• Er zijn nogal wat mensen die mij haten en die lelijke dingen over mij en aan mij schrijven, ze schamen zich er totaal niet voor. Elke reactie wat ik zet, elk topic dat ik maakte kwam wel weer gezeik.
    Ik kon dat even helemaal niet hebben, vanwege wat persoonlijke problemen. Ik dacht als ik inactief zou gaan, jullie ophielden met roddelen over mij en dat gezeur aan m'n hoofd, maar het effect was andersom. Er werd een topic gemaakt waarom ik weg was en vervolgens gebruikten jullie 'm om jullie mening erin te zetten.
    Dat jullie vinden dat ik aandacht trek en dat jullie me liever zien gaan dan komen. Jullie hadden je zin toch? Als jullie niet zo hadden geluld was ik misschien zelfs wel véél langer weggebleven.
    En ga maar niet proberen alsof te doen dat jullie ruzietje mijn schuld is, want jullie weten net zo goed als ik dat jullie ook gewoon niks hadden kunnen zeggen.
    De mensen die wilden weten waarom ik inactief was zijn het me komen vragen en heb ik het uitgelegd, dus sowieso ging het jullie in eerste instantie niks aan, behalve als jullie het ook kwamen vragen.
    Ik trek geen aandacht en dat probeer ik ook niet, als dat wel zo overkomt is dat niet mijn fout. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Welkom Terug gaby <3


    (Be)lieve in (you)rself

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ik snap niet wat er zo grappig is aan mijn voornaam?


    Ik ook niet. Ik moet gewoon lachen, dus ik smile gewoon. Het is een vrolijke naam, that's all.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Caitriona schreef:
    (...)

    Ik ook niet. Ik moet gewoon lachen, dus ik smile gewoon. Het is een vrolijke naam, that's all.

    Je weet toch wel dat je m'n naam uitspreekt als kaabie en niet als gaybi eah? ;$


    *insert philosophical cringe expression here*

    Reducto schreef:
    (...)Niet mee eens. Iedereen heeft hier zijn eigen plezier enzo, maar sommige mensen verpesten dat vaak door te doen alsof ze specialer zijn. Vaak zeggen ze dan ook nog dat zij voor de lol op Q. zorgen en dat vind ik gewoon niet waar. Iedereen amuseert zich hier op zijn eigen manier en daar hebben we die aanstellers niet voor nodig.

    Zoals wij altijd ons eigen plezier hebben. (nerd)

    Obliviate schreef:
    (...)
    Zoals wij altijd ons eigen plezier hebben. (nerd)

    Dit had je nou niet moeten zeggen, ik ben nog maar 14, ik denk nog door. (cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Je weet toch wel dat je m'n naam uitspreekt als kaabie en niet als gaybi eah? ;$


    Uh ja


    We love because he loved us first - John 4:19

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Dit had je nou niet moeten zeggen, ik ben nog maar 14, ik denk nog door. (cat)


    -plat-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Reducto schreef:
    (...)Niet mee eens. Iedereen heeft hier zijn eigen plezier enzo, maar sommige mensen verpesten dat vaak door te doen alsof ze specialer zijn. Vaak zeggen ze dan ook nog dat zij voor de lol op Q. zorgen en dat vind ik gewoon niet waar. Iedereen amuseert zich hier op zijn eigen manier en daar hebben we die aanstellers niet voor nodig.

    Met mij hoef je het niet eens te zijn
    (:


    Me so good.

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Dit had je nou niet moeten zeggen, ik ben nog maar 14, ik denk nog door. (cat)

    Dat ligt dan wel volledig aan jezelf hoor!

    Obliviate schreef:
    (...)
    Zoals wij altijd ons eigen plezier hebben. (nerd)
    Idd^^
    We moeten echt nog eens meeten een samen eens naar een concertje kijken op de pc. dat was echt gezellig, maar ik heb buiten Tokio Hotel en Avril geen concert video's meer denk ik. ah Jawel eentje van Nightwish, maar daar zijn we jammer genoeg niks mee. Hoh waarom bestaat die van Flyleaf niet meer. (huil)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Met mij hoef je het niet eens te zijn
    (:
    mkay


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Obliviate schreef:
    (...)
    Dat ligt dan wel volledig aan jezelf hoor!

    Ik weet het, ik weet het. :$


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dit soort topics zijn nou niet echt bevordelijk voor de gemoederen hiero..


    ars moriendi

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Je weet toch wel dat je m'n naam uitspreekt als kaabie en niet als gaybi eah? ;$

    Zo spreek ik het ook altijd uit ;$

    Oké. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking