• Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford


    Nog mensen gezocht! Je kan makkelijk overal erin springen (:

    RPG begint echt op pagina 3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 11:39 ]


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    Ik sliep niet. Ik deed alsof. IK had en uur geslapen, dat was genoegt! Ik dacht na. Morgen moest ze haar grot maar eens uit breiden!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yess hier ben ik :]

    Vivian - Slechte schaduw.
    'Ja?' vroeg ik en draaide me om richting Darko. 'Nog suggesties over hoe we ze gaan pakken of doen we het gewoon op de ouderwetse manier' Ik zweeg en keek weer richting de geluiden. Ik moest toegeven dat telkens hetzelfde spel spelen saai werd.
    'Die arme zieltjes hebben geen idee van wat ze overkomt,' zei ik vals en draaide verleidelijk in een krul.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 19:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Silver Joselyne Ford, een van de jongeren
    Eindelijk, ik had een grot gevonden! Misschien kon ik nu dan eindelijk wat slapen. Snel liep ik naar binnen, maar tot mijn grote schrik zag ik dat er al mensen in zaten!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sarita Tricia Schneider
    Ik hoorde iemand mijn geheime gang gebruiken. Ik sprong op en pakte zonder er bij na te denken mijn pijl en boog weer. Wat moest ik er ook zonder mee?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    Verschikt keek ik op. "Sarita!" Riep ik in paniek. Ik kon mezelf niet eens beheersen. Ik had het wat ineens kwam binnenvallen niet eens aan horen komen! Ik werd lui of wat me ook overkwam.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Rustig,' zei ik tegen Ann. Ik richte mijn pijl op de been en schoot. Dit keer raak ik hem zo dat hij of zij voor een half uur verlamd was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Silver Joselyne Ford, een van de jongeren
    Nog voor ik iets kan zeggen zijn 2 van de mensen overeind gekomen en heeft 1 van hen een pijl en boog gepakt. Ik wil mijn mond open doen, maar dan voel ik een pijnlijke steek in mijn been. Nog voor ik erover na kan denken of kan gaan gillen van de pijn, voel ik mijn bewustzijn wegzakken en val ik voorover op de grond.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ann Sully

    "Sarita." Riep ik verschrikt uit terwijl ik erheen liep. "Dat was geen schaduw." Zei ik nu verbijsterd.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    Het was niet mijn bedoeling om haar bewusteloos te maken! Maar blijkbaar kon ze niet zo goed tegen pijn. Ik deed een paar stappen naar voren.
    'Het is een mensen,' zei ik. Hoeveel mensen waren er hier wel niet?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    "Er komen er ook steeds meer bij. Straks word de boel nog overbevolkt." Grapte ik. De anderen waren ondertussen ook wakker geworden van het lawaai. "Wat doen we nu?" Vroeg ik.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider

    'Wachten tot ze bij komt,' zei ik. 'En morgen brijd ik hier de boel uit en wijs ik jullie de weg in de grotten.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    Ik knikte, dat leek me een goed idee. "Maar laten we haar zo liggen, met die pijl in haar been?"


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Nee. We trekken de pijl er uit en verbinden de wond,' zei ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    Ik trok bijna wit weg. "Dat mag jij doen dan." Ik kon niet goed tegen dat soort dingen.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Oke. Als jij uit de doos was verband pakt,' zei ik. Ik keek naar de pijl keek hoe ik hem het best er uit kon trekken.


    "Ignite, my love. Ignite."