• Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford


    Nog mensen gezocht! Je kan makkelijk overal erin springen (:

    RPG begint echt op pagina 3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 11:39 ]


    Your make-up is terrible

    Ann Sully, een van de jongeren

    Ik bromde een beetje in mezelf terwijl in het provosorische bed stapte. "Ik verdwaal niet alleen hier, maar overal." Het lukte me om een beetje te ontspannen, en al snel viel ik in slaap.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider, een van de jongeren
    Ik hield mijn pijl scherp. Als ik iets hoorde zou ik gelijk schieten. Ik spitste mijn oren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alice May Moors, een van de jongeren

    Ik liep rustig het bos in op zoek naar wat hout. Ik bukte en pakte wat hout op. Opeens hoorde ik iets links van mij en ik stond meteen recht overeind. Ik keek even naar links en zag een soort schaduw. "Hallo? Is daar iemand?" Vroeg ik voorzichtig, niet wetend hoe ik een schaduw kon zien maar geen mens, waarvan de schaduw was.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Sarita Tricia Schneider
    Ik hoorde een stem in de verte. Ik richte mijn pijl Als diegene stap dichterbij deed


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lijkt beetje op mijn verhaal; I wanna go home n__n
    Vind je ook niet? :X


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alice May Moors, een van de jongeren

    Snel pakte ik mijn hout op en ik wou wegrennen maar struikelde over een wortel van een boom. Ik viel door de bosjes heen op de grond met mijn neus in het gras.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Sarita Tricia Schneider, een van de jongeren

    Ik hoorde een dreun. Ik schoot de pijl op hoop dat hij door het been zou komen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ooc; Mag ik samenvatting?
    Dan spring ik even in met Adam.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Alice May Moors, een van de jongeren

    Ik hoorde het geluid van een pijl die afgeschoten werd en voelde iets langs mijn been. Ik keek naar mijn been en zag enkele millimeters van mijn been een pijl. "Ben je gek geworden!" Vroeg ik boos toen ik zag dat het een meisje van ongeveer mijn leeftijd was die schoot.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Zorro schreef:
    Ooc; Mag ik samenvatting?
    Dan spring ik even in met Adam.


    Ann en Sarita zijn nu bij elkaar, Alice is ook in de buurt. Het is nacht.


    Your make-up is terrible

    Zorro schreef:
    Ooc; Mag ik samenvatting?
    Dan spring ik even in met Adam.


    Ann was verdwaalt en kwam toen in Sarita's geheime grot gevallen. Ann en Sarita hebben toen samen gegeten en NIkki ligt nu te slapen terwijl Sarita haar bewaakt. Ze heeft net een pijl afgeschoten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully, een van de jongeren

    Ik schrok overeind uit mijn slaap van de dreun, die doortrilde in de aarde. Ademloos wachtte ik af.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider, een van de jongeren
    Was dat nou een meisjes stem?
    'Ik doe alles om schaduwen te doden!' riep ik dapper terug.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alice May Moors, een van de jongeren

    "Kijk dan nog maar eens, want ik ben geen schaduw!" Riep ik boos terug. "Verdomme." Ik schol even in mezelf en stond op. "En je schoot trouwens mis." Riep ik er bijdehand achteraan.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Ann Sully, een van de jongeren

    Ik hoorde verschillende stemmen roepen. Nu kon ik er ook best bij gaan schreeuwen. "Alles goed daarboven?"


    Your make-up is terrible