• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Een tijdje zit ik naast Odile. Dan doet ze haar ogen open en probeert wat te zeggen. Dat ik weg moet gaan, dat ze hier geen recht op heeft. Ik weet niet precies wát ze zegt, maar begrijp genoeg om ongeveer te weten wat ze bedoelt. Ze staat op en wankelt op haar benen. Ik voel tranen in mijn ogen prikken, maar slik ze weg. Nu Odile zwak is moet ik sterk zijn. Ik loop naar haar toe en ondersteun haar. Zonder iets te zeggen leid ik haar naar de woonkamer. Ik ga naast haar op de bank zitten. Odile heeft moeite met ademen, dat kan ik duidelijk merken. "Ik heb geprobeerd Elif te zoeken, zodat ze je kon helen. Maar ik kon haar niet vinden." Ik ben even stil. Dan ga ik verder, nu met trillende stem: "Ik dacht dat je dood ging, Odile." Ik begin te snikken. Nee, hou je in. Zij heeft het tien keer zo moeilijk als jij. Na even lukt het me weer om rustig te ademen, maar ik weet niets meer te zeggen.

    Savoy
    "Een beetje geïrriteerd? Het verbaast me trouwens wel dat die mietjes hier nog niet zijn. Meestal zijn zij de eersten die komen om een mens te beschermen. Of heb je ze soms al afgehandeld?" Ik kijk Faith aan. Ik zie dat ik haar irriteer, maar ik snap niet waarom ze die jongen niet gewoon leegzuigt. De geur van zijn bloed is onweerstaanbaar...

    Odile - Slechte vampier.

    Ik probeer een grijns te trekken maar die poging gaat me beroerd af.
    'Vampier.. weet je wel. Je krijgt me niet zo snel dood.' Ik probeer uit alle macht de situatie er wat luchtiger op te maken maar ook die poging valt in het niet. Ik zie tranen over haar wangen lopen terwijl ze die krampachtig probeert weg te drukken. Ken je nou helemaal geen schaamte, Odile? Geen spijt? Heb je geen geweten?
    'De anderen..' Fúck, dat deed dat zeer. Maar ik dwing mezelf te praten of op z'n minst te fluisteren. 'De anderen zijn zo slecht nog niet. Lewis deed wat hij moest doen. Alleen Faith. Zij heeft hetzelfde hart als ik. Ook Savoy. Geloof me.' Nu kan ik echt niet verder praten. Ik neem even pauze en zwijg
    .


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    "Maar je viel helemaal niet aan!" zeg ik verontwaardigd. "Het is logisch dat hij dat meisje wilde verdedigen, maar het is geen verdedigen als er niet wordt aangevallen. Jij viel hém misschien wel aan, maar dat is toch geen reden om een mes door je keel te rammen!" Ik begin weer te snotteren. "Vampierjongens zijn helemaal niet leuk in het echt." mompel ik, en ik veeg mijn ogen af. Ik haat huilen. Als ik eenmaal begin kan ik gewoon niet meer ophouden.

    Savoy
    "Een beetje geïrriteerd? Het verbaast me trouwens wel dat die mietjes hier nog niet zijn. Meestal zijn zij de eersten die komen om een mens te beschermen. Of heb je ze soms al afgehandeld?" Ik kijk Faith aan. Ik zie dat ik haar irriteer, maar ik snap niet waarom ze die jongen niet gewoon leegzuigt. De geur van zijn bloed is onweerstaanbaar...

