• Ja, dat vind ik dus echt even raar. Eerst Gaby -SEMISLEKKER-, toen een paar van Gaby's vrienden, en nu Lotte -Mungojellie- en Marrit -FCB- ook al.

    Waarommm?!


    Hope goes lost but never dies.

    Waarom?
    Omdat ze aandacht te kort komen


    I solemny swear i am up to no good

    MARRIT ;o.
    Neeeeeeeeee.
    En Lotte is er gewooon.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Zorro schreef:
    MARRIT ;o.
    Neeeeeeeeee.
    En Lotte is er gewooon.


    Shhhhhht. Anders noemen ze het aandachtstrekkerij. ;x


    SLOAN.

    SLOAN schreef:
    (...)

    Shhhhhht. Anders noemen ze het aandachtstrekkerij. ;x



    lol


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    SLOAN schreef:
    (...)

    Shhhhhht. Anders noemen ze het aandachtstrekkerij. ;x

    HAHAHAAHAH


    *insert philosophical cringe expression here*

    Obliviate schreef:
    (...)
    Neen kind, het gaat hier over een andere Lotte. :'D
    We hebben er niks mee te maken. (krul)
    Jawel tis dezelfde, maar das gwn dr andere account


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Papercut schreef:
    (...)
    Nee joh want jij word boos als we het achter je rug om doen, wij doen het gewoon open en bloot het hele gemene deel doen we via PB berichten, dat besparen we je. Als je dat leest ga je huilen :'D En ik maak geen domme opmerkingen en irritante topics, dus dom ben ik niet hoor.
    En serieus stop met me schatje te noemen.
    En ik denk dat ik hiermee ook namens Isabel (Obliviate) spreek.

    Inderdaad, doe je zekers. :Y)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 20:05 ]

    Reducto schreef:
    (...)Jawel tis dezelfde, maar das gwn dr andere account

    Oh, wist ik niet.

    SLOAN schreef:
    (...)

    Shhhhhht. Anders noemen ze het aandachtstrekkerij. ;x
    Zie je wel dat jij er nog bent, ik wist het(cool)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Okee, ik kom hier een beetje laat mee ja, maar ik was echt even volledig afgekickt van Q, en daar ga ik vrolijk mee door, maar ik wilde nog wel even 'afscheid nemen' en vertellen waarom ik weg ben, als iedereen dat zo graag wil weten. Het is niet dat ik jullie niet mag, iedereen die ik hier op Q ken/heb leren kennen is een schat. Ik werd gewoon een beetje pissed omdat al mijn stories weg waren. En ik weet dat dat bij iedereen het geval was, maar ik werd er gewoon een beetje kwaad om. Ik weet ook dat Rutger en de mods er verder niks aan konden doen, en dat ze hebben gedaan wat ze konden om onze delen terug te vinden, maar om persoonlijke redenen heb ik niet de moeite genomen om mijn delen terug te zoeken. Omdat ik verder niet meer zo heel actief was op Quizlet, ik schreef bijna niet meer aan mijn verhalen, ik deed niks op het forum, bijna niks dan, en omdat ik met alle mensen die speciaal voor me zijn wel op msn of hyves kon kletsen, besloot ik dat het nutteloos was om nog op Q te blijven. Ik weet dat een aantal mensen het daar niet mee eens is, maar het is mijn profiel, en mijn keuze, no offence :')
    En als ik zo zie dat er ook zat mensen zijn die denken dat het aandachttrekkerij is, daar heb ik maar een ding op te zeggen: Ik was meer dan een week weg, en nu ga ik gewoon weer weg, ik wilde alleen even kijken of er al iets was veranderd hier. Antwoord: nee, er wordt ook nog steeds overal ruzie gemaakt, bijvoorbeeld in dit topic, dus de sfeer is niks veranderd.
    Hierbij neem ik dus afscheid van Q, doei (:

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 17:12 ]


    You can agree with me or you can be wrong

    Huh... Niet gemerkt eerlijk gezegd.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wow. Heb ik weer wat gemist?
    lawl


    I live for the applause, you will die for it.

    Razac schreef:
    Wow. Heb ik weer wat gemist?
    lawl


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?