• Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.
    Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!
    Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.
    Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.
    Ik durf niks van th aan te doen.
    En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.
    Nu weten een paar kinderen het.


    xx
    Misschien is het interesant om met elkaar te praten ofzo, die dit ook hebben.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik heb gelukkig heel veel vrienden die ook allemaal fan zijn.. op mijn tas heb ik een plaatje van TH die ooit in de bravo stond die je ergens op kon strijken ik merk best wel vaak dat er dan mensen achter me lopen en op mijn tas zitten te prikken en zeggen dat wijf heeft een stinkdier op zijn hoofd..

    in de pauze zit ik altijd bij een vast clubje de meesten zijn geen fan en vinden ze ook niet leuk maar ze pesten me gelukkig niet ze vragen alleen wat ik er leuk aan vind.. ze luisteren zelf ook de muziek wel maar durven er gewoon niet voor uit te komen dat ze alleen de muziek leuk vinden.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik, onlangs is er in mijn kluisje binnen gebroken. Ze hadden met slagroom over mijn boeken gespoten en met viltstift geschreven dat ik een vieze th-fan, slet, hoer en homoliefhebben ben.
    Ook hebben ze ooit is toen ik naar huis liep me op de grond geduwt.. waardoor ik juist op mijn hoofd viel.
    Vandaag kreeg ik weer eens scheldwoorden naar mijn hoofd gegooit, het houd niet op!
    Ik hoop dat volgend jaar alles beter zal zijn, dan verander ik van school..

    Maar ik wens dit niemand anders toe, ik vind dit erg voor mezelf, maar het kan nog erger zijn en ik ben blij dat ik het niet meemaak!

    Niemand verdiend dit! :(


    Nee idd niemand verdient het om gepest te worden.
    Maar dat van jou is echt heftig.
    Ik hoop voor je dat het helpt om naar een andere school te gaan! :o

    xxx


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik word ook gepest en dat is zoooooo kuuut
    bij mij gaan ze me bedreige met een zakmes of aansteker en nog wat van die shit. soms slaan ze me tege een kluis of tege de muur en dan gaan ze me tege houde en me dan zo bang maken tot dat ik niet meer banger kan. dan doen ze alsof dat ze bill zijn -.-'

    Ik, onlangs is er in mijn kluisje binnen gebroken. Ze hadden met slagroom over mijn boeken gespoten en met viltstift geschreven dat ik een vieze th-fan, slet, hoer en homoliefhebben ben.
    Ook hebben ze ooit is toen ik naar huis liep me op de grond geduwt.. waardoor ik juist op mijn hoofd viel.
    Vandaag kreeg ik weer eens scheldwoorden naar mijn hoofd gegooit, het houd niet op!
    Ik hoop dat volgend jaar alles beter zal zijn, dan verander ik van school..

    Maar ik wens dit niemand anders toe, ik vind dit erg voor mezelf, maar het kan nog erger zijn en ik ben blij dat ik het niet meemaak!

    Niemand verdiend dit! :(


    Nee idd niemand verdient het om gepest te worden.
    Maar dat van jou is echt heftig.
    Ik hoop voor je dat het helpt om naar een andere school te gaan! :o

    xxx


    Hey,

    Bedankt, ik hoop ook dat het gaat helpen! Nu ja, ik denk wel dat ik het dan een tijdje ga verzwijgen dat ik fan van TH, ik wil niet opnieuw gepest worden, begrijp je?!

    Hopelijk is dit schooljaar zo snel mogelijk voorbij! Ook wel omdat school stom is, maar vooral voor het pesten.. :(

    Pesten begint vaak bij dingen zoals Tokio Hotel omdat zij anders zijn dan de rest.
    Fans van deze band willen vaak met het dragen van shirts laten zien dat ze anders zijn dan de rest. Mijn persoonlijk advies: Wees fan, maar leg het er niet te dik bovenop. Natuurlijk zijn bandshirts leuk om te dragen, maar doe dat dan thuis. Tokio Hotel hééft nu eenmaal veel haters en daar doe je niets aan.
    Het enige wat je ertegen kunt doen is: Het niet 'uitlokken.' Praat niet over TH met niet fans, laat niet merken dat je fan bent maar als ze ernaar vragen geef het dan wel toe. Wanneer ze TH afzeiken negeer je het, of doe je gewoon alsof je het deels met ze eens bent. Wat ook helpt is de uitspraak: 'Schrijf Bill en brief en vertel hem zelf dat hij op een wijf lijkt. Daar kan ik toch niets aan veranderen?'
    Die uitroep heeft vaak geholpen zo leert de ervaring met verschillende pestgevallen mij.
    Het klinkt misschien heel lullig, of alsof je je zou moeten schamen voor je fanzijn maar dat is niet wat ik bedoel. Het gaat erom dat je niet gepest wordt en dan moet je soms een beetje inhouden en het slim spelen. En dus niet panisch reageren op elke haat opmerking, want dat roept juist pestgedrag op. Och ik klink al als een volleerd psycholoog. Ik hoef niet eens meer naar de universiteit te gaan joh, kut VU.

