• Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.
    Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!
    Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.
    Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.
    Ik durf niks van th aan te doen.
    En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.
    Nu weten een paar kinderen het.


    xx
    Misschien is het interesant om met elkaar te praten ofzo, die dit ook hebben.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    woow ik vind t echt lullig dat ze dat meisje slaan0_0 omg ik word echt zo boos als je die dingen hoort:@:@

    hoe dan ook
    ik word gelukkig niet gepest, wel iedere keer als je erover praat hoor je mensen dr 'dat zijn homos' doorheen schreeuwen, maar dat is t dan ook. ja en als je er kleding van aan hebt hoor je wel is mensen 'gadver tokio hotel' maar dat is gelukkig alles

    ik hoop dat t bij jou snel stopt(H)

    xx


    weet je nog, met Joy. my gosh, wat een vis is dat kind zeg


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik word ook gepest dan lachen ze me uit en schelden TH uit -_-'

    ik word eigenlijk niet gepest en als ze er iets over zeggen trek ik me er niets van aan... ik bedoel boeie is toch hun probleem het kan me echt niets schelen wat anderen van me denken of TH...
    alleen 1 keer zijn ze wel tever gegaan.. ik fietste langs het vmbo en een oude 'vriend' van mij begon allemaal dom te doen en toen had hij me inelkaar geslagen omdat ik fan ben van Tokio Hotel...
    Maar waar ik later achter kwam wat was nu de echte reden dat Dirk me inelkaar sloeg.. Ik ben gek van TH en vooral van Bill en Tom.. en hij was gewoon jaloers..:S


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    woow ik vind t echt lullig dat ze dat meisje slaan0_0 omg ik word echt zo boos als je die dingen hoort:@:@

    hoe dan ook
    ik word gelukkig niet gepest, wel iedere keer als je erover praat hoor je mensen dr 'dat zijn homos' doorheen schreeuwen, maar dat is t dan ook. ja en als je er kleding van aan hebt hoor je wel is mensen 'gadver tokio hotel' maar dat is gelukkig alles

    ik hoop dat t bij jou snel stopt(H)

    xx


    weet je nog, met Joy. my gosh, wat een vis is dat kind zeg


    ja echt he:S met dr metallica (sorry metallicafans(A) t is niks tegen jullie (A)

    eeyy, dit klinkt misschien heel raar: maar je moet ze gaan terugpakken mt hun eigen woorden.schelden ze jou uit?ok, pak ze terug mt de woorden die hun gezegt hebben. gewoon blijven denken*ik ben beter dan hun*!(a)en drvoor gaan.
    als dat niet hellp is t misschien wijs om n cursus karate,judo, ect. te volgen XD
    heel veel succes!!!!:O(Y)

    maai als ik hier zo lees wat er allemaal gebeurd... ik snap niet goed waarom ze je pesten als je fan bent. ikzelf ben ook fan van th maar word gelukkig er niet om gepest, ok er zijn wel is mensen die stomme dingen erover kunnen zeggen maar dat negeer ik meestal behalve mn zus ofzo haha die kan ik dan wel beginne uitschelde op slagen , je weet wel...
    maar ik vind het echt belachelijk dat sommige mensen je om die reden pesten , iedereen heeft toch zn eigen muzieksmaak ? en wat kan th eraan doen dat ze zo goed zijn? XD. als ze volgens sommigen zo slecht waren hadden ze niet zoveel fans ghad :D

    th-forevahh Xx. (K)

    das echt ziek, als ze daarom mensen in elkaar slaan! :( welke mongolen doen dat nu? :S
    bij ons op school zijn in totaal 6 Tokio Hotel fans, waaronder ikzelf :) , de hele school weet dat ook en veel mensen maken K*T opmerkingen over de band, maar gelukkig niet echt persoonlijk tegen ons.
    dat was vooral in het begin zo, toen ze nog dachten ons om te kunnen praten, maar nu ze inmiddels door hebben dat dat niet gaat lukken, is het redelijk rustig, op een paar uitzonderingen na...
    er zijn namelijk 5 jongens die ons er de hele tijd mee klieren, ik trek me er alleen niets van aan, en luisetr er niet naar. als ze klaar zijn met klagen, dan begin ik met een betoog van minstens een kwartier over hoe geweldig ze wel niet zijn... :)
    nu zijn die jongetjes dan ook wel zo slim om mij en mijn vriendin niet meer lastig te vallen :)
    ik hoop dat jullie er iets tegen kunnen doen en een oplossing verzinnen, want ik vind het heel erg!
    hallo, nederland is een vrij land, als ik fan van Tokio Hotel wil zijn, dan moet dat toch zonder gezeur, gepest of geweld kunnen!
    btw, wens dat meisje dat in elkaar geslagen is heel veel beterschap! (flower)
    heel veel Groetjes (K)


    Träume sind wirklich!!

