• Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford


    Nog mensen gezocht! Je kan makkelijk overal erin springen (:

    RPG begint echt op pagina 3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 11:39 ]


    Your make-up is terrible

    Ann Sully

    Ik pakte de doos, die ze net had gebruikt voor Adam, en legde hem naast Sarita neer. "Succes." Mompelde ik terwijl ik me omdraaide.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    Ik moest stiekem lachen om Ann. Ik pakte de pijl en trok hem behendig er uit. Toen pakte ik de verband doos en begon het been te verzorgen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    "Ik hoop dat ze snel bijkomt." Mompelde hij toen ik weer durfde te kijken.


    Your make-up is terrible

    Silver Joselyne Ford
    Langzaam kwam ik weer bij bewustzijn, en merkte dat ik op iets zachts lag. Ik opende mijn ogen en keek wat versuft om me heen. Ik kwam overeind en herinnerde me ineens weer dat ik een pijl in mijn been had toen ik flauwviel, dus ik grijp naar mijn been. Daar blijkt een verband omheen te zitten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sarita Tricia Schneider
    'Ik ook,' zei ik alleen maar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    "Gelukkig." Lachte ik. "Dit is echt de raarste nacht van mijn leven volgens mij. Hoe voel je je?" Vroeg ik aan het onbekende meisje.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Ook mij raarste nacht,' gaf ik toe. Toen keek naar het meisje. IK had spijt dat ik haar voor nog een kwartier verlamd had.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Silver Joselyne Ford
    "Het gaat wel, geloof ik." antwoord ik. Ik probeer mijn been te bewegen, wat ik beter niet had kunnen doen. Het begint weer te steken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sarita Tricia Schneider
    'Sorry dat ik je been verlamd heb,' zei ik oprecht


    "Ignite, my love. Ignite."

    Silver Joselyne Ford
    "Nah, don't be. Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan als iemand plotseling mijn grot in kwam lopen." antwoordde ik. "Hoe heten jullie eigenlijk?"


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sarita Tricia Schneider
    'Sarita Schneider is de naam,' stelde ik em eigne voor. 'En hoe heet jij?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Silver Joselyne Ford
    "Ik heet Silver Ford." stelde ik me voor. "Met zijn hoevelen zijn jullie? Jullie zijn de eerste mensen die ik zie hier." vroeg ik.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sarita Tricia Schneider
    'Met jou er bij 5,' zei ik. 'Hoelang ben je hier al?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Silver Joselyne Ford
    "Een paar dagen nog maar. Gelukkig zijn er meer mensen, ik was al bang dat ik de enige was tussen de schadwen!" zei ik opgelucht.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sarita Tricia Schneider
    'Dat denk ik al 5 jaar,' mompelde ik.
    en ik ga slapen. truste


    "Ignite, my love. Ignite."