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond. ineens hoorde ze iemand haar naam roepen, Yue.. Wat moest ze van haar? Ze had niks gedaan toen odiel Candy had willen vermoorden.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze zuchtte geïrriteerd en gaf 'm een duwtje. ,,Wegwezen Savoy. Ik heb geen zin gezeik.'' ze keek 'm aan. ,,Dus wegwezen en test me niet, okay?'' ze haalde een hand door haar haren, waarom werkte vandaag iedereen haar tegen? het leek wel alsof de hele wereld ineens tegen haar was.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze dacht er niet graag aan terug omdat ze alles nog wist. ,,Ze zei geen woord, pas nadat ze mijn wond verbonden had. Toen zei ze iets van 'Je gaat hier weg, voor je net zo wordt als ik. Je hebt een leven voor je en ik kan en ga niet beloven dat ik me in ga houden. Dit is eenmalig. Hoor je me? Eenmalig.' Iets in die richting'' vertelde ze hem.(lol, ging het net nog opzoeken)

    even douchen


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik glimlach als ze aangeeft dat vampierjongens zo leuk nog niet zijn maar de glimlach verdwijnt al snel als ze haar tranen afveegt. Even ben ik versteend en weet ik niet wat te doen. Dus doe ik maar hetzelfde dat ze bij mij deed. Ik sla de armen om haar heen en trek haar tegen me aan. Ik denk aan hoe mijn moeder me ooit vasthield toen ik huilend terug kwam rennen toen die pestkop me weer onderuit haalde bij basketballen.
    'Lewis..' begin ik en mijn stem klinkt krakerig. 'Hij zet alles op alles. Voor haar leven. Ik..' Ik begin te kuchen. 'Ik heb haar vaak aangevallen en ik heb zelfs haar bloed gedronken. Maar ik hield op. Omdat ik mezelf en haar wilde bewijzen dat ik het kon. Dat ik kon stoppen en niet alleen kon nemen maar ook kon geven, in tegenstelling tot..' Nu zwijg ik toch echt. Een deel van mij wil dat ik alles eruit gooi, dat ik Kazinsky's naam durf uit te spreken en wat hij met me heeft gedaan, maar de schaamte en vernedering is te groot. Bovendien wil ik niet dat men dit zal zien als een excuus voor mij om de slachtofferrol te kiezen. Alle klappen die ik heb gekregen heb ik verdiend. Punt. Als ik een kloon van mezelf zou tegenkomen had ik haar allang in de zon laten verbranden.
    'In tegenstelling tot wat ik altijd heb gedacht van mezelf,' maak ik de zin maar af.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 19:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    'So she actually gave a shit...' mompelde hij bedenkelijk tegen zichzelf. 'Snap jij dat nou?' richtte hij zich daarna terug naar Dewi. 'Eerst probeert ze je bloed te drinken, daarna wil ze je beschermen en daarna wil ze je opnieuw ...nuttigen.' Hij snapte er de ballen van. Het was alsof Odile niet wist wàt ze wou zijn. Wie ze wilde zijn. Hij beet zachtjes op zijn lip en liet zijn blik bedachtzaam over Dewi's gezicht glijden. 'Ik vraag me af wat ze verbergt,' Zijn tong ritste snel over zijn tanden. 'Gawyn's gave is toch verledens zien, right?' Dewi knikte een beetje verdwaasd. 'Misschien moeten we hem eens naar Odile sturen. Het zou het één en het ander kunnen uitleggen... Maar dat veranderd niets aan de kwestie...' keerde hij terug naar zijn originele onderwerp. 'We moeten je veilig houden...'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jamie.

    De eerste paar minuten gingen enorm snel en snapte ook niet echt wat er gebeurde. Toen er oppeens een jongen de kamer binnen kwam, keek hij op en knipperde met zijn ogen. Als het zo langer ging, wou hij dat hij werdt leeggezogen. Dat hij dit niet meer mee maakte. Hij veegde het bloed van zijn lip weg en bekeek de jongen.

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze zuchtte en zette haar masker op, die irriaties moest ze maar even verbergen. ,,Die zijn er gewoon nog niet. Nou, kan je nu weggaan? Wan zo te merken is Jamie ook niet erg gedient van je bezoek.'' ze glimlachte poeslief naar 'm.

