• Er zijn nogal wat mensen die mij haten en die lelijke dingen over mij en aan mij schrijven, ze schamen zich er totaal niet voor. Elke reactie wat ik zet, elk topic dat ik maakte kwam wel weer gezeik.
    Ik kon dat even helemaal niet hebben, vanwege wat persoonlijke problemen. Ik dacht als ik inactief zou gaan, jullie ophielden met roddelen over mij en dat gezeur aan m'n hoofd, maar het effect was andersom. Er werd een topic gemaakt waarom ik weg was en vervolgens gebruikten jullie 'm om jullie mening erin te zetten.
    Dat jullie vinden dat ik aandacht trek en dat jullie me liever zien gaan dan komen. Jullie hadden je zin toch? Als jullie niet zo hadden geluld was ik misschien zelfs wel véél langer weggebleven.
    En ga maar niet proberen alsof te doen dat jullie ruzietje mijn schuld is, want jullie weten net zo goed als ik dat jullie ook gewoon niks hadden kunnen zeggen.
    De mensen die wilden weten waarom ik inactief was zijn het me komen vragen en heb ik het uitgelegd, dus sowieso ging het jullie in eerste instantie niks aan, behalve als jullie het ook kwamen vragen.
    Ik trek geen aandacht en dat probeer ik ook niet, als dat wel zo overkomt is dat niet mijn fout. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ik wilde gewoon komen vertellen wat ik van het hele gedoe vind en waarom ik inactief was, ik zie het foute er niet van.

    er zijn inderdaad veel mensen die zo'n reacties plaatsen,
    maar jij lokt het nu ook uit...
    zoals toen je zei dat ruzie een soort tijdverdrijf was,
    je kon toch wel verwachten dat daar reactie op kwam?

    nog steeds ruzie hier o-o?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zag je al iets minder!
    Hoop niet dat dit zo'n ruzie topic wordt.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Wat zijn we weer een stel egotrippers met z'n allen hier op Q. (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Wat zijn we weer een stel egotrippers met z'n allen hier op Q. (:

    ? xD


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Wat is er toch met Quizlet aan de hand.....

    En weetje wat ik nog het ergste vind. Als iemand een topic maakt over hoe erg ze het vindt dat wij op elkaar zitten te schelden enzo. Zeggen alle Quizletters braaf ja dat is waar. Maar vervolgens gaan sommige Quizletters ermee door. Dat vind ik het ergste.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Weglopen voor je problemen heeft ook altijd een omgekeerd effect. Het oplossen ervan heeft veel meer effect ;)


    Life is hard and then we die

    Puzzle schreef:
    (...)
    ? xD

    Dat iedereen weer arrogant zit te doen naar elkaar.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Immortal schreef:
    Wat is er toch met Quizlet aan de hand.....

    En weetje wat ik nog het ergste vind. Als iemand een topic maakt over hoe erg ze het vindt dat wij op elkaar zitten te schelden enzo. Zeggen alle Quizletters braaf ja dat is waar. Maar vervolgens gaan sommige Quizletters ermee door. Dat vind ik het ergste.


    Ze gaan ook nog in het topic zelf erover door... Maar ja.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    HOOOOI D:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Arrow schreef:
    (...)

    Ze gaan ook nog in het topic zelf erover door... Maar ja.

    Kunnen we niet ff al die ruzies vergeten ofzo, en daarna weer lekker vrolijk doen tegen elkaar? Als we het nu steeds over die oude ruzies hebben, blijven er ruzies komen.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Dat iedereen weer arrogant zit te doen naar elkaar.

    Ja, het schijnt een gewoonte te zijn om maar door en door te blijven zaniken ook al is iemands punt allang gemaakt. Stel je wil je mening over iemand uiten, doe het dan een keer goed en laat het daar ook bij in plaats van diegene keer op keer af te blijven zeiken.
    For example: als iemand mij een kutwijf vindt mag diegene dat best duidelijk maken. Maar bij elk forumbezoek het woord 'kutwijf' te horen wordt redelijk vervelend. Ik ben dan ook een user die gewoon haar tijd op Quizlet wil verdrijven. Laat me dan ook een keer met rust :'D
    MO.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 16:12 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Ja, het schijnt een gewoonte te zijn om maar door en door te blijven zaniken ook al is iemands punt allang gemaakt. Stel je wil je mening over iemand uiten, doe het dan een keer goed en laat het daar ook bij in plaats van diegene keer op keer af te blijven zeiken.
    MO.

    Amen.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ivan schreef:
    (...)
    Ja, het schijnt een gewoonte te zijn om maar door en door te blijven zaniken ook al is iemands punt allang gemaakt. Stel je wil je mening over iemand uiten, doe het dan een keer goed en laat het daar ook bij in plaats van diegene keer op keer af te blijven zeiken.
    For example: als iemand mij een kutwijf vindt mag diegene dat best duidelijk maken. Maar bij elk forumbezoek het woord 'kutwijf' te horen wordt redelijk vervelend. Ik ben dan ook een user die gewoon haar tijd op Quizlet wil verdrijven. Laat me dan ook een keer met rust :'D
    MO.
    Aaah je plaatje. Oh god ik zie daar MO staan bij jou en ik heb morgen een examen chemie en daar heb je de MO -theorie en nu moet ik daar aan denken. Bah man!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)Aaah je plaatje. Oh god ik zie daar MO staan bij jou en ik heb morgen een examen chemie en daar heb je de MO -theorie en nu moet ik daar aan denken. Bah man!


    Wat is de MO-theorie nou weer? (krul)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.