• Ja, dat vind ik dus echt even raar. Eerst Gaby -SEMISLEKKER-, toen een paar van Gaby's vrienden, en nu Lotte -Mungojellie- en Marrit -FCB- ook al.

    Waarommm?!


    Hope goes lost but never dies.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 20:04 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Papercut schreef:
    (...)
    Ja en jij zoekt Lotte op op twitter om haar tweets te lezen. Zij followt jou niet omdat ze je niet mag.

    Hoppa, eerlijkheid duurt het langst. :Y)

    Obliviate schreef:
    (...)
    Hoppa, eerlijkheid duurt het langst. :Y)

    Inderdaad, daarom ben ik dus zo graag eerlijk, liegen is nergens voor nodig. : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Inderdaad, daarom ben ik dus zo graag eerlijk, liegen is nergens voor nodig. : D

    Neen, inderdaad. Waarom zou je ook liegen om iets? Je kan best alles eerlijk zeggen zodat mensen er geen eigen oordeel over gaan geven. (nerd)

    Gezellig, Renée en Gaby moet dat in mijn topic? (krul)
    haha grapje. :3


    Hope goes lost but never dies.

    Aegis schreef:
    Gezellig, Renée en Gaby moet dat in mijn topic? (krul)
    haha grapje. :3

    Schat je weet toch dat ik altijd gezellig ben? (krul) Nee ik verdedig Lotte gewoon.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Obliviate schreef:
    (...)
    Neen, inderdaad. Waarom zou je ook liegen om iets? Je kan best alles eerlijk zeggen zodat mensen er geen eigen oordeel over gaan geven. (nerd)

    Ja inderdaad, dat vind ik dus ook. Mensen vormen toch wel hun eigen oordeel over mensen dus kan je maar bete je oordeel op feiten vormen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, dat vind ik dus ook. Mensen vormen toch wel hun eigen oordeel over mensen dus kan je maar bete je oordeel op feiten vormen.

    En dat kan ik enkel beamen! _O_

    Obliviate schreef:
    (...)
    En dat kan ik enkel beamen! _O_

    Inderdaad want nu bedenken wij ons allemaal dingen die misschien helemaal niet kloppen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Inderdaad want nu bedenken wij ons allemaal dingen die misschien helemaal niet kloppen.

    Inderdaad, zonde voor de personen in kwestie eigenlijk hè.
    Alloewel ik er geen spijt van heb. :Y)

    Je zou het ook aan hun zelf kunnen vragen. Immers weten zij zelf het beste waarom ze weg zijn gegaan. Dit kan gewoon via facebook, hyves, msn etc. En als je die niet hebt kun je dat gewoon opzoeken.
    Een topic als dit heeft geen zin. De mensen zelf zitten niet meer op quizlet, zij zullen dus geen antwoord kunnen geven. De mensen die wel antwoord gaan geven weten het meestal zelf niet precies, of ze gaan er grapjes over maken.
    Dus, misschien een idee voor het vervolg om niet meer dit soort topics te maken? Het is niet zo bevorderend voor de sfeer op quizlet en naar mijn idee heeft het niet veel nut. Ik twijfel heel vaak aan de redenen van dit soort topics.

    Zie dit trouwens niet als een aanval op jou persoonlijk. Ik merk het wel vaker en ik dacht; laat ik is een statement maken.


    Life is hard and then we die

    Obliviate schreef:
    (...)
    Inderdaad, zonde voor de personen in kwestie eigenlijk hè.
    Alloewel ik er geen spijt van heb. :Y)

    Ja klopt, maar inderdaad ik heb ook totaal geen spijt! Maar dat kan aan de persoon in kwestie liggen natuurlijk hè! :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Ja klopt, maar inderdaad ik heb ook totaal geen spijt! Maar dat kan aan de persoon in kwestie liggen natuurlijk hè! :Y)

    Daar zeg je zo wat, inderdaad. Het kan zo hard aan de persoon liggen dat we er zelf niks aan kunnen doen.

    Maakt het jou wat uit, dan? Ze hebben er vast (of niet) een goede reden voor, wij zullen het maar moeten accepteren. Vraag het anders aan hun zelf?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Obliviate schreef:
    (...)
    Daar zeg je zo wat, inderdaad. Het kan zo hard aan de persoon liggen dat we er zelf niks aan kunnen doen.

    Inderdaad, daarom voel ik me dus niet schuldig. Het is onze schuld namelijk niet, het ligt gewoon aan die persoon. Blame it on her. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.