• Inmiddels hebben een hoop leden hun hoofdstukken weer aan hun stories weten te koppelen.

    Helaas is gebleken dat niet iedereen zijn werk terug heeft kunnen vinden.

    Aangezien alle hoofdstukken in principe terug te vinden moeten zijn, heb ik nog wat extra dingen geprogrammeerd om de probleem gevallen terug te kunnen vinden.

    Allereerst kun je je aanmelden als vrijwilliger. Vrijwilligers kunnen andere leden helpen met het zoeken naar hoofdstukken.

    Daarnaast heb ik het bestaande zoekscript aangepast zodat je ook de hoofdstukken die anderen hebben geschreven kunt koppelen aan stories *uiteraard niet aan je eigen story*

    Ik heb ook een nieuwe tip bedacht om hoofdstukken terug te vinden in de google cache. Deze tip staat op hier (tip2).

    Voor degenen die hierna nog steeds hun werk niet terug zullen vinden, zal ik volgende week een script schrijven waarmee je kunt bladeren door alle losse hoofdstukken. Hopelijk vinden op die manier de laatste creaties hun weg terug naar het juiste hoofdstuk.

    Ten slotte wil ik nog iedereen bedanken voor alle begrip de afgelopen tijd. Ik snap dat het heel vervelend is wanneer je je werk kwijt raakt en ik snap ook alle boze reacties. Gelukkig vielen deze boze reacties in het niet vergeleken met de begripvolle reacties. Dank daarvoor!


    Dit is mijn signature...

    Sunrise schreef:
    Ik kwam tijdens het zoeken naar mijn hoofdstukken ook hoofdstukken tegen die ik al een tijdje verwijderd heb van Quizlet.
    Hoe zit dit dan? ;s

    Google doet er een tijd over om dingen die verwijderd zijn van internet ook uit hun index te verwijderen.

    Bij het terugvinden van hoofdstukken is dat erg handig. Bij het verwijderen van hoofdstukken kan het vervelend zijn.


    Dit is mijn signature...

    Ik heb er al helemaal geen zin meer om te zoeken, vindt het gewoon belachelijk. Jammer dan, dan maar foetsie.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Ik heb er al helemaal geen zin meer om te zoeken, vindt het gewoon belachelijk. Jammer dan, dan maar foetsie.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    hulp nodig;
    ik ben voor een vriendin haar hfdstkken aan het koppelen, er is een probleem o-o
    ze zeggen dat haar hfdstk aan een story van my is gekoppeld, ik heb in myn storys gezocht (stel dat ik me vergist had) mr het staat er niet by.. hoe kan dat?

    ben vandaag begonnen emt zoeken en ik heb minstens de helft weer terug (A)

    Ik denk dat ik me ook ga aanmelden als vrijwilliger, ik mis inderdaad nog een paar hoofstukken, vriendinnen van me ook :P Ik heb ook al mensen geholpen met hoofstukken terugvinden door ID's op te zoeken enzo...


    Onnellissuus Maanpaossa

    met alle 3 de opties vind ik geen enkel hoofdstuk terug:S
    van 1 storie wel, maar dat heb ik in word staan, dus daar zoek ik niet echt achter...maar ben ik nu alles gewoon kwijt dan?:S


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als ik iemand kan helpen? roep maar :)


    Nvt

    Genius schreef:
    Oh dit vind ik echt netjes. Maar ik snap er niks van dat hoofdstukken overzetten dus ik meld me niet aan :'D

    mee eens :P
    ik kan alleen mijn eigen Hoofdstukken terug zetten XD


    you were born original don't die as a copy

    Rutger, kun je geen knop maken van als je geen vrijwilliger meer wilt zijn dat je je uitkan schrijven?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 17:34 ]

    Assassin schreef:
    Aangemeld (:
    Ik had hiervoor ook al mensen geholpen door ID's op te zoeken via In cache.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik heb zoooo geen zin om 120 hoofdstukken op te gaan zoeken. Bah.
    Maarja, zal wel zien wat ik er het belangrijkst aan vind.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aangemeld als vrijwilliger!


    Don't dream your life, but live your dream!

    ook vrijwilleger:P(Y)
    ikmis zelf 1 hoofdstuk heeeel frustrerendxD
    soo askme for help or help me???:P


    Let it echo from the wall to your ear.. and tell me your greatest fears!

    mag ik hulp van iemand