• Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.
    Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!
    Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.
    Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.
    Ik durf niks van th aan te doen.
    En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.
    Nu weten een paar kinderen het.


    xx
    Misschien is het interesant om met elkaar te praten ofzo, die dit ook hebben.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Alle jongens van mij klas zijn er tegen. Ik kan maar met een paar mensen daar over praten. Die mensen zijn echt te gek. Maar ik heb zo 2 kaften van hun en telkens als ik weg droom over hun. Krijg je te horen " Zijt ge weer bij Bill in bed ". Vandaag was het ergste. Ik ben daar door depri. Ik heb ziek gespeeld om dat ik niet meer wou namiddag. Als ze niet oppassen wordt ik zo kwaad dat ik gewoon mijn zakmes mee.

    xxLientje
    :(

    bij ons is het niet zo erg dat ze je beginnen te slaan ofzo
    ma ze lopen tokio hotel wel uit te schelden
    en hun super achterliujk naa te doen
    k heb tot nu toe nog niemand geslagen ofzo
    (of tog nie hard)
    ma als ze zo door blijven doen gaat dat nie lang meer dure

    Xxx

    bij ons is het niet zo erg dat ze je beginnen te slaan ofzo
    ma ze lopen tokio hotel wel uit te schelden
    en hun super achterliujk naa te doen
    k heb tot nu toe nog niemand geslagen ofzo
    (of tog nie hard)
    ma als ze zo door blijven doen gaat dat nie lang meer dure

    Xxx


    jhaa da snap ik da je de neiging krijgt om hun te slaan...heb ik ook altijd...maarja ik laat t maar anders krijg ik onwijse probleme:P njhaa khb zoiets vn die pesters zijn dom en zij zijn zielig...en blijkbaar vinden ze TH tog interessant anders besteden ze er niet zoveel aandacht aan;)

    Xuss


    Why don't you break my heart

    hee, ik word er ook door gepest.. ze mogen me ook niet omdat ik een andere stijl heb:@:@!!

    Ik kan je mss mijn msn sturen? dat we er over kunnen praten:$! want ik zit er soms wel mee:(

    xxX Rwayda(K)


    bla bla bla

    Een hater die geweld gebruikt om het gedacht van iemand te veranderen is een fan die gek word omdat ze nooit Tokio Hotel in het echt zullen zien.

    ahh, slaacht die dan gewoon terug en trekt u er nix van aan u keuze
    als iemand nu van elliot minor houd en gij haat die ga ge die toch ni afslagen

    wa een kuttekoppen


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    ik word er niet om gepest, de meesten van men klas( allemaal haters) wisten het niet eens, men ex-beste vriendin beweerde dat ze wel werd gepest omda ze fan was , ma het lag gewoon aan haar zelf, das de reden ook dak nie meer bevriend ben met haar en NIET vanwege da ze gepest zou worden want das echt zever, onze klas zou zoiets nooit doen
    xx

    Ik ben ook TH fan, mij maken ze uit voor Emo omdat ze denken dat TH dat is, ze weten niet wat het betekend, ze denken dus dat het er alleen maar omdraait dat mensen zich snijden -_-' Dat vind ik dus ook wel kut, komt denk vooral omdat ze de betekenis niet weten. Slaat helemaal nergens op dat ze iemand in elkaar slaan omdat ze ergens fan van is! In Frankrijk is er iemand in de concertrij in coma geslagen, en in Brugge is iemand doodgeslagen! Pesters weten niet wat ze mensen aandoen als ze hun pesten! Ze denken dat we gevoelloos zijn, maar dat zijn we NIET! Je kan naar een leerkracht stappen om het te zeggen, maar als je bang bent dat ze je dan nog sneller in elkaar meppen, kan je ook naar zo'n vertrouwenspersoon gaan. Je kan de pesters ook negeren Bij mij zeikt die gozer nu wel van: Christààààh, waarom negeer je mèèè? Gewoon negeren, hij heeft me ook een keer in m`n rug gebonkt omdat ik niks zei. Ook genegeerd, en toen hield ie op. Je kan ook met dat andere meisje en nog andere mensen die vinden dat het moet ophouden een wraakplan bedenken, misschien heeft dat effect ^^

    -Xx. Christa


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    :O ZO erg
    ik hoor op school ook soms dat er fans uitgescholden worden enzo maar euhm geweld :S ik denk dat je ze zeker niet moet negeren je moet ze ter uitschelden ofsow dan weten ze dat jeje niet laat doen + waarschijnlijk doen ze het alleen om stoer over te komen bij hun maatjes

    Ik!

