• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    "Bedoel je dat hij je pijn heeft gedaan?" vroeg ik met grote ogen. Meteen daarna vond ik het al een domme vraag. Natuurlijk deed het pijn als iemand je beet. Maar ik kon aan haar gezicht zien dat ze pijn had geleden, meer dan nodig was geweest. Wat was er ins hemels naam met haar gebeurd?

    Elif - Goede Vampier.
    Zwijgend keek ze naar de twee en probeerde Yue's reactie te pijlen, zou ze bij Odile gaan? nee, ze leek al die pijn en gruwelijkheden te veel te verafschuwen, of was het schijn? ,,Wat probeer je nou eigenlijk?'' vroeg ze aan odile, dat ze zo haar verleden opratelde vond ze maar vreemd van odile.. Voor zover ze wist vertelde ze nooit echt wat over zichzelf, nouja, misschien niet tegen haar dan.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze hoefde niet heel lang na te denken over zijn vraag. ,,Muziek.'' ze keek hem aan. ,,je hebt zeker niet toevallig een gitaar of piano ergens gestalt?'' vroeg ze aan hem, ze verwachtte van niet maar tuurlijk hoopte ze dat hij het had.. Aan de andere kant, wat deden vampiers anders om de tijd te doden? Terwijl ze op antwoord wachtte plukte ze wat aan de deken en wierp ze een korte blik op het raam, het gedonder en het stormen werden gelukkig al wat minder. Waarschijnlijk zou het straks wel ophouden.

    Faith - Slechte Vampier.
    Faith begon zchtjes te neurieen en droomde een beetje weg aangeezien het bvest lang duurde. uiteindelijk ging ze maar rechtop zitten en keek ze naar de badkamer deur, zo te horen was hij inmiddels klaar omdat de douche niet meer liep.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij sloeg de handdoek om zijn heupen heen en liep de badkamer uit. ' Weet je zeker dat je geen kleren hebt? ' murmelde hij zachtjes en keek haar aan.

    Odile - Slechte vampier.

    'Het voelt alsof een monster me van binnen opvreet. En dat is niet prettig een week nadat je.. nadat je een ongeluk hebt gehad.' Ik moet oppassen dat ik de twee verhaallijnen niet door elkaar ga halen omdat ze zo dicht bij elkaar liggen. Ze vroeg hoe ik vampier was geworden, niet naar de rest van mijn leven.
    'Het is gif dat hij in m'n keel spoot. En hoe zit het met jou? Ik neem aan dat jouw inwijding in onze wereld ook niet bepaald prettig is.' Ik trek weer een grijns. Achteraf kan ik er wel om lachen, hoe ik daar heb liggen te creperen van de pijn. Ik weet dat hij me geen kwaad wilde doen, maar toch scheidden onze wegen al snel. Hij wilde meer van me dan dat ik hem wilde geven. En ik was niet toe aan een relatie met een vampier. Niet zo snel. Maar dat vertel ik er niet bij.
    Dan mengt Elif zich in het gesprek. Ze zit hier allerminst op te wachten.
    'Ik probeer helemaal niks,' bijt ik haar toe. Iets waar ik al snel spijt van krijg aangezien ik weer begin te kuchen. Ergens doet het me zeer dat niemand beseft dat ik óók een verhaal heb, maar ik heb het er zelf naar gemaakt.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:22 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    "Ik weet niet.. Ik werd gewoon wakker.. met een wond aan mijn been." Ik fronste. "Ik was hier dichtbij.. Jullie hebben het toch niet gedaan?" Ik slik. De vrouwen lijken me allebei wel aardig, maar de ene is een beetje.. Sadistisch. Zou ze me gebeten hebben? Waarom kan ik me toch niets herinneren!

    Odile - Slechte vampier.

