven hé, menschjes. :Y)

    Prodigy schreef:
    Wel een beetje lief en on-topic blijven hé, menschjes. :Y)

    Het been! :9~
    Mehehe, stiekem is het van mijn kant niet echt vijandig bedoelt x)

    Ivan schreef:
    (...)
    Beim ersten Mal tut's immer weh doch heute Nacht wirst du schon sehen!

    Oh fack ik mocht niet offtopic gaan.
    ON: Volgens mij had ik een keer gezegd dat 't me niet zo veel boeide. Vroeg me wel af 'where the hell did she go', maar ja eigenlijk vind ik 't wel redelijk logisch dat mensen vragen gaan stellen en ja, daardoor topics openen.
    Pedobear! Mwhahah
    @ alle andere moeten wel vriendelijk zijn tegen Genius, ik ken dr wel niet, maar zo lokken jullie alleen maar reactie uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Prodigy schreef:
    Wel een beetje lief en on-topic blijven hé, menschjes. :Y)

    Ja mensen, luister naar roodje. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Welkom terug (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik begrijp het niet. Waarom zou je iemand willen wegpesten?


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    Ik begrijp het niet. Waarom zou je iemand willen wegpesten?


    Omdat sommige mensen het niet kunnen hebben dat andere actiever en vrolijker bezig zijn.


    "Don't look back, you're not going that way."