• Inmiddels hebben een hoop leden hun hoofdstukken weer aan hun stories weten te koppelen.

    Helaas is gebleken dat niet iedereen zijn werk terug heeft kunnen vinden.

    Aangezien alle hoofdstukken in principe terug te vinden moeten zijn, heb ik nog wat extra dingen geprogrammeerd om de probleem gevallen terug te kunnen vinden.

    Allereerst kun je je aanmelden als vrijwilliger. Vrijwilligers kunnen andere leden helpen met het zoeken naar hoofdstukken.

    Daarnaast heb ik het bestaande zoekscript aangepast zodat je ook de hoofdstukken die anderen hebben geschreven kunt koppelen aan stories *uiteraard niet aan je eigen story*

    Ik heb ook een nieuwe tip bedacht om hoofdstukken terug te vinden in de google cache. Deze tip staat op hier (tip2).

    Voor degenen die hierna nog steeds hun werk niet terug zullen vinden, zal ik volgende week een script schrijven waarmee je kunt bladeren door alle losse hoofdstukken. Hopelijk vinden op die manier de laatste creaties hun weg terug naar het juiste hoofdstuk.

    Ten slotte wil ik nog iedereen bedanken voor alle begrip de afgelopen tijd. Ik snap dat het heel vervelend is wanneer je je werk kwijt raakt en ik snap ook alle boze reacties. Gelukkig vielen deze boze reacties in het niet vergeleken met de begripvolle reacties. Dank daarvoor!


    Dit is mijn signature...

    Ik heb me ook gemeld als vrijwilliger!


    Liefs.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 14:25 ]

    Ik heb me ook aangemeld, ik heb toch nog tijd zat xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Reticent schreef:
    Rutger, je bent geweldig (cool)

    go Rutger!!!(dance)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Weer een geholpen :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vrijwilliger meldt zich (:


    Hope goes lost but never dies.

    Syll deed lief en melde zich ook aan ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ebn nu even hulp vrij


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil best wel vrijwilliger worden, maar moet zelf eerst nog 42 hoofdstukken terugzoeken. Gelukkig heb ik vandaag niet zoveel te doen voor school. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aangemeld :)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Hoe werkt dat "in chache" ding eigenlijk? :3


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Aangemeld :)
    Kan je de link van MenM er ook bij zetten? Het was een heel handig hulpmiddel.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Aangemeld :)
    Kan je de link van MenM er ook bij zetten? Het was een heel handig hulpmiddel.

    Bij mij werkt die link niet meer. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Bij mij werkt die link niet meer. x]

    Ja daarom dat ik het eigenlijk vroeg, misschien hebben ze de link verandert.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    PEDOpas schreef:
    Ik meld me ook aan als vrijwilliger ^^


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb me ook aangemeld :Y)
    Heb gelukkig al mijn belangrijke stories weer terug kunnen vinden haha (:


    Caution first, always.