• Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford


    Nog mensen gezocht! Je kan makkelijk overal erin springen (:

    RPG begint echt op pagina 3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 11:39 ]


    Your make-up is terrible

    Silver Joselyne Ford
    Mijn ogen worden groot. "5 jaar?!" vroeg ik vol ongeloof.

    Ik ga ook slapen, ben kapot. Tot morgen!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Alice May Moors

    Ik liep naar de andere toe en liet Adam even alleen. Ik ging naast Ann staan en glimlachte even naar Silver.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Silver Joselyne Ford
    "Hoe heb je het hier in godsnaam 5 jaar in je eentje uit kunnen houden?" vroeg ik. Toen kwam een ander meisje erbij staan. "Hoe heten jullie eigenlijk?" vroeg ik aan de twee voor mij nog onbekende meisjes.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ann Sully

    "Mijn naam is Ann, Ann Sully." Stelde ik mezelf beleeft voor. "Ik ben hier al een aantal weken."


    Your make-up is terrible

    Alice May Moors

    "Ik ben Alice, ik ben hier pas een paar uurtjes." Zei ik vriendelijk.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Sarita Tricia Schneider
    IK keek naar Silver.
    '5 Jaar gewoon proberen te overleven,' zei ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Adam.
    Langzaam werd ik wakker van gepraat en ving nog net de laatste zin op. "5 jaar, huh, wat?" vroeg ik slaperig. Toen sperde ik mijn ogen open. "Eh, wie ben je?" vroeg ik terwijl ik iets overeind kwam.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ann Sully

    "Cinderella is ook wakker geworden." Lachte ik toen ik me omdraaide naar Adam.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    Ik grinnikte om de opmerking van Ann.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Adam.
    "Ja goed hè?" zei ik grijnzend en ik probeerde mijn been te bewegen. ZO lang had ik niet geslapen, maar hij begon een beetje stijf te worden. Gelukkig was het bloeden wel gestopt. Ik knipperde even met mijn ogen, maar ging toch maar weer liggen. Ik was nog steeds moe.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ann Sully

    "Geweldig. Doet je been al minder pijn?" Vroeg ik aan hem. Ik dwong mezelf niet richting zijn been te kijken voor het geval er iets was. "Wat heeft iedereen met benen hier?" Vroeg ik mezelf hardop af.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Ik heb niks aan mijn been,' grinnikte ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Meeeeeh, Pukkelding I need you 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ann Sully

    "Wij zijn de gelukkigen hier geloof ik." Antwoordde ik daarop.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Scheider

    'Ja klopt,' zei ik. Ik merkte dat het al licht werd. 'Tijd om even wat extra eten te gaan zorgen. Met dit redden we het de hel dag niet meer.'


    "Ignite, my love. Ignite."