• Inmiddels hebben een hoop leden hun hoofdstukken weer aan hun stories weten te koppelen.

    Helaas is gebleken dat niet iedereen zijn werk terug heeft kunnen vinden.

    Aangezien alle hoofdstukken in principe terug te vinden moeten zijn, heb ik nog wat extra dingen geprogrammeerd om de probleem gevallen terug te kunnen vinden.

    Allereerst kun je je aanmelden als vrijwilliger. Vrijwilligers kunnen andere leden helpen met het zoeken naar hoofdstukken.

    Daarnaast heb ik het bestaande zoekscript aangepast zodat je ook de hoofdstukken die anderen hebben geschreven kunt koppelen aan stories *uiteraard niet aan je eigen story*

    Ik heb ook een nieuwe tip bedacht om hoofdstukken terug te vinden in de google cache. Deze tip staat op hier (tip2).

    Voor degenen die hierna nog steeds hun werk niet terug zullen vinden, zal ik volgende week een script schrijven waarmee je kunt bladeren door alle losse hoofdstukken. Hopelijk vinden op die manier de laatste creaties hun weg terug naar het juiste hoofdstuk.

    Ten slotte wil ik nog iedereen bedanken voor alle begrip de afgelopen tijd. Ik snap dat het heel vervelend is wanneer je je werk kwijt raakt en ik snap ook alle boze reacties. Gelukkig vielen deze boze reacties in het niet vergeleken met de begripvolle reacties. Dank daarvoor!


    Dit is mijn signature...

    @jofra,

    Je kunt op de vrijwillgers lijst kijken, wie jou kan helpen. :)

    Assassin schreef:
    Aangemeld (:
    Ik had hiervoor ook al mensen geholpen door ID's op te zoeken via In cache.




    En wij zijn je daar zeer dankbaar voor! (flower)(K)


    xx C en Alex


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    ohh kan ik 54 hoofdstukken gaan trug zoekken ne hé...

    ach ja jullie kunnen er ook niets aan doen


    YentL

    @Kan iemand me meschien helpen ? ;) Zoja bedankt !!

    @MissIvAsh

    Zie de lijst met vrijwilligers. Kies daar 1tje uit en stuur die een pb of hij/zij je wilt helpen.

    Aangemeld
    Alleen ben ik zelf ook nog een paar hoofdstukken kwijt
    die kan ik gewoon echt niet vinden.. Jammer maar dat kan gewoon gebeuren.


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ik vraag hier om hulp en stuur het ook nog naar de vrijwilligers.
    Ik kan van mijn vehraal. http://www.quizlet.nl/stories/30574/beindigdliving-with-my-brother-sam-and-the-problems-around-metwilight/ de helft niet meer vinden
    Het kan miss zijn dat andere het wel kunnen vinden, als ze het beindigd weg laten bij het zoek, maar mij lukt het niet
    Ik miss nog hoofdstuk: 3,4,8,10,11,13,14,18,20,21,22,29,30,33,39,42,46 en 49
    HEt zijn er best wel veel en als je naar de in cache versie zoekt van de hoofdstukken ervoor, vind je miss het einde van het vorige hoofdstuk. Ik deed dat altijd, dus miss helpt dat. Bedankt voor de help
    Stuur me maar een bericht, waneer je iets hebt gevonden.:D:D


    Wees jezelf, doe wat je wilt. Laat je niet een hokje stoppen, doe lekker gek

    om mijn god, ik zit echt helemaal in paniek, al m'n hoofdstukken weg. Sorry dat ik nog niet alles goed gelezen heb, ik kom er net achter en ben hier al een tijdje niet geweest. Kan ik zeker weten dat ik mijn hoofdstukken terugvind... anders ben ik er kapot van. Sorry, ik ga eerst jullie hulptips lezen, maar ik ben echt totaal in paniek nu!


    Tussen de woorden door, ligt het ritme van mijn hart.

    Mysare schreef:
    om mijn god, ik zit echt helemaal in paniek, al m'n hoofdstukken weg. Sorry dat ik nog niet alles goed gelezen heb, ik kom er net achter en ben hier al een tijdje niet geweest. Kan ik zeker weten dat ik mijn hoofdstukken terugvind... anders ben ik er kapot van. Sorry, ik ga eerst jullie hulptips lezen, maar ik ben echt totaal in paniek nu!
    Ik wil je ook best helpen met zoeken? :) PB me anders maar ?:)


    Nvt

    Reticent schreef:
    Rutger, je bent geweldig (cool)

    Eens kijken of ik mijn 'missing ones' nu wel terug kan vinden.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    (6):S

    Hey,
    Wanneer zou de script komen met alle delen?
    Want ik ben nog steeds delen van kwijt en zou ze graag nog trg hebben :P
    Dank je voor alles!!
    Xx..


    We're all going to Hell, we may as well go out in style..

    Mensen, vrijwilliger Gaby wacht nog steeds op opdrachten. ;$


    *insert philosophical cringe expression here*

    Je bent niet de enige, Gaby. :P

    Mijn story's hoofdstukken zijn kwijt. Ik wil graag helpen zoeken maar ik heb geen idee hoe ik dat moet gaan doen. Zou iemand me willen helpen?


    The Truth Beneath The Rose