    Ik heb het schuilgehouden. Maar ik had halverwege het jaar een nieuwe agenda moeten kopen, omdat die oude uit elkaar viel... Ik had een Hitkrant agenda gekocht... Daar staan dus allemaal verjaardagen in van sterren en soms ook met een plaatje.
    Iedereen natuurlijk in m'n agenda kijken.. en mijn verjaardag is 1 dag voor de kaulitz' verjaardag. Iedereen natuurlijk kijken wie er op hun verjaardag allemaal jarig zijn, en dus ook bij mij. Onder mijn verjaardag stond natuurlijk zo'n opvallend plaatje van TH, want daar waren 2 van de 4 jarig! En iedereen kwam met een reactie van: "IEHw Tòkìò Hòtèl...:8(N):8" Dus ik houd het nog maar wat langer achter. Ze beoordelen een beetje meer op 't uiterlijk dan op de muziek.., maar ik vind ze er niet zo slecht uitzien, en toen ik keek naar al die websites, zag ik dat B ontwerpen leuk vindt, T graffiti wel ok vindt en ga zo maar door... ik teken al sinds m'n *uuuh weet ik al niet meer* van die graffiti letters en teken de hele tijd jurkjes t-shirts enzo in m'n schriften.. dus toen vond ik niet alleen de muziek en 't uiterlijk leuk... maar ook de intresses van TH. DUS MENSEN die TH haten omdat ze aparte haarstijlen hebben ofzo: kijk eerst eens of je de muziek leuk vindt, dan pas kun je oordelen. En als je dan een fan van TH tegenkomt, hoef je hem niet eerst een mep te verkopen omdat de jongens in TH aparte haarstylen hebben of dat je de muziek niet leuk vindt. andersom doen wij dat toch ook niet.

    srry als 't niks was. greetz mij


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik wordt er voor uitgescholden en geslagen enzo.

    ik ben ook grote fan en wordt daar ook serieus hard mee gepest....

    maar ik laat ze gewoon lekker zeggen !
    dat ze doen wat ze willen !

    als het tot vechten uitloopt vecht dan niet terug !
    ze zijn het niet waard !!

    anti's zijn het echt niet waard dat je er zoveel aandacht aan besteed...
    gewoon laten doen !

    xx..xx..

    ik wordt ook gepest !!
    en das best lastig , jah.
    want als iik iets van tokio hotel aanheb dan is het van : "tokio hotel stinkt" of " jakkes het stinkt hier (naar tokio hotel)". das egt lastig of dan iis het ook :"bill is een meisje" en nog van die dingen das egt kut
    en als zij fan van iemand zijn dan laat jij ze gerust dus als ze het nog eens doen zeg misschien (als die fan iis van bijvoorbeeld :eminem )zeg dan : stop ermee !! ik ben misschien fan van tokio hotel en d


    The People I Should Love, I Hate. And The People I Hate...

    ik wordt ook gepest !!
    en das best lastig , jah.
    want als iik iets van tokio hotel aanheb dan is het van : "tokio hotel stinkt" of " jakkes het stinkt hier (naar tokio hotel)". das egt lastig of dan iis het ook :"bill is een meisje" en nog van die dingen das egt kut
    en als zij fan van iemand zijn dan laat jij ze gerust dus als ze het nog eens doen zeg misschien (als die fan iis van bijvoorbeeld :eminem )zeg dan : stop ermee !! ik ben misschien fan van tokio hotel en dan jij bent (nuu het voorbeeld) fan van eminem daar zeg iik tog nix over dus stop er gewoon mee !!"


    The People I Should Love, I Hate. And The People I Hate...

    Ik word wel gepest.
    O.a. omdat ik fan ben, maar om wel meer dingen volgens mij, en ik weet niet waarom.
    Ik durf helemaal niks meer aan te doen van TH etc.
    Ik heb wel eens een paar klappen gehad en ze duwen je van de trap of gaan aan je tas hangen waardoor je ook van de trap kunt vallen, of ze haken je pootje, eigelijk doen ze teveel.
    Een meisje bij ons op school wordt bijna elke week wel in elkaar geslagen.
    Negeren helpt niet meer, en ik heb af en toe het gevoel alsof ik beter dood kan zijn..
    Dat ik vind echt heel erg.

    xxx


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    nope! ik wordt niet gepest!

    iedreen weet dat er met mij niiet te sollen valt! ö
    mn agenda plakt vol met TH, ik heb eens de hele dag op school rond gelopen met een kussen van TH, en jah, ze riepen zoveel dingen!

    maar de eerste keer dat er een jongen 'tokio hotel suckt' riep, heb ik hem op zn neus geslage...

    sindsdien is er niemand die nog een verkeerd woord over th zegt!

    ik bedoel: ik ben geen fan van th om het geheim te houde! de hele wereld mag het wete, en diegene die er wat tege hebbe, mogen me komen opzoeke, krijge zij ook een klop op hun neus!

    sry, ma als je gepest wordt, ligt dat aan jezelf!

    heel de school weet da ik een freak ben, ma niemand durft iets slegt te zegge over th!

    zelfs nii als ik loop te freake over Bill!

    kom ies voor jezelf op, én voor th!
    ik heb tokio hotel te graag om zomaar mensen er slegt te laten over praten hoor!