• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    ,,Odile!'' zei ze geëgerd en keek naar Yue. ,,Luister niet naar haar, ze is niet goed bij haar hoofd.'' ze wierp een kwade blik op odile, daarom had ze dus gewild dat ze vertrok. ,,Ze is niet goed in haar hoofd, ik bedoel, je vermorod toch niet zomaar?'' ze haalde minachtend haar neus op. ,,Enkel zwakke wezens leven op die manier. Het is bruut en oneerlijk.'' Elif keek Yue aan. ,,Je hoeft ze niet te vermoorden, right..? Ik bedoel, wat zou jij ervan vinden als een dierbaar persoon enkel voor zijn bloed vermoord werd?''

    Dewi - MensenGeval.
    Ze hoefde niet heel lang na te denken over zijn vraag. ,,Muziek.'' ze keek hem aan. ,,je hebt zeker niet toevallig een gitaar of piano ergens gestalt?'' vroeg ze aan hem, ze verwachtte van niet maar tuurlijk hoopte ze dat hij het had.. Aan de andere kant, wat deden vampiers anders om de tijd te doden? Terwijl ze op antwoord wachtte plukte ze wat aan de deken en wierp ze een korte blik op het raam, het gedonder en het stormen werden gelukkig al wat minder. Waarschijnlijk zou het straks wel ophouden.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze ging languit op de bank liggen en luisterde naar de douchegeludien en adnere geludien om zich heen, ze sloot haar ogen maar bleef wel op haar hoede. Hoe zou ze het precies aanpakken? Hmm, ze zou nog wel zien.. Hij moest enkel niet te veel met de rest optrekken, in ieder geval niet voordat ze zijn volledige vertrouwen had gewonnen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    De andere vrouw kwam geërgerd tussen ons instaan. Ze had gelijk. Ik zou ook niet zo maar moorden.
    "Maar hoe blijf je dan leven? Vampiers eten toch geen normaal eten?"
    Ik wist niet of ik echt geloofde dat ze vampiers waren of dat ik meeging in hun spelletje, maar ik was nieuwsgierig wat ze zou antwoorden.

    Odile - Slechte vampier.

    Luchtig haal ik mijn schouders op.
    'Kijk.. er was een tijd dat..' Opnieuw begin ik te kuchen. 'Dat ik mezelf ervoor haatte. Die honger naar bloed. Het was een ziekte, een verachterlijke ziekte. Maar er is mij altijd geleerd dat je niet kunt weglopen voor je identiteit. Dus geef ik eraan toe.' Ik ga haar uit de weg en loop in een paar cirkeltjes, als een leraar die zijn studenten nieuwe lesstof uitlegt.
    'Zie het doden als een spel. Gun je prooi wat voorsprong en haal ze daarna in. Als je dan dicht genoeg op ze bent, laat ze dan schrikken. Die blik van angst die je dan krijgt, onbetaalbaar. Ze zeggen allemaal hetzelfde: "Wie ben je? Wat wil je van me? Hier, neem mijn geld maar! Alsjeblieft, laat me gaan!" En als je geen zin hebt om te wachten..' Ik pak mijn mes en laat het lemmet langs mijn vinger glijden. 'Dan zijn er zat mogelijkheden.'

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 19:23 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Voor dat ik antwoord heb gekregen begint de andere vrouw in cirkeltjes op me heen te lopen. Terwijl ze me vertelt over hoe ze mensen doodt ril ik. Als ze haar mes pakt wordt het me te veel.
    "Hoe kun je dat doen? Heb je dan geen verstand meer in je hoofd? Die mensen hebben een familie die ze nooit meer terug zal vinden, of anders verminkt en leeggezogen! Heb je zelf nooit wat ergs meegemaakt? Want als je dat wel hebt zou je je toch voor moeten kunnen stellen dat je die mensen daar pijn mee doet!"

    Odile - Slechte vampier.

