• Ja, dat vind ik dus echt even raar. Eerst Gaby -SEMISLEKKER-, toen een paar van Gaby's vrienden, en nu Lotte -Mungojellie- en Marrit -FCB- ook al.

    Waarommm?!


    Hope goes lost but never dies.

    VIPpas schreef:
    (...)

    Oke. Dan is dat dan opgelost :)

    Top!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Nou kijk het is nogal irritant als ik iemand niet mag en meteen haar hele vriendengroep zich ermee gaat bemoeien, leuk en aardig dat je je vriendin wilt helpen enzo. Maar Gaby kan best zelf praten en voor zichzelf opkomen. Ik haal ook niet al mijn mede standers erbij.

    ik snap jou ook wel hoor, maar gaby heeft mij er niet bijgehaald ? ik ben er zelf bij gekomen ?
    maar ik hou mijn mond al. ;x


    Life is a beautiful struggle

    Papercut schreef:
    (...)
    Top!
    (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)
    ik snap jou ook wel hoor, maar gaby heeft mij er niet bijgehaald ? ik ben er zelf bij gekomen ?
    maar ik hou mijn mond al. ;x

    Haha nou dan is het goed. Ja snap ik, maar dat is erg vervelend, ik heb liever ook niet dat al mijn vrienden zich in een ruzie gaan mengen liever dat ze er buiten staan. Het is natuurlijk lief dat jullie zo voor haar opkomen maar toch, wel irritant.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 14:01 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Renée vs. Gaby

    Ronde 1

    DingDing


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    Renée vs. Gaby
    Ronde 1

    DingDing

    Haha oké dat vond ik wel grappig :') Als je nou wat meer zo bent en minder aandacht probeert te trekken kan ik je best gaan mogen (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Haha oké dat vond ik wel grappig :') Als je nou wat meer zo bent en minder aandacht probeert te trekken kan ik je best gaan mogen (':

    Oké HAHAHAH
    Maar wat versta jij dan onder aandachttrekken? Want ik heb dat serieus zelf niet door. ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    Gezellig hier. ;')
    wahahah.


    Sometimes it's best not to care.

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Oké HAHAHAH
    Maar wat versta jij dan onder aandachttrekken? Want ik heb dat serieus zelf niet door. ;x

    Haha nou kijk soms zijn je reacties zegmaar nogal aandacht trekkend weetje wel van ik wil er ook bij horen of kijk mij nou grappig zijn en dat is best wel irritant. En aandacht trekkerig enzo, en dat is best vervelend. En best veel mensen irriteren zich daar aan eigenlijk ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Haha nou kijk soms zijn je reacties zegmaar nogal aandacht trekkend weetje wel van ik wil er ook bij horen of kijk mij nou grappig zijn en dat is best wel irritant. En aandacht trekkerig enzo, en dat is best vervelend. En best veel mensen irriteren zich daar aan eigenlijk ;x

    Ik snap het nog steeds niet.
    -blond-


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ik snap het nog steeds niet.
    -blond-

    Het is zeg maar nogal moeilijk uit te leggen, maar ik zoek wel even een voorbeeld. (krul)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 14:37 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Het is zeg maar nogal moeilijk uit te leggen, maar ik zoek wel even een voorbeeld. (krul)

    Naja kan t ff niet zo snel vinden, maar bijv dat topic van mijn met die breezertaal als reactie op jouw topic, remember? Toen wou je er ook graag bij horen en deed je er erg je best voor. Bijvoorbeeld dat was nogal dom. (krul) Ik denk dat je zelf wel snapt waarom. En als je bijvoorbeeld zegt: Iedereen negeert mij :'( Je bedoelt het misschien niet als aandacht trekken maar zo komt het wel over. En gewoon dat soort dingen snap je?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Naja kan t ff niet zo snel vinden, maar bijv dat topic van mijn met die breezertaal als reactie op jouw topic, remember? Toen wou je er ook graag bij horen en deed je er erg je best voor. Bijvoorbeeld dat was nogal dom. (krul) Ik denk dat je zelf wel snapt waarom. En als je bijvoorbeeld zegt: Iedereen negeert mij :'( Je bedoelt het misschien niet als aandacht trekken maar zo komt het wel over. En gewoon dat soort dingen snap je?

    Oohw, dat zijn de momenten dat ik hyper ben. ;$


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Oohw, dat zijn de momenten dat ik hyper ben. ;$

    Ahaha oké, maar dat is soms dus best irritant en aandachtstrekkerig ;p


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mungojellie? -Gaat kijken-