    Nou ja als jullie even de tijd nemen het te lezen, en erover nadenken, en er dan ook naar handelen zul je zien dat het gepest afneemt. Op korte of lange termijn.

    ik wordt er niet om gespest maar er zijn wel van die huppelkutjes die zegge van: ma ale, Bill is toch een meisje, pff, 't zijn gwn van die hoer'kes die aandacht wille en ik trek me dr niks van aan, da ze dneke wa ze willle, maar zun wete ni eens wa ECHTE muziek is
    en idd, iemand da in elkaar geslage word omdat iemand Tokio Hotel-fan is, das echt zooooooo enorm laag en zielig van die pester -_-' laat iedereen gwn naar zn eigen stijl luisteren en doen, stomme kuthaters
    Xx


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dan scheld ik trug of mep ik trug, gooi een boek tegen hun hoofden of whatever.

    Mij pesten ze der ook mee.kheb gewoon is op de pesters geslagen en nu zijn ze wel gestop aleen moetek naar strafstudies :(
    (H)


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    Ik ben ook vaak gepest op school, maar ik deed net alsof het me niets deed, wat kan mij het schelen dat mensen het niet eens zijn met mijn mening qua muziek, dat zij geen leven hebben is niet mijn probleem. Ik heb de eerste paar jaar in het geheim fan geweest, maar toen bedacht ik me: wie houd wie nou voor de gek? Ik moet mezelf kunnen zijn, ongeacht of ik nou fan ben of niet. Waar staat anders die vrijheid voor menings uiting voor, als je je mening niet kunt uiten. Ik heb toen een TH shirt aangedaan, natuurlijk kreeg ik er veel negatieve reacties op, maar toen iedereen erachter kwam dat het mij helemaal niks deed stopten ze en begonnen ze respect te krijgen voor mijn mening.

    Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar zo is het bij mij gegaan, schaam je niet voor je mening, dat is wie je bent en dat kan niemand veranderen, ongeacht wat ze zeggen of doen!


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Ik vind dat er een verschil bestaat tussen het gewoon fan zijn, of meteen met shirts en tassen van Tokio Hotel lopen.
    Waarom moet het er altijd zo dik bovenop liggen? Like, ik irriteer me ook aan mensen die helemaal in de kleding van Linkin Park lopen, en aan iedereen moeten laten zien dat ze fan zijn. Hallo, zonder die shirts ben je een even goede fan.

    Edit: Ik bedoel natuurlijk een verschil tussen het verstoppen dat je fan bent, of het dragen van shirts etc.

    Die bandshirts zijn meestal gemaakt voor de concerten, niet als allerdaagse schoolkleding.

    Nee, oké, maar je mag er best voor uit komen dat je fan bent, of niet? Je hoeft je niet te verstoppen voor het feit dat je fan bent


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Nee dat zeg ik ook niet.
    Maar like, als ik van die Tokio Hotel fans zie lopen helemaal gehuld in kleding denk ik ook van, o my god, nee ik ken die groep niet. >.<
    Het komt gewoon zo stom en obsessed over, en dan trek je van die negatieve reacties ook aan. Je weet dat Bill niet geliefd is, en dat kan ik best begrijpen. Je moet ervan houden, en ik vind, ja sorry, dat je er half om vraagt als je behangen met TH kleding naar school gaat.

    Helemaal behangen zeg ik ook niet xD
    Maar een t-shirt kan best, bij mij op school lopen er heel veel mee tegenwoordig. Maar ja, als je met een tas, t-shirt, schoenen, ketting, vest en ga zo maar door naar school gaat, kijk dat is een heel ander verhaal, maar één t-shirt is toch niet erg???


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    bij mij zeggen ze soms alleen dingen maar dat is het ook ik echt soms zo van hou je kop maar dat doen ze natuurlijk niee
    maar ik zit meer op een th school waar iedereen bijna fan is daar ben ik gelkkig wel blij om!!:D