• Er zijn nogal wat mensen die mij haten en die lelijke dingen over mij en aan mij schrijven, ze schamen zich er totaal niet voor. Elke reactie wat ik zet, elk topic dat ik maakte kwam wel weer gezeik.
    Ik kon dat even helemaal niet hebben, vanwege wat persoonlijke problemen. Ik dacht als ik inactief zou gaan, jullie ophielden met roddelen over mij en dat gezeur aan m'n hoofd, maar het effect was andersom. Er werd een topic gemaakt waarom ik weg was en vervolgens gebruikten jullie 'm om jullie mening erin te zetten.
    Dat jullie vinden dat ik aandacht trek en dat jullie me liever zien gaan dan komen. Jullie hadden je zin toch? Als jullie niet zo hadden geluld was ik misschien zelfs wel véél langer weggebleven.
    En ga maar niet proberen alsof te doen dat jullie ruzietje mijn schuld is, want jullie weten net zo goed als ik dat jullie ook gewoon niks hadden kunnen zeggen.
    De mensen die wilden weten waarom ik inactief was zijn het me komen vragen en heb ik het uitgelegd, dus sowieso ging het jullie in eerste instantie niks aan, behalve als jullie het ook kwamen vragen.
    Ik trek geen aandacht en dat probeer ik ook niet, als dat wel zo overkomt is dat niet mijn fout. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Genius schreef:
    Ja beter gaan jullie niet hier over concerten praten :8


    WTF hoezo off topic xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    Genius schreef:
    Ja beter gaan jullie niet hier over concerten praten :8

    Oh, ik wou daar gewoon nog even op reageren.
    Nu ben ik hier weer weg! (cat)

    Genius schreef:
    Ja beter gaan jullie niet hier over concerten praten :8

    Zo, arrogaaaant!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Zo, arrogaaaant!

    ? :|


    -

    Ik haat je niet ofzo hoor, maar ik snap wel een beetje wat mensen bedoelen als ze zeggen dat je veel aandacht trekt.

    Ik bedoel, ik zie ook wel is een topic dat je dan hebt gemaakt, en dat gaat dan over 'ik ging vandaag met een andere user afspreken en toen gingen we cakejes maken' (of iets dergelijks) En in dat topic zijn dan na 10 min al 20 reacties gezet, van je vriendinnen enzo. Maar iemand anders maakt dan een topic over een echt probleem waarbij die hulp nodig heeft, en daar wordt dan bijna niet in gereageerd.

    Zelf heb ik er niet echt last van, maar ik zie wel bij anderen dat het gebeurt. Dusja, ik weet niet echt of je hier wat aan hebt ofzo, maar misschien is het nu wat duidelijker waar de irritaties vandaan komen (ik zeg trouwens niet dat de irritaties alleen hier vandaan komen, maar dit is wat mij opvalt).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Ik haat je niet ofzo hoor, maar ik snap wel een beetje wat mensen bedoelen als ze zeggen dat je veel aandacht trekt.

    Ik bedoel, ik zie ook wel is een topic dat je dan hebt gemaakt, en dat gaat dan over 'ik ging vandaag met een andere user afspreken en toen gingen we cakejes maken' (of iets dergelijks) En in dat topic zijn dan na 10 min al 20 reacties gezet, van je vriendinnen enzo. Maar iemand anders maakt dan een topic over een echt probleem waarbij die hulp nodig heeft, en daar wordt dan bijna niet in gereageerd.

    Zelf heb ik er niet echt last van, maar ik zie wel bij anderen dat het gebeurt. Dusja, ik weet niet echt of je hier wat aan hebt ofzo, maar misschien is het nu wat duidelijker waar de irritaties vandaan komen (ik zeg trouwens niet dat de irritaties alleen hier vandaan komen, maar dit is wat mij opvalt).


    Dus je mag op het forum niet zomaar een lol topic maken?


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Dus je mag op het forum niet zomaar een lol topic maken?
    Dat zeg ik niet. Mij maakt het niet uit waar ze een topic over maakt. Ik leg alleen uit waar de irritaties van andere users vandaan komen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...) Dat zeg ik niet. Mij maakt het niet uit waar ze een topic over maakt. Ik leg alleen uit waar de irritaties van andere users vandaan komen.


    Oke ik snap het.
    Maar even een reactie op die andere users.
    Bijv. Piet vind Gaby irritant. Maar zelf maakt hij meestal ook zulke topics aan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tsja niet om lullig te doen -of juist wel natuurlijk. Maar ik denk dat het wel duidelijk is waarom mensen haar irritant vinden (krul)


    -

    VIPpas schreef:
    (...)

    Oke ik snap het.
    Maar even een reactie op die andere users.
    Bijv. Piet vind Gaby irritant. Maar zelf maakt hij meestal ook zulke topics aan
    Nouja, dat doen ze niet allemaal, maar een aantal wel natuurlijk. Maar het valt me wel op dat er de laatste tijd echt zo een populariteitsdrang is op quizlet. Iedereen wil ineens bekend en geliefd zijn. En aangezien gaby best bekend is, hebben mensen blijkbaar het gevoel dat ze met haar moeten concurreren ofzo? Dus dan gaan ze maar onaardig doen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...)Nouja, dat doen ze niet allemaal, maar een aantal wel natuurlijk. Maar het valt me wel op dat er de laatste tijd echt zo een populariteitsdrang is op quizlet. Iedereen wil ineens bekend en geliefd zijn. En aangezien gaby best bekend is, hebben mensen blijkbaar het gevoel dat ze met haar moeten concurreren ofzo? Dus dan gaan ze maar onaardig doen.


    Ja dat viel me ook op ja


    "Ignite, my love. Ignite."

    Papercut schreef:
    (...)
    Laat ik hier even op zeggen: dat deden we ookal toen je er nog was. (:


    _O_

    LALALALALA schreef:
    Ik haat je niet ofzo hoor, maar ik snap wel een beetje wat mensen bedoelen als ze zeggen dat je veel aandacht trekt.

    Ik bedoel, ik zie ook wel is een topic dat je dan hebt gemaakt, en dat gaat dan over 'ik ging vandaag met een andere user afspreken en toen gingen we cakejes maken' (of iets dergelijks) En in dat topic zijn dan na 10 min al 20 reacties gezet, van je vriendinnen enzo. Maar iemand anders maakt dan een topic over een echt probleem waarbij die hulp nodig heeft, en daar wordt dan bijna niet in gereageerd.

    Zelf heb ik er niet echt last van, maar ik zie wel bij anderen dat het gebeurt. Dusja, ik weet niet echt of je hier wat aan hebt ofzo, maar misschien is het nu wat duidelijker waar de irritaties vandaan komen (ik zeg trouwens niet dat de irritaties alleen hier vandaan komen, maar dit is wat mij opvalt).

    Dat met dat cakejes maken, was ik niet.
    -JustToSay(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    LALALALALA schreef:
    (...)Nouja, dat doen ze niet allemaal, maar een aantal wel natuurlijk. Maar het valt me wel op dat er de laatste tijd echt zo een populariteitsdrang is op quizlet. Iedereen wil ineens bekend en geliefd zijn. En aangezien gaby best bekend is, hebben mensen blijkbaar het gevoel dat ze met haar moeten concurreren ofzo? Dus dan gaan ze maar onaardig doen.

    Ik niet hoor, ik zeg het maar even (krul)


    -

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Dat met dat cakejes maken, was ik niet.
    -JustToSay(cat)
    Daarom staat er ook bij 'of iets dergelijks', want ik wist niet meer precies waar het topic over ging.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.