• Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford


    Nog mensen gezocht! Je kan makkelijk overal erin springen (:

    RPG begint echt op pagina 3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 11:39 ]


    Your make-up is terrible

    Ann Sully

    "Jij bent echt van alle markten thuis." Ik ging aan de tafel zitten. "Best toevallig, dat we elkaar allemaal ontmoeten op dezelfde dag." Bedacht ik me.


    Your make-up is terrible

    Adam.
    "Ennuh, is het hier mogelijk om veel rust te krijgen?" Ik vreesde het ergste. Ik herinnerde zich de toon van de meisjes toen ze hem vonden. Wie weet moesten ze wel steeds vluchten. Ik trok mijn rugtas van mijn rug. Nou ja, van dat logeren zou dan ook niet veel meer terecht komen. Gelukkig zat er wel iets schoons in. En zonder er echt bij na te denken, verwisselde ik mijn broek. Dan was er nog een probleem, ik kon niet wassen.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 19:52 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ann Sully

    "Zolang je je hier gedeist houd, kan je rust genoeg krijgen." Probeerde ik hem gerust te stellen. "Sarita overleeft hier al een eeuwigheid."


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Hier woon ik al sinds ik op deze wereld bent. Ik heb nog nooit hoeven vluchten. Met mijn pijl en boog ben ik veilig. Ik moet trouwens nieuwe pijlen dus ik ga morgen avond bij schemering even weg.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Adam
    Dankbaar glimlach ik naar Ann. Volgens mij viel ze wel mee, ik was gewoon zelf chagrijnig toen ik haar ontmoette. Ik keek even naar Sarita. Pijl en boog? Dat klonk alsof het uit de steentijd kwam. Maar ik knikte toch maar. Ik legde mijn hoofd op mijn tas en dutte al snel een beetje in.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Sarita Tricia Schneider
    Ik pakte een deken en gooide die over Adam heen.
    'Het was me wel een dagje,' zei ik. 'Wil je nog slapen?' vroeg ik daarna aan Ann.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    Ik legde mijn hoofd op de tafel. "Als het nog lukt." Antwoordde ik. "Misschien kan jij ook beter even gaan liggen."


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'MIsschien wel,' zei ik ookal was ik niet moe. 'Maar durf je dan wel te gaan slapen?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    "Ik ga gewoon." Ik gaapte. Na vandaag was mijn lichaam echt op. Ik was de hele dag al op zoek naar eten en mijn schuilplaats, en dan moest ik de hele nacht nog mensen redden ook. Dit deed ik normaal niet.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    Ik knikte en viel ook in slaap. Maar heel lichtjes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Drako - Evil Shadow (6)
    -poked Viv-


    Life is hard and then we die

    Alice May Moors

    Ik legde mijn hoofd op mijn handen. Iemand moest toch wakker blijven? Dat zou ik dan wel zijn. Ik tilde mijn hoofd even op en ik dacht dat iedereen wel sliep. Ik rolde met mijn ogen en legde mijn hoofd weer op mijn handen, starend naar de ingang.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Als Sam nou even erbij komt :'D


    Your make-up is terrible

    Silver Joselyne Ford, een van de jongeren
    Shit, inmiddels was het echt donker geworden. Ik was inmiddels het bos ingelopen, maar ik kon geen hand voor ogen zien. Daardoor maakte ik meer herrie dan ik wilde. Ik hoopte van harte dat ik ergens een grot zou vinden, zodat ik zou kunnen schuilen tot het licht zou worden. Maar er kwam maar geen grot. Plotseling bleef mijn voet ergens achter hangen en viel ik languit op de grond. Toen ik overeind kwam voelde ik me draaierig en proefde ik bloed. Great, tand door mijn lip. Ik liep weer verder, op zoek naar een schuilplaats.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ann Sully

    Ik werd wakker van het lichte gesnurk van iemand. Ik hief mijn hoofd op en voelde hoe stijf mijn nek was geworden. Alice, tegenover me, was blijkbaar nog wakker. "Goedemorgen." Zei ik zacht. "Je mag nu wel slapen hoor, ik heb lang genoeg geslapen."


    Your make-up is terrible