• Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford


    Nog mensen gezocht! Je kan makkelijk overal erin springen (:

    RPG begint echt op pagina 3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 11:39 ]


    Your make-up is terrible

    Alice May Moors

    "Zal ik helpen? Ik zal het toch ooit moeten leren?" Vroeg ik.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Sarita Tricia Schneider
    'Ja. Graag,' zei ik. 'Blijf hier.' Ik liep door de tunnels tot dat ik bij mijn geheime uit gang kwam. Ik tilde ene rots op en pakte het mes dat er onder lag. Ik liep terug en duwde die bij Ann in het hand. 'Hier voor de veiligheid,' zei ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    "Hiermee verwond ik eerder mezelf dan de vijand." Eng keek ik naar dat mes. "Maar ach, die twee kreupelen kunnen er minder mee."


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Beter iets dan niet,' zei ik. 'Kom we gaan.' zei ik daarna tegen Alice.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    "Inderdaad." Ik zuchte. "Ik hoop dat jullie allebei terug komen." Dat meende ik. Daarna ging ik aan de tafel zitten.


    Your make-up is terrible

    Alice May Moors

    Ik liep achter Sarita aan en keek goed om me heen. Het allerlaatste wat ik wou is gegrepen worden door een schaduw.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Sarita Tricia Schneider
    'Als je een hert ofzo zit moet je het even zeggen,' zei ik tegen Alice.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Adam.
    Toen ik weer een beetje wakker werd, zag ik dat er drie meiden weg waren. Die nieuwe was er nog, maar leek haar aandacht er niet bij te hebben. Voorzichtig bewoog ik mij been weer. De pijn was er wel, maar het was niet meer moordend. Ik greep boven me, waar ik al snel een stuk rots vond om me aan vast de houden. Voorzichtig trok ik me en probeerde om mijn been te steunen. Het ging makkelijker dan ik had verwacht. Stapje voor stapje strompelde ik naar voren om daarna op een van de platte rotsblokken te gaan zitten. Waar was ik in hemelsnaam beland?


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Sarita Tricia Schneider
    Ik zag in de verte een hert. Ik gebaarde naar Alice dat ze stil moest zijn. Ik richte mijn pijl op het hert. Ik telde af tot 3.


    "Ignite, my love. Ignite."

    @Zorro, ik ben er ook nog gewoon hoor!


    Ann Sully

    "Lukt het, Adam?" Vroeg ik toen hij naar een rotsblok 'strompelde'.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    Ik sloot mijn ogen toen ik de pijl af vuurde. Ik kon het nog steeds niet zien om een beest voor mijn ogen dood te zien gaan. Na 30 seconde durfde ik pas weer te kijken. MIjn pijl had het hart van de hert doorboord. Ik pakte de pijl er uit en wenkte naar Alice dat ze mee moet helpen tillen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alice May Moors

    Ik keek ademloos naar het hert en binnen een paar seconde lag het hert op de grond. "Goed schot." Fluisterde ik. We tilde samen het best wel zware dier op en liepen voorzichtig in de richting van de grot.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 19:26 ]


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    @Assassin. Oh, haha, sorry. Niet goed gelezen.


    Adam.
    "Ja," zuchtte ik, "het gaat wel. Ik kan in ieder geval weer lopen." Ik keek even naar Ann, "dankje," voegde ik er aarzelend aantoe. Terwijl ik haar bekeek. Haar haren hadden een kleur die ik nog nooit eerder had gezien. Maar goed, ik begon te geloven dat alles hier mogelijk was.
    "Hé Ann?"


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik ga leren dus ik weet niet of ik vandaag nog reageer


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Ann Sully

    Ik keek weer op naar Adam. "Ja?" Ik keek hem vragend aan.


    Your make-up is terrible