• Ja, dat vind ik dus echt even raar. Eerst Gaby -SEMISLEKKER-, toen een paar van Gaby's vrienden, en nu Lotte -Mungojellie- en Marrit -FCB- ook al.

    Waarommm?!


    Hope goes lost but never dies.

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)
    mischien irriteert ze zich ook wel aan jou, maar waarom zou je dan in het openbaar rot over iemand praten ?

    Omdat het laf is om achter iemands rug om te doen. En ze mag zich best aan me irriteren en het zeggen, boeit me geen flikker.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Omdat het laf is om achter iemands rug om te doen. En ze mag zich best aan me irriteren en het zeggen, boeit me geen flikker.


    Herhaling van het bericht. 8D -wannaBemod-


    SLOAN.

    Papercut schreef:
    (...)
    Omdat het laf is om achter iemands rug om te doen. En ze mag zich best aan me irriteren en het zeggen, boeit me geen flikker.

    Ik keek even op je profiel en ik weet weer wie je bent. Jij was ' vroeger' zelf net zo irritant in mijn ogen (krul)


    -

    Misschien omdat Q staat te wankelen en steeds storingen heeft? Ik kan begrijpen dat iemand daar niet goed van word en zijn of haar account dan inactiveerd.


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Genius schreef:
    (...)
    Ik keek even op je profiel en ik weet weer wie je bent. Jij was ' vroeger' zelf net zo irritant in mijn ogen (krul)


    -plat-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Trouwens als julliue geen hondjes van Gaby zijn, waarom ga je dan dingen voor haar zeggen die ze zelf prima kan zeggen. Alleen asskissers doen dat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik keek even op je profiel en ik weet weer wie je bent. Jij was ' vroeger' zelf net zo irritant in mijn ogen (krul)

    Tsjaa ik ben erover heen gegroeit.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Tsjaa ik ben erover heen gegroeit.

    Blijkbaar toch niet helemaal (krul)


    -

    Papercut schreef:
    Trouwens als julliue geen hondjes van Gaby zijn, waarom ga je dan dingen voor haar zeggen die ze zelf prima kan zeggen. Alleen asskissers doen dat.


    Beter een Asskisser dan een modlikker als je toch zo begint


    "Ignite, my love. Ignite."

    Papercut schreef:
    Trouwens als julliue geen hondjes van Gaby zijn, waarom ga je dan dingen voor haar zeggen die ze zelf prima kan zeggen. Alleen asskissers doen dat.

    ik wil me er ook niet mee bemoeien.. maar ik wil het gewoon even zeggen ? of mag dat ook al niet meer ?


    Life is a beautiful struggle

    VIPpas schreef:
    (...)

    Beter een Asskisser dan een modlikker als je toch zo begint

    Ik ben geen modlikker hoor, alsof ik de regeltjes volg, als ik een modlikker was maakte ik nu geen ruzie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Ik ben geen modlikker hoor, alsof ik de regeltjes volg, als ik een modlikker was maakte ik nu geen ruzie.


    En ik ben geen Gaby hond. Oke, ik had niet zo bot moeten reageren en Gaby zelf hoor problemen laten opruimen, maar ik ben nog jong (tegen over jullie dan) En ik verveelde me. Maar bij deze trek ik me terug uit deze ruzie


    "Ignite, my love. Ignite."

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)
    ik wil me er ook niet mee bemoeien.. maar ik wil het gewoon even zeggen ? of mag dat ook al niet meer ?

    Nou kijk het is nogal irritant als ik iemand niet mag en meteen haar hele vriendengroep zich ermee gaat bemoeien, leuk en aardig dat je je vriendin wilt helpen enzo. Maar Gaby kan best zelf praten en voor zichzelf opkomen. Ik haal ook niet al mijn mede standers erbij.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    VIPpas schreef:
    (...)

    En ik ben geen Gaby hond. Oke, ik had niet zo bot moeten reageren en Gaby zelf hoor problemen laten opruimen, maar ik ben nog jong (tegen over jullie dan) En ik verveelde me. Maar bij deze trek ik me terug uit deze ruzie

    Oké dan zal ik ook bij deze even mn excuses aanbieden, ik heb serieus niets tegen jullie enzo, het is meer Gaby waaraan ik me over het algemeen irriteer en ik had niet zo gemeen moeten reageren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Oké dan zal ik ook bij deze even mn excuses aanbieden, ik heb serieus niets tegen jullie enzo, het is meer Gaby waaraan ik me over het algemeen irriteer en ik had niet zo gemeen moeten reageren.


    Oke. Dan is dat dan opgelost :)


    "Ignite, my love. Ignite."