    En of ik genoeg heb meegemaakt. En ik zou alles in mijn leven offeren om voor eens mijn geheugen te wissen en te kunnen beginnen bij het begin. Ontelbare teleurstellingen, van mensen waarvan je het nooit zou verwachten.
    Daarom weet ik als geen ander hoe verrot de menselijke geest is. Wat voor kwaad mensen kunnen aanrichten. Het is het recht van de sterkste.
    'Het is het recht van de sterkste,' zeg ik nu zachter - mede omdat mijn keel nu écht pijn begint te doen - 'daar was ik vroeger al achter gekomen.' Ik steek mijn mes weer terug.
    'Ook ik heb gevechten verloren.' Daarbij denk ik terug aan Kazinsky en de manier hoe hij me verkrachtte. Ik glimlach als ik denk aan de manier waarop ik hém heb laten lijden. 'Als je maar de oorlog wint.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    ,,Hoe kan je elven met jezelf?'' vroeg ze, de vraag was egricht aan Odile. ,,We leven op dieren, maar ook mensen.'' ze richtte zich weer op Yue. ,,We drinken van dieren, diegene die toch niet lang emer te elven hebben, en af en toe drinken we wat van mensen. Maar niet zoveel dat ze sterven..'' ze hield Odiel ondertussen in de gaten, zij had teminste een mens.. Voortaan kon ze zelf ook beter wat meenemen. Anyway, dat waren zorgen voor later, nu Yue overhalen. ,,Wil je ook zo'n moordmachine worden? Je leven lang achtervolgd worden emt een schuldgevoel? En geloof me, het leven van een vampier is al zwaar en lang genoeg zonder dat.'' zei ze tegen Yue.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze hoefde niet heel lang na te denken over zijn vraag. ,,Muziek.'' ze keek hem aan. ,,je hebt zeker niet toevallig een gitaar of piano ergens gestalt?'' vroeg ze aan hem, ze verwachtte van niet maar tuurlijk hoopte ze dat hij het had.. Aan de andere kant, wat deden vampiers anders om de tijd te doden? Terwijl ze op antwoord wachtte plukte ze wat aan de deken en wierp ze een korte blik op het raam, het gedonder en het stormen werden gelukkig al wat minder. Waarschijnlijk zou het straks wel ophouden.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze ging languit op de bank liggen en luisterde naar de douchegeludien en adnere geludien om zich heen, ze sloot haar ogen maar bleef wel op haar hoede. Hoe zou ze het precies aanpakken? Hmm, ze zou nog wel zien.. Hij moest enkel niet te veel met de rest optrekken, in ieder geval niet voordat ze zijn volledige vertrouwen had gewonnen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vermoord Candy maar. Heb er gewoon echt geen tijd voor, en heb het nu nog moeilijker wegens persoonlijke dingen..
    Dus kom ik hier minder op.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    All right, sterkte (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Thanks <3


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Odile - Slechte vampier.

    Ik trek een glimlach.
    'Na alles wat ik heb gezien kan ik prima leven met mezelf, voor zover mogelijk dan als ondood wezen.' Ik zie dat de andere vampier. 'Ik heb aan niemand schuld of verantwoording af te leggen en ook aan mezelf niet.' Ik zie dat de twee me verstomd aankijken. Ze denken echt dat ik compleet gek ben. Met mijn moorddialog kan ik het me ook wel voorstellen.
    'Soms ben ik wel genadig hoor. Dan doe ik het snel en pijnloos,' voeg ik dan maar toe. Ik laat mijn ogen over het tweetal glijden. Volgens mij volstaat dit antwoord niet, zucht ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nu nog een goed moment uitzoeken om Candy te vermoorden (duivel) Sterkte met wat er ook gebeurd is (flower)
    Yue
    De vrouw die net nog dreigend en dominant overkwam lijkt nu veel kleiner en kwetsbaarder. Aan hoe ze de woorden uitspreekt kan je horen dat ze veel heeft meegemaakt. Nu begin ik nieuwsgierig te worden. Ik vind enge mensen met een duister verleden altijd interressant en vraag me altijd af hoe ze zo zijn geworden. Maar voordat ik haar kan vragen wat er met haar is gebeurd onder breekt de eerste vrouw me. "Hoe kan je met jezelf leven?!" vraagt ze vol afschuw aan haar. Als ze zich weer naar mij richt slik ik. Ik wil niet zo worden maar.. Wat ik als ik me niet kan beheersen? Ineens begint de ander weer te praten over moorden. Jaja, wel snel en pijnloos, dat wel ja. En de familie dan? Dan bedenk ik me wat. "En al die mythes over vampiers? Kunnen jullie echt niet tegen knoflook en zonlicht?"