    Dewi - MensenGeval.
    Dewi luisterde en speelde alles nog eens af in haar hoofd, ze had Odile uitgedaagt.. Zou ze daar werkelijk op in zijn gegaan? Nah, niks voor haar. Ze werd uti haar gedachten gehaalt doro Lew die zei dat ze haar veilig moesten houden. ,,Ik ben veilig, hier, bij jou.'' zei ze koppig en keek weg. ,,De rest zijn ook vampiers, dat ze ouder zijn betekent niet dat ze wijzer of sterker zijn.'' ging ze door. ,,Misschien zijn ze zelf wel zwakker dan jij bent, ooit aan gedacht? niet alles is namelijk wat het lijkt.''

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 19:24 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Ineens trekt Odile me tegen zich aan. Ook al is het onverwacht, het geeft me wel een fijn gevoel. Ik merk dat ze iets achterhoudt, maar besluit er niets over te zeggen. Ik voel me juist wat fijner. "Het lijkt me een fijn gevoel als iemand je zo zou beschermen. Maar toch vind ik dat hij je niet had mogen aanvallen. Als ik sterker was geweest had ik hem kunnen stoppen.. maar hij was te sterk. Te vastberaden, waarschijnlijk." Ik kijk haar aan. "Heb je nog veel pijn?"

    Savoy
    "Ga je hem nog leegdrinken? Anders doe ik het graag voor je." Ik grijns en neem een stap in de richting van de jongen, die me bang aankijkt. Ik heb geen zin om weg te gaan.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 19:27 ]

    Odile - Slechte vampier.

    Ik knik en terwijl ik hier zit voel ik hoe mijn lijf alles op alles zet om zichzelf weer te herstellen. Dit proces gaat een stuk sneller nu ik een vampier ben, maar echt prettig is het nog steeds niet.
    'Het gaat, heb erger meegemaakt,' zeg ik met een flauwe glimlach. Ze wilde zich in het gevecht mengen. Voor mij. Als vampier was ik altijd zo zeker van mijn zaak geweest. Ik doodde omdat het in mijn aard lag, omdat doden iets was wat bij het vampier zijnde hoort. Dat had hij me uitgelegd. Mijn mentor. Ik hielp hem bij het uitroeien van zijn rivalen en vervolgens nam ik wraak op Kazinsky, het beest dat mijn ouders vermoordde. Er waren getuigen die nacht, maar die waren allemaal omgekocht of verdwenen spoorloos. Hij was een heroïnekoning uit de Sovjet-Unie die naar de VS was gegaan om een groot handelsnetwerk op te zetten. Mijn vader als agent wist te veel, zei hij me jaren later. En ik wist ook te veel omdat ik alle sporen had bovengehaald die juist zo goed weggemoffeld waren. Dus ik zou boeten. Ik dacht een routine executie. Een kogel door m'n kop en het zou allemaal voorbij zijn. Ik zou mama en papa weer terug zien. Maar het lot besliste anders. Hij vroeg me of ik maagd was en onmiddellijk wist ik wat hij wilde. Ik loog van 'nee', in de hoop dat hij me te vies zou vinden om aan te raken. Ik had het fout. Hij was niet de enige die nacht. Hij was de eerste en het zou de bedoeling zijn dat ik die nacht niet zou overleven. Ze lieten me achter als doodverklaarde. Een week later werd ik vampier en wist ik dat ik die innerlijke schaamte en woede kon gebruiken voor wraak. En dat is wat ik deed. Hij was degene die mij smeekte hem te sparen. Had je mij gespaard? vroeg ik.
    Nee.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 19:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    "Erger dan dít?" zeg ik geschokt. "Dat kan ik me haast niet voorstellen." Ik zie haar gezicht betrekken. Ze vind het duidelijk niet leuk om hierover te praten. Wat heeft Odile meegemaakt? Wat is er met haar gebeurd dat ze zo is geworden?

