• Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.
    Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!
    Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.
    Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.
    Ik durf niks van th aan te doen.
    En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.
    Nu weten een paar kinderen het.


    xx
    Misschien is het interesant om met elkaar te praten ofzo, die dit ook hebben.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik heb 2 shirts en ik doe ze af en toe wel aan naar school. Als mensen het niet accepteren, accepteren ze het maar niet. Helaas word je dan wel vet snel in elkaar getrapt ofzo, maja. Mij houden ze niet tegen. Als ik fan wil zijn ben ik fan!

    xxx


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb 2 shirts en ik doe ze af en toe wel aan naar school. Als mensen het niet accepteren, accepteren ze het maar niet. Helaas word je dan wel vet snel in elkaar getrapt ofzo, maja. Mij houden ze niet tegen. Als ik fan wil zijn ben ik fan!

    xxx


    YO GO GIRL!!!!


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Ja, kijk dat bedoel ik dus. ^^
    Fans zien het als een must, en uitdaging die dingen te dragen ómdat ze ermee worden gepest.
    Je hoeft jezelf echt niet te bewijzen ofzo, maar voor veel fans voelt het klaarblijkelijk wel zo.

    ze schelden me uit voor mof -_-':S

    Hahaha :')
    Ja dat doen ze bij mij ook, omdat ik vloeiend duits spreek. Maar ach voor bijles komen ze wel naar me toe ^^ Kleine koters.
    Zoiets moet je je niet aantrekken. In DE noemen ze mij steeds kaaskop/wietsmoker etc. Ach bijnamen horen erbij. Mof vind ik dan niet echt een heel bruut scheldwoord ofzo.
    Homo geilende tyfus slet is dan toch iets pijnlijker lijkt me. ^^

    Ik heb 2 shirts en ik doe ze af en toe wel aan naar school. Als mensen het niet accepteren, accepteren ze het maar niet. Helaas word je dan wel vet snel in elkaar getrapt ofzo, maja. Mij houden ze niet tegen. Als ik fan wil zijn ben ik fan!

    xxx


    YO GO GIRL!!!!

    helemaal mee eens!!!!!!!

    gelukkig wordt ik niet gepest!
    in de hitkrant stond een interview met de boys over de probleemen van de fans!

    probleem 2:
    Ik ben fan van tokio hotel en wordt gepest door mijn klasgenoten die geen fan zijn.
    bill:Ik denk dat je zo min mogelijk moet reageren en het maar over je heen moet laten komen.
    tom:bill en ik zijn vroeger ook altijd gepest op school door mensen die een hekel aan ons hadden en dat heeft weinig invloed gehad.Sterker nog,ik was juist trots op dat wij anders waren dan de rest van de klas.Bill en ik vonden het belangerijker om andere dingen te doen,we wilden geen meelopers zijn.Gepest worden door de rest van de klas kan dus uiteindelijk ook positief uitpakken,kijk maar naar ons.


    * bent gwn jezelf als mensen zo dan niet mogen pech dan!!
    jij bent uniek wees daar trots op!en sterkte*
    xxxxxxxxxhelgaxxxxxxxx

    Hahaha :')
    Ja dat doen ze bij mij ook, omdat ik vloeiend duits spreek. Maar ach voor bijles komen ze wel naar me toe ^^ Kleine koters.
    Zoiets moet je je niet aantrekken. In DE noemen ze mij steeds kaaskop/wietsmoker etc. Ach bijnamen horen erbij. Mof vind ik dan niet echt een heel bruut scheldwoord ofzo.
    Homo geilende tyfus slet is dan toch iets pijnlijker lijkt me. ^^


    ja oke, maar toch...
    ik heb trouwens ook mn bijnaam te danken omdat ik goed duits spreek, en th luister

    hmm mij pesten ze er niet zo erg mee als dat meisje waar je over vertelde...maar jhaa wel vn ieeell tokio hotel en t zijn wijven en sow...maar dat soort reacties krijg ik ook op mijn gothlook (van Bill(L)) en njhaa ik hb sowiets vn laat se mar...mar t voordeel is..vn sommige jongens en meiden zijn bang voor mij dus mij sulle se nii gauw pesten


    Why don't you break my heart

    laten we mar hope da t snel voorbij is
    Xuss en sterkte voor diegene die gepest worden


    Why don't you break my heart


    ja oke, maar toch...

    ik heb trouwens ook mn bijnaam te danken omdat ik goed duits spreek, en th luister

    Nou dan, bijnamen horen erbij, iedereen heft er een. Wij kennen dus ook zo'n holbewoner (jongen ja, met overtollig haar) en die noemen we allemaal Jezus :'DDDD [/flauw]

    Maar wat ik bedoel te zeggen, de ene staat bekend omdat die fan is van Tokio Hotel, de ander heeft dat met Linkin Park, en weer een ander heeft achtelijk veel puisten, weer iemand anders, zoals ik, wordt zuurstok genoemd omdat hij/zij met alle kleuren van de regenboog in het haar loopt. Like, accept it, boeiend.
    Pesten, daar geld hetzelfde voor. De een wordt hierom gepest, de ander omdat hij/zij enorm lelijk is. Als je eenmaal een pikpunt ben pakken ze je toch wel, Tokio Hotel fan of niet. *hoeft niet meer naar de universiteit voor studie psychologie* :'DDDD
    Het klink misschien heel lullig, maar diegene die gepest worden hebben vaak iets over zich, wat hem of haar een makkelijk doelwit maakt. Als je al zo langs een groepje loopt van, oh nee straks pesten ze me met Tokio Hotel o.o zal dat sneller gebeuren dan wanneer je achloos langhuppelt, met genoeg zelfvertrouwen.
    Like, je kunt er zelf ook heel veel aan veranderen. Is het pesten eenmaal echt begonnen is het ja, soms, al te laat.
    Als je langer met pesterijen omgaat, zoals ik, zul je zien dat het bijna altijd dezelfde soort meiden of jongens zijn die gepest worden. Dat zit er om een één of andere reden gewoon in. Heel raar, maarja de mens is raar.

    mikpunt bent*

    Ik ben heel veel vriendinnen kwijt geraakt omdat ik van Th fan was en zij TH haten(gelukkig had ik Ashley nog).Dat was op de basisschool in groep 8 en in de eerste ook maar in het laatste half jaar van de eerste kreeg ik nieuwe vriendinnen(lisa en Alicia)en die waren net zo geak op Th als ons(Ashley en ik).En nu gaat het toppie(met ons dan)want ik heb een keer een biatch geklapt omdat ze zei dat Bill een wijf is en een omgebouwde en dat Tom een neukende slet was.En ging ze op het schoolplein Tom naar doen(neukende bewegingen).I hate die biatch(6)(6)

    Maar Tom is ook wel een beetje een neukende slet?

    Alle jongens van mij klas zijn er tegen. Ik kan maar met een paar mensen daar over praten. Die mensen zijn echt te gek. Maar ik heb zo 2 kaften van hun en telkens als ik weg droom over hun. Krijg je te horen " Zijt ge weer bij Bill in bed ". Vandaag was het ergste. Ik ben daar door depri. Ik heb ziek gespeeld om dat ik niet meer wou namiddag. Als ze niet oppassen wordt ik zo kwaad dat ik gewoon mijn zakmes mee.

    xxLientje


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me