• Ja, dat vind ik dus echt even raar. Eerst Gaby -SEMISLEKKER-, toen een paar van Gaby's vrienden, en nu Lotte -Mungojellie- en Marrit -FCB- ook al.

    Waarommm?!


    Hope goes lost but never dies.

    Papercut schreef:
    (...)
    Nee joh want jij word boos als we het achter je rug om doen, wij doen het gewoon open en bloot het hele gemene deel doen we via PB berichten, dat besparen we je. Als je dat leest ga je huilen :'D En ik maak geen domme opmerkingen en irritante topics, dus dom ben ik niet hoor.
    En serieus stop met me schatje te noemen.
    En ik denk dat ik hiermee ook namens Isabel (Obliviate) spreek.

    Komt wel goed schatje.

    Ik huil niet vaak trouwens, behalve bij slumdog millionaire, dat einde is zo geweldig. En voor de rest krijgen mensen me niet zo snel aan het huilen. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    VIPpas schreef:
    (...)

    Gaby huilt niet zo snel hoor. Ik denk dat jij eerder gaat huilen dan Gaby.

    Ik vind eigenlijk dat jij je niet overal mee moet bemoeien, Gaby kan zelf wel praten :')


    -

    Aegis schreef:
    (...)
    Nou ik vind het wel klote aangezien het alledrie vrienden van me zijn.
    Dus ik maak me hier wel druk over ja. :')

    Vind ik alsnog geen reden om je er druk over te maken. Vrienden heb je vast ook wel op msn dus je zal ze heus wel spreken verder (:


    -

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Komt wel goed schatje.

    Ik huil niet vaak trouwens, behalve bij slumdog millionaire, dat einde is zo geweldig. En voor de rest krijgen mensen me niet zo snel aan het huilen. :Y)

    ooit krijg ik jou wel een keer aan het huilen. (cat)
    positief, niet negatief. :')


    Life is a beautiful struggle

    Genius schreef:
    (...)
    Ik vind eigenlijk dat jij je niet overal mee moet bemoeien, Gaby kan zelf wel praten :')

    Inderdaad, Gaby is niet dom ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Komt wel goed schatje.

    Ik huil niet vaak trouwens, behalve bij slumdog millionaire, dat einde is zo geweldig. En voor de rest krijgen mensen me niet zo snel aan het huilen. :Y)

    Ik kan je best aan het huilen krijgen hoor, ik ben heel gemeen over je dus ik denk dat als je weet wat ik allemaal over je zeg je niet meer zo vrolijk bent als nu.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik vind eigenlijk dat jij je niet overal mee moet bemoeien, Gaby kan zelf wel praten :')


    Weet ik maar ik verveel me en ik zag die reactie. Soms kan ik me eigen niet in bedwang houden. :(


    "Ignite, my love. Ignite."

    Papercut schreef:
    (...)
    Inderdaad, Gaby is niet dom ofzo.


    Ik hou mijn mond al. Ik kan me soms niet bedwingen en dan plaats ik dingen waar ik later spijt van krijg

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 13:35 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uhm .. waarom zou je haar uberhaupt aan het huilen willen maken dan :')


    -

    Papercut schreef:
    (...)
    Ik kan je best aan het huilen krijgen hoor, ik ben heel gemeen over je dus ik denk dat als je weet wat ik allemaal over je zeg je niet meer zo vrolijk bent als nu.

    waarom "haat" je gaby ?


    Life is a beautiful struggle

    Papercut schreef:
    (...)
    Ik kan je best aan het huilen krijgen hoor, ik ben heel gemeen over je dus ik denk dat als je weet wat ik allemaal over je zeg je niet meer zo vrolijk bent als nu.

    Ik ben al niet zo vrolijk, want ik ben ziek. ;x
    Maar kom maar op. ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    VIPpas schreef:
    (...)

    Gaby huilt niet zo snel hoor. Ik denk dat jij eerder gaat huilen dan Gaby.

    Ik huil niet echt om Gaby ik verspil mijn waardevolle tranen niet aan haar. En dit is iets tussen mij en Gaby en niet tussen mij Gaby en haar hondjes, dus bemoei je er niet mee svp.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)
    ooit krijg ik jou wel een keer aan het huilen. (cat)
    positief, niet negatief. :')

    Afscheid nemen bestaaaat niet. (huil)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 13:37 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Papercut schreef:
    (...)
    Ik huil niet echt om Gaby ik verspil mijn waardevolle tranen niet aan haar. En dit is iets tussen mij en Gaby en niet tussen mij Gaby en haar hondjes, dus bemoei je er niet mee svp.

    ten eerste ik ben geen hondje, maar ik wil het gewoon even zeggen,
    waarom zou gaby dan wel haar waardevolle tranen aan jou verspillen ? ;D


    Life is a beautiful struggle

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)
    waarom "haat" je gaby ?

    Dan ben ik eeuwig bezig als ik dat allemaal op moet noemen maar laat ik het maar gewoon zo zeggen: Gaby zal als persoon vast heel aardig zijn maar als user op het forum irriteer ik me aan alles wat ze doet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.