Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.
Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!
Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.
Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.
Ik durf niks van th aan te doen.
En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.
Nu weten een paar kinderen het.
xx
Misschien is het interesant om met elkaar te praten ofzo, die dit ook hebben.
Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

welke mongolen doen dat nu? 
, de hele school weet dat ook en veel mensen maken K*T opmerkingen over de band, maar gelukkig niet echt persoonlijk tegen ons.

) en Nu ze weten dat ik th-fan ben gaan ze ook zulke domme dingen lopen zeggen maar ik was al fan toen ik nog bevriend met ze was maar dat wisten ze toen nog niet... Maarja dat terzijde elke dag krijgen wij wel rot opmerkingen zoals gavter tokio hotel of zelfs buiten school gaan ze die vriendinnen krabbels plaatsen bij elkaar op hyves als dingen zoals: we krijgen steeds meer lesbies in de klas en al die bullscheiße ( omdat zogenaamd Bill op een meisje lijkt 
na een tijd MOETEN ze wel stoppen want ze doen het alleen maar om aandacht te krijgen of om je uit te dagen. Als zelfs de leerkrachten er opmerkingen over maken, omdat je een fan bent, moet je gewoon zeggen dat ze er mee moeten stoppen omdat ze jou moeten beschermen en niet nog meer moeten gaan kloten. Er is ook een verhaal over een meisje die vermoord is, omdat ze een fan was. Die gasten hebben gewoon gewacht totdat ze van het toilet kwam en daarna hebben ze haar in elkaar geslagen. het was niet hun bedoeling om ze te vermoorden, maar ze hebben het toch maar gedaan. ik weet niet of dit verhaal echt is gebeurd, maar het is in ieder geval ERG. Vertel dat verhaal aan je pesters, als ze tenminste willen luisteren. als ze je daardoor nog meer gaan uitlachen moet je ze gewoon moordenaars noemen en verder negeren. NA een tijd zullen ze wel stoppen.
het ligt niet aan ons/jullie maar aan die levenloze lozers die jullie pesten....want je vraagt er niet om om gerpest te worden tog?
..