    'Ik zou je niet hebben laten leven, dus ik ben out of the picture,' beantwoord ik haar vraag met een glimlach. 'Bovendien heb ik geen zin om de zorg over een nieuwe vampier te dragen. Want dat is je verplichting. De meeste levende wezens in mijn handen houden het niet lang vol,' zeg ik geamuseerd. 'Het is wel vreemd dat jouw mentor 'm is gesmeerd. De lafaard liet je aan je lot over!' sis ik nijdig.
    Wait, wát kwam er zojuist uit mijn mond? Was ik het werkelijk die medelijden had met een jonge vampier? Ik besluit maar te zwijgen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    "Mijn mentor? Dus er zijn toch regels in de vampierwereld?" zeg ik sarcastisch. "Je mag wel iedereen uitmoorden, geen probleem. Maar als je iemand vampier maakt moet je wél voor hem zorgen?"
    Ook al kwam dat er misschien wat fel uit, ik was niet boos. Ik begon de vrouw die ik in het begin verafschuwde juist aardig te vinden. Op een enge manier, dat wel, maar toch aardig..

    Elif - Goede Vampier.
    ,,Ik maak niemand een vampier en als i k't doe dan loop ik niet weg.'' zei ze verbaasd toen Yue vroeg of zij het niet gedaan hadden, ze werd enkel nog evrbaasder toen odile boos leek over 't feit dat Yue in de steek gelaten was. Alleen om een ruzie te mijden hield ze maar harmond en keek naar Yue. ,,Tuurlijk zijn er regels, ongeschreven dan wel.. maar toch.'' legde ze uit. ,,Trouwens, iedereen uitmoorden is een keus die sommige maken.'' je kon de minachting in haar stem horen.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze hoefde niet heel lang na te denken over zijn vraag. ,,Muziek.'' ze keek hem aan. ,,je hebt zeker niet toevallig een gitaar of piano ergens gestalt?'' vroeg ze aan hem, ze verwachtte van niet maar tuurlijk hoopte ze dat hij het had.. Aan de andere kant, wat deden vampiers anders om de tijd te doden? Terwijl ze op antwoord wachtte plukte ze wat aan de deken en wierp ze een korte blik op het raam, het gedonder en het stormen werden gelukkig al wat minder. Waarschijnlijk zou het straks wel ophouden.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze keke verbaasd op toen jamie met enkel een handdoek om anar buiten kwam,a ls ze een mens was egweest hjad ze nu vast een knalrood hoofd gehad. Ze was dan wel vampier, maar ze was en bleef een meisje, jonge vrouw, hoe je het noemen wilde. ,,Awrh, nee, sorry.'' mompelde ze en keek weg. ,,maar je hebt toch kelren/'' vroeg ze, aangezien hij kleren aan had gehad.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik kuch. Niet om ergens nadruk op te leggen maar omdat er dus écht die ellendige kriebel in mijn keel zit. Daarna haal ik mijn neus op.
    'Iemand een vampier maken is het meest laaghartige dat je kan doen. Het zou zelfs niet in mijn kop opkomen. Laat ik het zo zeggen; mensen hebben slaap als belangrijke energiebron. Op voedsel na dan. Maar wij vampiers hebben alleen bloed. Dat houdt ons fit. We kunnen wel slapen maar we komen bij lange na niet aan de acht uur per dag. Een paar uur per week als je geluk hebt. Daarom voel je permanent zwak. Tot het moment dat je gaat drinken. En je moet eens weten wat voor ongelofelijke dorst ik krijg door dit gesprek.' Ik glimlach en kijk vervolgens het meisje doordringend aan.
    'Ruik jij.. wat ik ruik? Er is een sterveling in ons midden.' De onmiskenbare geur van Faiths shampoo kan de geur van vers mensenbloed niet maskeren. 'En die sterveling ga ik pakken.'

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    'Er staat zeker ergens een piano, ik heb hem eerder nog gezien. Maar vraag me niet waar. Daar ken ik dit vervloekte kot niet genoeg voor. Dat rotding is waarschijnlijk toch niet gestemd, dus veel plezier zal je er niet aan hebben vrees ik. Tenzij je weet hoe je een piano moet stemmen?' Lewis leunde achterover en zwaaide zijn benen op de salontafel. Een tikje vermoeid, liet hij zijn hoofd op de bank rustten, terwijl hij genietend zijn ogen sloot. Net toen hij voor de zoveelste keer naar zijn sigaretten begon te tasten, spitste hij zijn oren. Lewis' ogen vlogen razendsnel open. 'Er is iets.' fluisterde hij tegen Dewi, niet goed wetend wat hij nu hoorde te doen. Naar beneden gaan om uit te vissen wat er aan de hand was en Dewi blootstellen aan gevaar? Of haar zo ver mogelijk weg krijgen? Die piano zoeken bijvoorbeeld.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:58 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jamie.

