• Ja, dat vind ik dus echt even raar. Eerst Gaby -SEMISLEKKER-, toen een paar van Gaby's vrienden, en nu Lotte -Mungojellie- en Marrit -FCB- ook al.

    Waarommm?!


    Hope goes lost but never dies.

    Papercut schreef:
    (...)
    Inderdaad, daarom voel ik me dus niet schuldig. Het is onze schuld namelijk niet, het ligt gewoon aan die persoon. Blame it on her. (cat)

    Ik ook niet, ha. Ze moet zich volledig zelf schuldig voelen. Als ze het nu eens zelf zou weten. Maar neen, helaas niet.

    Obliviate schreef:
    (...)
    Ik ook niet, ha. Ze moet zich volledig zelf schuldig voelen. Als ze het nu eens zelf zou weten. Maar neen, helaas niet.

    Inderdaad, het is haar schuld niet de onze. Wij zin niet irritant, zij daar in tegen. Laat ik daar mijn mond maar over houden. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    Zodat iemand er een topic over maakt en zij dan weer terug komen en vet veel aandacht krijgen. Waarom anders.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik begrijp het eigenlijk wel. Na een tijdje gaat het af en toe wel eens vervelen en nu met de crash denk ik ook wel, dat het even een afkick moment was.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ze vinden ons niet meer aardig


    "Ignite, my love. Ignite."

    Papercut schreef:
    (...)
    Inderdaad, het is haar schuld niet de onze. Wij zin niet irritant, zij daar in tegen. Laat ik daar mijn mond maar over houden. (nerd)

    Wij zijn gewoon leuk. :'D En daar kan je inderdaad beter over zwijgen of je blijft bezig. :Y)

    omdat q gewoon niet meer leuk is..
    nouja nog wel leuk..
    maar niet meer zo leuk als een jaar geleden/half jaar geleden..(cat)
    maar dat vind ik.


    Life is a beautiful struggle

    Obliviate schreef:
    (...)
    Wij zijn gewoon leuk. :'D En daar kan je inderdaad beter over zwijgen of je blijft bezig. :Y)

    Haha met beid epunten die je net maakte kan ik het alleen maar meer dan eens zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eerlijk gezegd, moeten we ons hier heel extreem druk over maken?
    Laat ze toch lekker wajoo. (;


    Alleen maar tranen van geluk

    Papercut schreef:
    (...)
    Haha met beid epunten die je net maakte kan ik het alleen maar meer dan eens zijn.

    Ja dacht ik wel. (nerd)

    Adele schreef:
    Eerlijk gezegd, moeten we ons hier heel extreem druk over maken?
    Laat ze toch lekker wajoo. (;

    Nou ik vind het wel klote aangezien het alledrie vrienden van me zijn.
    Dus ik maak me hier wel druk over ja. :')


    Hope goes lost but never dies.

    Obliviate schreef:
    (...)
    Ja dacht ik wel. (nerd)

    Duh! (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Volgens mij wíllen jullie echt dat ik dit lees enzo. Maar schatjes, jullie vinden mij irritant enzo, kijk jezelf dan. Ik ga tenminste niet in het openbaar roddelen over iemand. Dat hoor je stiekem te doen, via msn enzo. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    Volgens mij wíllen jullie echt dat ik dit lees enzo. Maar schatjes, jullie vinden mij irritant enzo, kijk jezelf dan. Ik ga tenminste niet in het openbaar roddelen over iemand. Dat hoor je stiekem te doen, via msn enzo. :Y)

    Nee joh want jij word boos als we het achter je rug om doen, wij doen het gewoon open en bloot het hele gemene deel doen we via PB berichten, dat besparen we je. Als je dat leest ga je huilen :'D En ik maak geen domme opmerkingen en irritante topics, dus dom ben ik niet hoor.
    En serieus stop met me schatje te noemen.
    En ik denk dat ik hiermee ook namens Isabel (Obliviate) spreek.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Nee joh want jij word boos als we het achter je rug om doen, wij doen het gewoon open en bloot het hele gemene deel doen we via PB berichten, dat besparen we je. Als je dat leest ga je huilen :'D En ik maak geen domme opmerkingen en irritante topics, dus dom ben ik niet hoor.
    En serieus stop met me schatje te noemen.
    En ik denk dat ik hiermee ook namens Isabel (Obliviate) spreek.


    Gaby huilt niet zo snel hoor. Ik denk dat jij eerder gaat huilen dan Gaby.


    "Ignite, my love. Ignite."