• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Voor ik het weet is Odile weg gerend. Ik kijk naar Faith, maar ren dan achter haar aan. Ik wil blijven geloven dat ze het goede zal doen. "Odile! Stop!" Damn, wat rent ze snel!

    'Ik weet het niet... Maar ik vertrouw het niet helemaal en ik ga je niet nog eens... Ik wil niet dat ze je nog eens te pakken krijgt. Dat kutwijf werkt me al genoeg op mijn heupen.' Zijn stem klonk duister en laag en zijn gezicht vertoonde een woedende trek rond zijn mond. Zijn instinct gilde dat er iets niet juist was en dat hij zijn peloton moest gaan helpen, maar dat kon hij niet zonder Dewi in gevaar te brengen. Zuchtend stond de jongen op, zijn intuïtie negerend en zijn stem verzachtend. 'How about we go and try to find that piano...' Hoewel hij zich kalm probeerde te houden, verrieden zijn kaakspieren - die af en aan op- en afspanden- zijn verontrustte gevoelens. 'Kom op, schat,' probeerde hij luchtig te klinken. 'En blijf dicht bij me.'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    Ze vleotke en rende ze gauw achterna, gelukkig wist ze Odile in te halen en ze hielt halt vlak voor ahar zodat ze wel moest stoppen. ,,Geen stap verder.'' ze keke ahar kwaad aan, vastbesloten er alles aan te doen die persoon te redden van odile.. Odile was vreselijk en Elif wist dta ze geen genade zou kennen als ze eenmaal haar zinnen op iets had gezet.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze merkte wel dat hij het moeilijk vond een keuze te maken. ,,Moet je niet helpen..?'' mompelde ze zachtjes. ,,het mag wel hoor.. Of naja, ik bedoel.. Ik wil niet dat iemand gewond raakt door mijn schuld.'' ze plutke aan het verbandje rond haar pols, ze had liever niet dat ze weer alleen achter bleef maar het idee dat er misschhien iemand in levensgevaar was knaagde wat aan haar. Uiteindelijk stond ze op en de deken liet ze op de bank achter, ze had lichte blos op ahar wangen omda tie 'schat' had gezge t(xd) en ze dat neit echt gewend was van mensen.

    Faith - Slechte Vampier.
    Waarom duurde het zo lang? Omkeldend uurde toch niet te lang? Ze had geen raampje waar hij door ontsnapt kon zijn dus dat scheelde weer. Faith liep naar het raam en keek naar buiten, hij zou zo wel komen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Zo snel als ik ren kom ik ook weer tot stilstand. Ik kijk om het hoekje van een gang en zie het meisje zitten, moederziel alleen. Oké, dit is te makkelijk. Ik spied de omgeving door maar zowel mijn neus als ogen merken niks op dat me dwars kan gaan zitten. Ik rek me uit en wandel rustig naar voren, op mijn prooi af. Ik ga naast haar zitten en ze schrikt op.
    'Zeg, hebben je vriendjes je niet geleerd dat je niet alleen door het huis moet gaan lopen? Dan kom je nog wel eens wezens tegen zoals ik.' 'Jij weer,' sist ze met een stem die zowel walging als angst verraadt. 'Ga weg!' gilt ze dan.
    'Zie je, ik voel me nogal ziekjes en jouw bloed is dan ook een zeer goede uitkomst voor mij. Dus ga me niet tegenwerken wil je. Ik hoef alleen maar..' En ik reik mijn hand uit naar haar hals. Ze slaat die hard weg en zet het op een lopen richting de uitgang. Ik zucht. Moet ik er nog m'n best voor gaan doen ook.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jamie.

    Na een tijdje gehuild te hebben, krabbelde hij overeind en liep naar de wastafel. Zwijgend keek hij in de spiegel en droogde zijn tranen. Haalde diep adem en liep de badkamer uit. Zwijgend keek hij even naar Faith die naar buiten keek. Zachtjes liet hij zich vallen op het bed, nestelde zich neer en sloot even zijn ogen.