    In de klas.
    Een paar andere vriendinnen van mij zijn ook fan.
    xLovexHatex & xhillary/xmoppie/BillxUns.
    Dan zeggen ze:
    Stop Bill in je Bill:S
    En ze zeggen de hele tijd TH is gewoon dom!
    En zo gaan ze door enzo:|

    Wat naar dat je gepest wordt, om zo'n domme reden! Natuurlijk is er nooit een goede reden om iemand te pesten, maar muzieksmaak is wel echt heel zwak. Je kunt ze natuurlijk negeren, want hier sta je natuurlijk ook ver boven, maar stel dat ze jou ook gaan slaan (ik hoop echt dat dat niet gebeurt!), dan kun je het natuurlijk niet meer negeren. Kun je er niet over praten met een contactpersoon/mentor? En je vriend(inn)en steunen je toch wel? Bij mij op school hebben we gelukkig dat probleem niet. Natuurlijk maken mensen wel eens een opmerking en een paar vriendinnen vinden het leuk om af en toe het bloed onder mijn nagels vandaan te halen, maar dan voor de grap. Bij ons op school wordt iedereen gelukkig geaccepteerd, zolang je jezelf bent. Heel veel sterkte ermee, en weet dat je niet alleen bent. Er is niks mis met hulp vragen!


    I clicked my heels and wished for you.

    Wat hard dat er gewoon mensen geslagen worden omdat ze fan zijn. Ik ben zelf ook th-fan. En ze doen bij mij er ook stom over op school. Maar ik negeer het maar. De meeste vrienden van mij vinden th ook niet goed. Maar die weten dat ik het irri vind als ze iets stoms erover zeggen dus doen ze dat niet. Ze respecteren mijn spaak. En ik die van hun ook. Van soms doen mensen echt zo dom en dan moet ik echt moeite doen me intehouden. :@

    Nou sterkte iedereen die gepest word. En weet...
    JE STAAT NIET ALLEEN!!! Tokio Hotel fans zijn één groote familie!!! Te minste zo zie ik het...(A)

    XSimone (K)


    Follow just your own mellody

    Wy[ R & C ] worden ook gepest op onze school omdat we fan zyn :(. We proberen ons er niks van aan te trekken maar dat lukt alleen niet altyd. We worden vaak uitgescholden & geslagen. By Rose is haar piercing er zelf uit getrokken..

    Xx Cindy


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik word af en toe gepest maar dan door mijn vrienden,,en klasgenoten,,!! maar nja ik trek me der niets van aan!! maar ik kom goed overeen met mijn klasgenoten dus ja ze overdrijven niet zo, op straat word ik wel soms uitgelache of geve ze opmerkingen als ik met mijn Trui van TH rond loop of met mijn T-shirt of zelfs met mijn zweetbandje!!!! ik vind het maar dom,, maar het is niet zo erg bij mij dat gepest!!<333


    *He's the one.

    Ik word af en toe gepest maar dan door mijn vrienden,,en klasgenoten,,!! maar nja ik trek me der niets van aan!! maar ik kom goed overeen met mijn klasgenoten dus ja ze overdrijven niet zo, op straat word ik wel soms uitgelache of geve ze opmerkingen als ik met mijn Trui van TH rond loop of met mijn T-shirt of zelfs met mijn zweetbandje!!!! ik vind het maar dom,, maar het is niet zo erg bij mij dat gepest!!<333


    O M G
    Door je vrienden?!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3