• Inmiddels hebben een hoop leden hun hoofdstukken weer aan hun stories weten te koppelen.

    Helaas is gebleken dat niet iedereen zijn werk terug heeft kunnen vinden.

    Aangezien alle hoofdstukken in principe terug te vinden moeten zijn, heb ik nog wat extra dingen geprogrammeerd om de probleem gevallen terug te kunnen vinden.

    Allereerst kun je je aanmelden als vrijwilliger. Vrijwilligers kunnen andere leden helpen met het zoeken naar hoofdstukken.

    Daarnaast heb ik het bestaande zoekscript aangepast zodat je ook de hoofdstukken die anderen hebben geschreven kunt koppelen aan stories *uiteraard niet aan je eigen story*

    Ik heb ook een nieuwe tip bedacht om hoofdstukken terug te vinden in de google cache. Deze tip staat op hier (tip2).

    Voor degenen die hierna nog steeds hun werk niet terug zullen vinden, zal ik volgende week een script schrijven waarmee je kunt bladeren door alle losse hoofdstukken. Hopelijk vinden op die manier de laatste creaties hun weg terug naar het juiste hoofdstuk.

    Ten slotte wil ik nog iedereen bedanken voor alle begrip de afgelopen tijd. Ik snap dat het heel vervelend is wanneer je je werk kwijt raakt en ik snap ook alle boze reacties. Gelukkig vielen deze boze reacties in het niet vergeleken met de begripvolle reacties. Dank daarvoor!


    Dit is mijn signature...

    Ik heb alleen een klein vraagje, ik had een verhaal op inactief staan, en als ik het op google intyp en dan op "in cache" klik, staat er dat de story op inactief staat.
    Wat moet ik nu? ;D


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    Ik heb alleen een klein vraagje, ik had een verhaal op inactief staan, en als ik het op google intyp en dan op "in cache" klik, staat er dat de story op inactief staat.
    Wat moet ik nu? ;D


    Per hoofdstuk opzoeken met zoeker. Eerste zijn van elk hoofdstuk bij het zoeken intypen. In cache werkt niet bij inactieve verhalen namelijk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Per hoofdstuk opzoeken met zoeker. Eerste zijn van elk hoofdstuk bij het zoeken intypen. In cache werkt niet bij inactieve verhalen namelijk.


    oké bedankt! -a-


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb het zelf redelijk druk. Maar anders zou ik me uiteraard aanmelden. Ik vind het prachtig dat mensen zicht hier voor inzetten en zeker eook nog eens een grote Dank aan Rutger. Want hij heeft toch maar verkregen dat alle stoies en hoofdstukken er nog zijn.
    xx


    Tears are words the heart can't say.

    Hai,, ik heb met in cache ook al hoofdstukken teruggeplaats, maar nu kan ik heel veel hoofdstukken niet meer vinden! Ga nu even de nieuwe tips proberen ;)


    I don't bite, most of the time <3

    Ik heb me aangemeld. De andere pagina's van alle vrijwilligers geeft een error aan!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 18:00 ]

    Rutger, hebben we je al gezegd dat je de max bent? (Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb wel vakantie vanaf morgen maar ik heb het redelijk druk dus kan geen vrijwilliger zijn. Fijn wel dat het zo allemaal opgelost kan geraken. :')

    Oké, ik heb een probleem. Ik kan een aantal hoofdstukken van een verhaal niet terugvinden, dus ik wil wel zo'n vrijwilliger uitnodigen, maar er zijn geen woorden of zo waarmee je ze kan vinden. Of namen. Dus. Wat nu? Er was ook iets met ID-nummer van je story? Waar vind je dat? ._.
    Ik wil m'n hoofdstukjes terug 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jigsaw schreef:
    Oké, ik heb een probleem. Ik kan een aantal hoofdstukken van een verhaal niet terugvinden, dus ik wil wel zo'n vrijwilliger uitnodigen, maar er zijn geen woorden of zo waarmee je ze kan vinden. Of namen. Dus. Wat nu? Er was ook iets met ID-nummer van je story? Waar vind je dat? ._.
    Ik wil m'n hoofdstukjes terug 8D


    Als je zo lief bent om de stories en missende hoofdstukken in mijn gastenboek te zetten dan kan ik ze denk ik wel voor je vinden. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aanmelden is niets voor mij, heb het te druk met me leven sorry D:

    ik snap het niet -blond-


    Some people make the world special just by being in it

    Dames, ik ben ziek en heb dus niks te doen en heb me daarom aangemeld als vrijwilliger.
    Gaby schiet jullie te hulp. TUTUTUTUTU


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wat ook helpt bij google is Quizlet -naam van storie- en dan de Hoofdstuk naam bijvoorbeeld 1. Als google 3 pagina's heeft ga je naar de laatste en klik op bestand die niet weergegeven zijn weergeven. En dan moet die daar ergens tussen staan. Als er meerdere pagina's staan dan heb je kan dat die er niet tussen staat.

    Zo lukte het me gisteren althans en net ook met mijn eigen hoofdstukken.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 13:03 ]

    Ik kwam tijdens het zoeken naar mijn hoofdstukken ook hoofdstukken tegen die ik al een tijdje verwijderd heb van Quizlet.
    Hoe zit dit dan? ;s


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)