    Toen hij haar blos opmerkte, kon hij het niet helpen. Zijn lippen krulden algauw om in een geamuseerde grijns. Het lachen verging hem echter vlug, wanneer hij opnieuw verontrustende geluiden hoorde. 'Het is beter dat ik bij jou blijf,' mompelde hij enigszins afgeleid,'Ik ben er zeker van dat Elif en Gawyn de situatie onder controle hebben.' Hij schoot haar een geruststellend glimlachje toe. 'Zeker dat je dat niet mee wil nemen?' vroeg hij als een reactie op de deken dat ze achterliet. 'Ik weet niet hoe koud het is. Al jaren geen kou meer gevoeld,' glimlachte hij verontschuldigend.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Yue
    Het duurt even voor ik Odile heb ingehaald, maar dan zie ik haar bij de uitgang staan, naast Candy. "Odile! Wacht nou!"

    Iemand hier zo aardig om mij, een zielige ex-computerverbodhebber, even uit te leggen wat er nog zo'n beetje gebeurd is? n__n


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    ja hoor, sinds welk deel eigenlijk? :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Err... Nah, sinds begin dit topic, denk ik ongeveer, of iets eerder :]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 20:49 ]


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Odile - Slechte vampier.

    Dan draai ik me even om. Er is nog voldoende tijd om dat meisje in te halen.
    'Zeg het eens. Ik heb alle tijd van de wereld. Mijn hapje rent alleen richting het bos.' En dan schiet het me te binnen. Natuurlijk! Ze zal nooit verder komen dan de poort want daar heeft die paranoïde gek voor gezorgd. Dezelfde gek die ons allemaal in de gaten hield. Het was zijn gave en een behoorlijk sterke ook. Hij kon grenzen trekken tussen leven en dood. Uitgeput komt het meisje bij me staan.
    'Ja?' vraag ik ongeduldig. Ik ben ook gek dat ik stop. Ik had haar in het vizier. Maar iets maakt me nieuwsgierig naar haar. Het meisje dat er nagenoeg niks van voelde hoe ze vampier werd gemaakt. En het meisje waarbij ik me ook enigszins op mijn gemak bij voel, voor zover mogelijk met al die lafaards en verraders hier.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik kan zien dat Odile ongeduldig wordt. Ik wil niet dat ze boos op me is.
    "Eh.. Ik.. Weet je zeker dat je dit wilt? Ik bedoel.. Écht zeker?"

    Oke komtie:

    Odile heeft Dewi te pakken gekregen maar ze stopte met drinken en hielp haar (ja klinkt vaag maar het is nogal een gecompliceerd meiske éh). Lew was flink pissig en dacht dat Odile Dewi wat aan wilde doen en stak daar een stokje voor. Dewi verdedigt Odile wat Lew vreemd vindt. Ondertussen is het mensje Jamie bij Faith aan het douchen (oke lol, dit is niet wat je denkt) en Yue (de vampier die niet weet dat ze een vampier is) heeft een goed gesprekje met Faith en Odile over het vampirisme gehad. Nu zit Odile achter Candy aan en zit Yue achter Odile aan.
    Lewis en Dewi zitten bij mekaar en zoeken een piano. Lew durft Dewi niet nog een keer alleen te laten en neemt het zekere voor het onzekere. Voila 8D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 19:29 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    -AAwh, coming xd-

    Dewi - MensenGeval.
    ,,Oh, okay.'' zei ze na een korte twijfeling, vervolgens kek ze naar de eken. ,,mm, aja, kan wel.'' ze glimlachte flauwtjes en raapte hem op, voor d zekerheid.. Soms was ze een rasechte koukleum, dan had iedereen het warm behalve zij. ,,Dus.. Waar gaan we heen/'' vroeg ze, hopelijk was die piano niet aan de andere kant van het gebouw of iets dergelijks. het liefst zo dichtbij mogelijk.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze draaide zich om naar jamie en zag zijn rode ogen. ,,Gaat het?'' vroeg ze zogenaamd bezorgd, ze liep naar het bed en ging bij hem zitten. Waarschijnlijk was het nu pas echt tot hem doorgedrongen waarin hij verwikkeld zat.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 20:57 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Niet echt. ' mompelde hij droogjes en keek haar niet aan. Doelloos staarde hij naar voren om het allemaal even rustig te bezinken. ' Kan ik hier echt niet weg? ' vroeg hij zachtjes en keek haar nu even aan.