    Savoy
    "Ga je hem nog leegdrinken? Anders doe ik het graag voor je." Ik grijns en neem een stap in de richting van de jongen, die me bang aankijkt. Ik heb geen zin om weg te gaan.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik haal een doek langs mijn hals en veeg een pluk haar uit m'n gezicht.
    'Als vampier voel je pijn maar als mens is het zo veel erger. Zelfs de kleinste verwondingen kunnen al fataal zijn. Dit,' en ik wijs naar mijn nek dat absoluut geen fraai gezicht is, 'zou een mens niet hebben overleefd. Voor mensen zijn er genoeg akelige manieren om te sterven. Voor vampiers is er maar één manier: zonlicht. Dat is onze zwakte. Zwaktes zijn dodelijk en precies om die reden heb ik mezelf gezworen nooit meer zwak te zijn. Tot zover die poging,' grijns ik dan zelf spottend. Ik verdrijf de moordenaar van mijn ouders uit mijn gedachten. Ik ben er niet klaar voor om dat te vertellen. Een zwarte bladzijde uit mijn geschiedenis waarvoor ik alles zou geven om het te kunnen wissen.
    'Ik heb bloed nodig,' zeg ik dan. 'Om te herstellen. Zou je misschien.. iets voor me willen vangen?' Nog zoiets waar ik een ongelofelijke hekel aan heb. Afhankelijk zijn van anderen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 20:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze pakte Savoy's hand en trokl 'm terug. ,,Je blijft van hem af, hoor je? Zoek maar een hert of iets dergelijks.'' ze keek hem recht in zijn ogen aan. ,,Zolang je maar van hem afblijft, begrepen? Anders krijg je met mij te maken, je weet dat je dat niet wilt, right?'' ze glimalchte onschuldig maar haar ogen stonden serieus en dreigend. ,,Nou opsodemieteren, je hebt een eigen kamer.''

    Dewi - MensenGeval.
    Dewi luisterde en speelde alles nog eens af in haar hoofd, ze had Odile uitgedaagt.. Zou ze daar werkelijk op in zijn gegaan? Nah, niks voor haar. Ze werd uti haar gedachten gehaalt doro Lew die zei dat ze haar veilig moesten houden. ,,Ik ben veilig, hier, bij jou.'' zei ze koppig en keek weg. ,,De rest zijn ook vampiers, dat ze ouder zijn betekent niet dat ze wijzer of sterker zijn.'' ging ze door. ,,Misschien zijn ze zelf wel zwakker dan jij bent, ooit aan gedacht? niet alles is namelijk wat het lijkt.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    "Tuurlijk. Ik haal wel wat." Ik zwijg even. "Red je het hier wel? Met je nek enzo?" Ik wil Odile niet achterlaten als ze eigenlijk nog hulp nodig heeft. En ik wil ook niet dat die man weer binnenkomt en haar alsnog vermoord. Ook al kan ik hem dan waarschijnlijk toch niet stoppen.

    Savoy
    "Waarom houd je je in Faith? Jou kennende zou die jongen nu allang dood moeten zijn. Ik vraag het me gewoon af." Ik kan zien dat Faith nu echt geïrriteerd raak en ik begin hier lol in te krijgen. Ze heeft me nog steeds niet gemarteld, en ik begin het gevoel te krijgen dat ze iets achter houdt voor die jongen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 20:16 ]

    'Hoe weet je dat zeker? Het is trouwens een feit dat oudere vampiers sterker zijn. En het is toch meer dan logisch dat ze beter tegen bloed kunnen louter en alleen omdat ze er al langer aan moeten weerstaan,' glimlachte hij. 'Ik kan trouwens met zekerheid zeggen dat ze niet zwakker zijn dan mij. Fysiek kan ik ze misschien nog aan, maar mentaal heb ik daar mijn twijfels bij...' Lew grinnikte geamuseerd om haar koppigheid. 'Maar ik moet toegeven dat ik me gevleis voel, om je loyaliteit,' babbelde hij, niet zonder zich een beetje trots te voelen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Frankly my dear, I don't give a damn.