• Er zijn nogal wat mensen die mij haten en die lelijke dingen over mij en aan mij schrijven, ze schamen zich er totaal niet voor. Elke reactie wat ik zet, elk topic dat ik maakte kwam wel weer gezeik.
    Ik kon dat even helemaal niet hebben, vanwege wat persoonlijke problemen. Ik dacht als ik inactief zou gaan, jullie ophielden met roddelen over mij en dat gezeur aan m'n hoofd, maar het effect was andersom. Er werd een topic gemaakt waarom ik weg was en vervolgens gebruikten jullie 'm om jullie mening erin te zetten.
    Dat jullie vinden dat ik aandacht trek en dat jullie me liever zien gaan dan komen. Jullie hadden je zin toch? Als jullie niet zo hadden geluld was ik misschien zelfs wel véél langer weggebleven.
    En ga maar niet proberen alsof te doen dat jullie ruzietje mijn schuld is, want jullie weten net zo goed als ik dat jullie ook gewoon niks hadden kunnen zeggen.
    De mensen die wilden weten waarom ik inactief was zijn het me komen vragen en heb ik het uitgelegd, dus sowieso ging het jullie in eerste instantie niks aan, behalve als jullie het ook kwamen vragen.
    Ik trek geen aandacht en dat probeer ik ook niet, als dat wel zo overkomt is dat niet mijn fout. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Huuh


    --

    Waffel schreef:
    (...)

    Omdat sommige mensen het niet kunnen hebben dat andere actiever en vrolijker bezig zijn.

    Yeah sure :')


    -

    Waffel schreef:
    (...)

    Omdat sommige mensen het niet kunnen hebben dat andere actiever en vrolijker bezig zijn.

    En omdat sommige overal op reageren/zich aangesproken voelen .En omdat het soms heel erg kan botsen en niks kunnen vergeten waardoor het door blijft gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    En omdat sommige overal op reageren/zich aangesproken voelen .En omdat het soms heel erg kan botsen en niks kunnen vergeten waardoor het door blijft gaan.
    Feit, al vind ik persoonlijk dat het wel vaak dezelfde mensen zijn die het uitlokken, maar dat is dan weer mijn mening.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Leuk toch dat er zulke mensen bestaan _O_


    -

    Sorry, ik schrijf ook alleen me mening.
    Ik schrijf het niet gericht naar één persoon.
    Dus voel je niet aangesproken.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Jouw voornaam doet me altijd lachen.
    Welcome back btw.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Maar even een vraag. Je ging dus weg omdat je het commentaar op jou niet kon hebben en nu ben je weer terug en denk je dat je het wel kunt hebben? Gewoon vraagje (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Waffel schreef:
    (...)

    Omdat sommige mensen het niet kunnen hebben dat andere actiever en vrolijker bezig zijn.

    idd ;'s


    Me so good.

    Jigsaw schreef:
    Maar even een vraag. Je ging dus weg omdat je het commentaar op jou niet kon hebben en nu ben je weer terug en denk je dat je het wel kunt hebben? Gewoon vraagje (:

    Hahaha :'D Droog (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Caitriona schreef:
    Jouw voornaam doet me altijd lachen.
    Welcome back btw.

    Ik snap niet wat er zo grappig is aan mijn voornaam?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jigsaw schreef:
    Maar even een vraag. Je ging dus weg omdat je het commentaar op jou niet kon hebben en nu ben je weer terug en denk je dat je het wel kunt hebben? Gewoon vraagje (:

    Ik ben terug, omdat ik merkte dat mensen dachten dat, omdat ik weg was, ze even lekker over me konden gaan roddelen. :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ik snap niet wat er zo grappig is aan mijn voornaam?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 13:03 ]


    --

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    idd ;'s
    Niet mee eens. Iedereen heeft hier zijn eigen plezier enzo, maar sommige mensen verpesten dat vaak door te doen alsof ze specialer zijn. Vaak zeggen ze dan ook nog dat zij voor de lol op Q. zorgen en dat vind ik gewoon niet waar. Iedereen amuseert zich hier op zijn eigen manier en daar hebben we die aanstellers niet voor nodig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)Niet mee eens. Iedereen heeft hier zijn eigen plezier enzo, maar sommige mensen verpesten dat vaak door te doen alsof ze specialer zijn. Vaak zeggen ze dan ook nog dat zij voor de lol op Q. zorgen en dat vind ik gewoon niet waar. Iedereen amuseert zich hier op zijn eigen manier en daar hebben we die aanstellers niet voor nodig.

    OWWWWW ja _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.