    ' Die zitten onder bloed. ' murmelde hij en keek haar aan. ' En ze stinken naar bos. ' Hij liep naar haar toe en ging naast haar zitten. ' Kun je niet alsjeblieft mijn kleren ophalen. ' vroeg hij half smekend. ' Ik red me hier heus wel.. '

    Yue
    "Bedoel je Candy?" vroeg ik, terwijl ik eigenlijk al wist wat het antwoord was. Ik rook net als Odile iets anders, het leek wel op Candy maar.. was niet hetzelfde. Ik slikte. "Je gaat nu toch niet echt.. iemand vermoorden?"

    Elif - Goede Vampier.
    Elif was meteen op haar hoede, zijzelf rook het ook. ,,je laat het.'' siste ze dreigend tegen Odile. [wruawh, sorr,y nogal kort ;$]

    Dewi - MensenGeval.
    ,,Ik kan alleen gitaren stemmen.. maar die van mij ben ik kwijtgeraakt dus daar heb ik niet vele aan.'' ze zuchtte zachtjes bij eht idee, hoe stom had ze kunnen zijn.. Haar dierbaarste bezit en ze kon eht geen eens meer gaan zoeken. 'Er is iets' fluisterde lew ineens tegen haar, vragend keek ze hem aan. ,,Wat..?'' vroeg ze voorzichtig, als het Odile was zou ze haar niet nog eens besparen.. Dus haar nog een keer tegen het lijf lopen ontweek ze liever, aangezien ze nog niet dood hoefde.. Daar was ze te jong voor en ze wilde de rest nog beter leren kennen, hoe stom dat ook klonk eigenlijk.

    Faith - Slechte Vampier.
    Nu hij zo naast haar zat rook ze zijn sterke bloedgeur. ,,Leen maar wta van mij.'' mompelde ze en stond op, ze liep naar haar kast en trok die open. Er moest iets zijn en anders ging ze nog niet zoeken, mooi niet dat ze hem hier achterliet.. Uiteindelijk vond ze in ieder geval een normaal zwart vest, dat ding droeg ze nooit. ,,Hier.'' ze gooide 't naar 'm toe. Vervolgens zocht ze verder en vond een broek die ze nooit gepast had, hij zakte namelijk elke keer van haar huepen omdat ie te groot was. ,,En een broek.'' ze wierp het ding op de bank naast hem.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 20:02 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Zuchtend pakte hij de kleren, die hij van Faith kreeg. Langzaam stond hij op en liep weer terug naar de badkamer. Daar trok hij de kleren aan, die hem gelukkig wel paste. Jamie bleef extra wat langer in de badkamer, om na te denken. Hij liet zich tegen de deur aanzakken en dacht na. Waarom kon Faith zijn spullen niet ophalen? Toen dacht hij over zijn ouders die hij waarschijnlijk nooit meer zou zien,. De tranen begonnen in zijn ogen te prikken en liepen al snel over zijn wangen heen.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik zucht. Dit kun je niet menen. Als ik haar mentor was had ze nog een boel te leren.
    'Nee, ik laat me liever nog langer martelen door die bloedgeuren hier, terwijl die stervelingen óns terrein in beslag nemen.' Zo even heb ik verwarring geschept. Ze kijken me verstomd aan. 'Natuurlijk ga ik haar doden,' zeg ik ter verheldering en haal mijn schouders op.
    'Ik weet niet wat jij doet, maar ik ga achter mijn buit aan.' Daarop laat ik nog eenmaal mijn mes zien en sprint razendsnel bij ze vandaan. Ik moet weer op krachten komen, en snel.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 20:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste