• Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.
    Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!
    Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.
    Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.
    Ik durf niks van th aan te doen.
    En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.
    Nu weten een paar kinderen het.


    xx
    Misschien is het interesant om met elkaar te praten ofzo, die dit ook hebben.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    sry, ma als je gepest wordt, ligt dat aan jezelf!

    heel de school weet da ik een freak ben, ma niemand durft iets slegt te zegge over th!

    zelfs nii als ik loop te freake over Bill!

    kom ies voor jezelf op, én voor th!
    ik heb tokio hotel te graag om zomaar mensen er slegt te laten over praten hoor!



    Dus het ligt aan mij?
    Juist, ja..
    Ik durf wel voor mezelf op te komen maar het helpt niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    och meid trek het je nie aan en zekr nie latn merken da je bang vo ze bent(inelkaar slaan)want da gaan ze juit leuk vinde !en als ik soms op school rond loop roepn er wel is:éé th-freakske !
    en die da mij gwn haten om wie ik ben zeggn wel is: th stinkt en de fans ook en al die bullscheisse ma ik negeer ze of antwoord groffer trg !(A)


    Ik ben niet bang voor ze, maar ze zijn zo zielig, dat ze in groepen gaan opwachten, en gaan slaan.
    En als ik in me 1tje ben..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    sry, ma als je gepest wordt, ligt dat aan jezelf!

    heel de school weet da ik een freak ben, ma niemand durft iets slegt te zegge over th!

    zelfs nii als ik loop te freake over Bill!

    kom ies voor jezelf op, én voor th!
    ik heb tokio hotel te graag om zomaar mensen er slegt te laten over praten hoor!



    Het ligt echt niet aan mij!
    En ook niet aan diegene die erdoor gepest wordt.
    Ik ben fan, en ik kom voor th op, maar ik wordt er alsnog door gepest, doordat ik ervoor opkom.
    Maar ik trek me er oowk niks meer van aan, maar hun gaan gewoon door, ze vinden het blijkbaar leuk.


    Dus het ligt aan mij?
    Juist, ja..
    Ik durf wel voor mezelf op te komen maar het helpt niet.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    das echt ziek, als ze daarom mensen in elkaar slaan! :( welke mongolen doen dat nu? :S
    bij ons op school zijn in totaal 6 Tokio Hotel fans, waaronder ikzelf :) , de hele school weet dat ook en veel mensen maken K*T opmerkingen over de band, maar gelukkig niet echt persoonlijk tegen ons.
    dat was vooral in het begin zo, toen ze nog dachten ons om te kunnen praten, maar nu ze inmiddels door hebben dat dat niet gaat lukken, is het redelijk rustig, op een paar uitzonderingen na...
    er zijn namelijk 5 jongens die ons er de hele tijd mee klieren, ik trek me er alleen niets van aan, en luisetr er niet naar. als ze klaar zijn met klagen, dan begin ik met een betoog van minstens een kwartier over hoe geweldig ze wel niet zijn... :)
    nu zijn die jongetjes dan ook wel zo slim om mij en mijn vriendin niet meer lastig te vallen :)
    ik hoop dat jullie er iets tegen kunnen doen en een oplossing verzinnen, want ik vind het heel erg!
    hallo, nederland is een vrij land, als ik fan van Tokio Hotel wil zijn, dan moet dat toch zonder gezeur, gepest of geweld kunnen!
    btw, wens dat meisje dat in elkaar geslagen is heel veel beterschap! (flower)
    heel veel Groetjes (K)


    Bij mij over de hele school zijn het er een stuk of 4.
    met mij er al bij geteld.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    nja bej mej gaat et ni echt ver zuu ze zegge wel da bill en tom wijve zen mer dan maak ik gwn een opmerking hoe zej er bij lope en dn zwijge die wel mar kheb ook een tijd gehad da ze echt ni stopten en me begonne te peste me aanraken en toen heb ek gwn een paar meppen verkocht en was het over kben zo 1 thfan in een hele sgool xd niemand reageerd er dan ook op als ik mer mu thtas binnenkomgewandelt enkel aangekeken en geweze en da vind ik dan een erg moment,, als ze je slagen of pesten doen jullie dan niets terug ? :S


    Wat zou je moeten doen als ze in groepen zijn?
    Ze doet het slim hoor, als jij er 1tje slaat, helpen die andere 4 mensen die ene die jij slaat. en ben jij de lul!

    ..xx


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Jaa... ik word ook wel soort van gepest ik krijg ook voordurend rotopmerkingen naar mijn hoofd geslingerd van allemaal mensen maar het ergste is nog het volgende: Een tijdje terug had ik een paar vriendinnen maar het liep niet zo goed tussen ons en nu zijn we zeg maar uit elkaar en de reden daarvan is al helemaal achterlijk omdat ik en een andere vriendin(zij is ook een th-fan en nu nog steeds mijn vriendin) een andere vriendin soort van hadden achter gelaten op het schoolplein en toen was er meteen een hele chaos op msn met die andere vriendinnen en daarom waren ze boos en ze gingen helemaal stoer doen enzo Maarja nu zijn het dus niet meer mijn vriendinnen en zij zijn wel aardig populair in onze klas en op school en doordat we geen vriendinnen meer zijn hebben mensen ook een hekel gekregen aan mij en mijn andere vriendin(die th-fan dus :P) en Nu ze weten dat ik th-fan ben gaan ze ook zulke domme dingen lopen zeggen maar ik was al fan toen ik nog bevriend met ze was maar dat wisten ze toen nog niet... Maarja dat terzijde elke dag krijgen wij wel rot opmerkingen zoals gavter tokio hotel of zelfs buiten school gaan ze die vriendinnen krabbels plaatsen bij elkaar op hyves als dingen zoals: we krijgen steeds meer lesbies in de klas en al die bullscheiße ( omdat zogenaamd Bill op een meisje lijkt :S ) En wat dan nog ik bedoel wat zou er mis mee zijn als ik lesbie was ik bedoel dat zijn ook maar mensen. Ik vind dat ze echt levenloos bezig zijn. Het is toch mijn leven en kies toch zeker zelf wel wie ik leuk vind en op wie ik verliefd ben. Gelukkig heb ik nog wel vriendinnen die th leuk vinden maar kheb ook vriendinnen en vrienden die gewoon neutraal staan ze hebben me zelfs geholpen met acties voor tokio hotel, hoe cool is dat?! ze zijn niet eens fans en dan helpen ze je :) daar ben echt blij mee. Maar soms word ik het ook gewoon zat hoe al die mensen me maar aflopen te zeiken. En dan denk ik dat het soms maar gewoon beter is als ik niet meer besta en dat komt niet alleen door deze problemen maar ik heb er nog veel meer... :S Mja... dit lucht wel aardig op eigenlijk ben blij dat je deze topic hebt geopend het is erg handig om je hart hier een beetje te luchten bij mensen die je tenminste wel begrijpen(H). Maar jammer genoeg kan ik je niet echt advies geven want zelf heb ik soms ook gewoon geen idee wat ik moet doen om deze pesterijen tegen te gaan, sorry daarvoor... x3. A Broken THLovester


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Ik word heel erg uitgescholden op school. Ze noemen mij een Junk, Hoer, Slet, Snol enzo omdat ik ToHo fan ben. Zelf heb ik er geen problemen mee, ze zoeken het maar uit.

    sry, ma als je gepest wordt, ligt dat aan jezelf!

    heel de school weet da ik een freak ben, ma niemand durft iets slegt te zegge over th!

    zelfs nii als ik loop te freake over Bill!

    kom ies voor jezelf op, én voor th!
    ik heb tokio hotel te graag om zomaar mensen er slegt te laten over praten hoor!



    Het ligt echt niet aan mij!
    En ook niet aan diegene die erdoor gepest wordt.
    Ik ben fan, en ik kom voor th op, maar ik wordt er alsnog door gepest, doordat ik ervoor opkom.
    Maar ik trek me er oowk niks meer van aan, maar hun gaan gewoon door, ze vinden het blijkbaar leuk.


    Dus het ligt aan mij?
    Juist, ja..
    Ik durf wel voor mezelf op te komen maar het helpt niet.


    Om eerlijk te zijn vind ik die opmerking van dat het zogenaamd aan je zelf ligt als je word gepest nergens op slaan! ik bedoel je hebt tog geen bordje om je nek hangen: pest mij! ofzo ik bedoel al kom je voor jezelf op ze blijven pesten zelf heb ik dat ook ervaren want meestal zijn deze pesters enzo met meer mensen dan jijzelf en ik ben meestal wel met een andere vriendin maarja ik trek me er meestal niks van aan ik denk meestal maar van laat het maar het zijn allemaal levenloze mensen...


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Hoi.x3

    Ik word er wel om gepest maar ach,
    Ze schelden ze uit voor meisjes travestieten gothics emo's etc.
    En omdat ik fan ben maken hun me uit voor emo/gothic.
    En soms word ik al na geroepen door mensen die me niet eens kennen en noemen ze me 'KOT EMO!'
    Ik haat ze!
    IkKenMaarEenPaarAardigeHaters.!
    MaarDatZijnDanOokVriendenVanMy.!(H)

    -xxx Renee.x3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je gepest word moet je ze gewoon negeren of slaan xD na een tijd MOETEN ze wel stoppen want ze doen het alleen maar om aandacht te krijgen of om je uit te dagen. Als zelfs de leerkrachten er opmerkingen over maken, omdat je een fan bent, moet je gewoon zeggen dat ze er mee moeten stoppen omdat ze jou moeten beschermen en niet nog meer moeten gaan kloten. Er is ook een verhaal over een meisje die vermoord is, omdat ze een fan was. Die gasten hebben gewoon gewacht totdat ze van het toilet kwam en daarna hebben ze haar in elkaar geslagen. het was niet hun bedoeling om ze te vermoorden, maar ze hebben het toch maar gedaan. ik weet niet of dit verhaal echt is gebeurd, maar het is in ieder geval ERG. Vertel dat verhaal aan je pesters, als ze tenminste willen luisteren. als ze je daardoor nog meer gaan uitlachen moet je ze gewoon moordenaars noemen en verder negeren. NA een tijd zullen ze wel stoppen.


    Ja het verhaal is serieus waar, want ik ken diegene die het heeft gedaan, en die was meegenomen door de politie, omdat het meisje aangiften had gedaan, want het was buitenschool en ze reden haar achterna tot aan huis!!
    De politie kwam gewoon op school!

    Het zijn ook moordenaars..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Mij hadden ze gepest in de basisschool. Ze zeiden dat ik Gothic was ect. Tot 1 van hun zich voordeed als fan, toen deden ze er heilig over.

    In de middelbaar werd ik eerst geplaagd(pesten is een te groot woord), maar ik heb een grote bek. Mensen hebben er nu vrede mee, want iedereen mag zelf bepalen wat ze willen luisteren.

    Mijn tip is om je bek open te trekken(als je dat niet durft, doe dat dan niet) en blijf zelfverzekerd overkomen. Denk bij jezelf: Ze vinden TH slecht, maar hun muziekstijl is ook niet perfect.

    k word niet gepest
    k maak hen zot dr het gezaag over tokio hotel

    muahahhaa
    *evil laugh*


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    veel worden gepest:O...ik ben blij dat ze t bij mij acctepteren:O(ofsoo:$)....maar bij mij maken ze er alleen van die kut flouwe grappe over-_-''.....maar daarna menen ze dat ineene weer niet als ik zeg dat ze in hun broek schijten als ze voor hun staan-_-'' dan zijn ze stil//


    don't Worry...Be gay.

    sry, ma als je gepest wordt, ligt dat aan jezelf!

    heel de school weet da ik een freak ben, ma niemand durft iets slegt te zegge over th!

    zelfs nii als ik loop te freake over Bill!

    kom ies voor jezelf op, én voor th!
    ik heb tokio hotel te graag om zomaar mensen er slegt te laten over praten hoor!



    Het ligt echt niet aan mij!
    En ook niet aan diegene die erdoor gepest wordt.
    Ik ben fan, en ik kom voor th op, maar ik wordt er alsnog door gepest, doordat ik ervoor opkom.
    Maar ik trek me er oowk niks meer van aan, maar hun gaan gewoon door, ze vinden het blijkbaar leuk.


    Dus het ligt aan mij?
    Juist, ja..
    Ik durf wel voor mezelf op te komen maar het helpt niet.


    Om eerlijk te zijn vind ik die opmerking van dat het zogenaamd aan je zelf ligt als je word gepest nergens op slaan! ik bedoel je hebt tog geen bordje om je nek hangen: pest mij! ofzo ik bedoel al kom je voor jezelf op ze blijven pesten zelf heb ik dat ook ervaren want meestal zijn deze pesters enzo met meer mensen dan jijzelf en ik ben meestal wel met een andere vriendin maarja ik trek me er meestal niks van aan ik denk meestal maar van laat het maar het zijn allemaal levenloze mensen...

    Precies!!:O het ligt niet aan ons/jullie maar aan die levenloze lozers die jullie pesten....want je vraagt er niet om om gerpest te worden tog?XD..


    don't Worry...Be gay.

    Ik, onlangs is er in mijn kluisje binnen gebroken. Ze hadden met slagroom over mijn boeken gespoten en met viltstift geschreven dat ik een vieze th-fan, slet, hoer en homoliefhebben ben.
    Ook hebben ze ooit is toen ik naar huis liep me op de grond geduwt.. waardoor ik juist op mijn hoofd viel.
    Vandaag kreeg ik weer eens scheldwoorden naar mijn hoofd gegooit, het houd niet op!
    Ik hoop dat volgend jaar alles beter zal zijn, dan verander ik van school..

    Maar ik wens dit niemand anders toe, ik vind dit erg voor mezelf, maar het kan nog erger zijn en ik ben blij dat ik het niet meemaak!

    Niemand verdiend dit! :(