    -Nog even buiten dit stukje: Het zou grappig zijn als Odile keelpijn heeft door knoflook die op de pizza zat XD
    Is niet zo maar ik bedacht het me ineens toen ik dit schreef en ik vond het wel grappig (nerd)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 17:41 ]

    Hahahahaha :'D
    Alsjeblieeeeft, mag odile ook een stukje Candy? -emohoofd-
    Oh en succes trouwens, met alles :]

    Odile - Slechte vampier.

    Terwijl ze het vraagt kijk ik naar het raam, waar de eerste stralen zonlicht door de bomen breken. Al met al best een romantisch gezicht. Maar wat voor verstand heb ik van romantiek?
    'Maar even. Laat ik zeggen dat het al snel vervelend wordt. En ik zou niet weten of vampiers knoflook kunnen hebben. Ik heb het nooit gehad als vampier. Het is..' en ik hou mijn arm voor het raam. 'Het is onaangenaam warm. Je lichaam verlangt naar de koelte van de schaduw. Voor een vampier voelt een kwartier zon al aan als een marathon door de woestijn. Als je een vampier lang genoeg in de zin houdt, dan..' Ik maak een knisperend geluid van hout dat in vuur gegooid wordt.
    'Einde oneindig leven.'

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 17:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Jamie.

    Hij voelde de warme stralen op zijn huid belanden en sloot genietend zijn ogen. Na een tijdje opende hij zijn ogen en zocht de schampoo. Zoekend keek hij omzich heen en zag alleen maar vrouwlijke schampoo produchten. Hij maar een schampoo fles en deed wat van het spul op zijn hand. Hij smeerde het in zijn haar, toen hij daar mee klaar was spoelde hij het uit. Daarna draaide hij de kraan uit en stapte de douche uit. Pakte een handdoek en droogde zich af.

    Tuurlijk, we delen alles eerlijk (A)
    Yue
    Terwijl ze de uitleg geeft komen er wat zonnestralen door het raam heen. Er belandt er een op mijn arm en terwijl ik wegspring wrijf ik over de pijnlijke plek. "Auw.." mompel ik. "Over oneindig leven gesproken.. Hoe oud zijn jullie dan eigenlijk? En hoe zijn jullie vampier geworden?"

    8D Yessss.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik laat de vraag bezinken. Mijn blik trekt naar een pijpekrul die voor mijn gezicht komt te hangen. Ik haat het feit dat mijn haar van nature krult en ik doe er ook van alles aan om ervoor te zorgen dat het zo stijl mogelijk is. Helaas is er nu geen stijltang in de buurt. Dus ik leg de krul weer achter mijn oor en begin na te denken. Ik hou er niet van om mijn verleden op te rakelen, maar toch overvalt datzelfde verleden me op alle mogelijke momenten. Het is een deel van mij waar ik niet aan kan ontsnappen. Ik slaak een zucht en doe een poging, een erg beroerde poging weliswaar.
    'Ik ben geboren in New York, in 1936. Ik was 22 toen ik een vampier werd. De man die mij vampier maakte kende mij kennelijk al, maar ik hem niet. Hij had moeite met een clan rivaliserende vampiers die hem het leven zuur maakten. Hij zei..' Ik weet niet zeker of ik het volgende wel zal vertellen. Maar aan de andere kant: wat zou het ook. 'Hij zei dat sterk van geest was, in tegenstelling van wat..' Ik stop. Nee, van Kazinsky zal niemand weten. Het zal tegen me gebruikt worden. 'Dat hij het kon zien. Destijds begreep ik niet wat hij bedoelde, later begreep ik dat het zijn gave was. De momenten die op zijn beet volgden waren een complete hel. Het vrat mijn sterfelijkheid op en spuugde het uit.' Ik trek een grijns.
    'En zo werd ik vampier. Mooi verhaaltje voor het slapengaan, niet waar?'

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:00 ]


    No growth of the heart is ever a waste