• Inmiddels hebben een hoop leden hun hoofdstukken weer aan hun stories weten te koppelen.

    Helaas is gebleken dat niet iedereen zijn werk terug heeft kunnen vinden.

    Aangezien alle hoofdstukken in principe terug te vinden moeten zijn, heb ik nog wat extra dingen geprogrammeerd om de probleem gevallen terug te kunnen vinden.

    Allereerst kun je je aanmelden als vrijwilliger. Vrijwilligers kunnen andere leden helpen met het zoeken naar hoofdstukken.

    Daarnaast heb ik het bestaande zoekscript aangepast zodat je ook de hoofdstukken die anderen hebben geschreven kunt koppelen aan stories *uiteraard niet aan je eigen story*

    Ik heb ook een nieuwe tip bedacht om hoofdstukken terug te vinden in de google cache. Deze tip staat op hier (tip2).

    Voor degenen die hierna nog steeds hun werk niet terug zullen vinden, zal ik volgende week een script schrijven waarmee je kunt bladeren door alle losse hoofdstukken. Hopelijk vinden op die manier de laatste creaties hun weg terug naar het juiste hoofdstuk.

    Ten slotte wil ik nog iedereen bedanken voor alle begrip de afgelopen tijd. Ik snap dat het heel vervelend is wanneer je je werk kwijt raakt en ik snap ook alle boze reacties. Gelukkig vielen deze boze reacties in het niet vergeleken met de begripvolle reacties. Dank daarvoor!


    Dit is mijn signature...

    ILOVELIAM schreef:
    (...)

    Die is er toch al?


    Dan kan ik hem niet vinden... Kan iemand me zeggen hoe ik bij die optie kom?


    Tussen de woorden door, ligt het ritme van mijn hart.

    Ik meld me niet aan, ik vind dat er gewoon wat aan gedaan moet worden!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Proviliax schreef:
    Ik meld me niet aan, ik vind dat er gewoon wat aan gedaan moet worden!


    Dat gebeurd toch ook. De verloren hoofdstukken zijn terug te vinden en de vrijwilligers en tips helpen daarbij.
    Zo makkelijk is het volgens mij niet om zoiets te maken, we moeten al blij zijn dat we uberhaupt de optie hebben om die hoofdstukken terug te vinden!

    Sorry als het een beetje bot klinkt, maar ik irriteer me persoonlijk altijd aan mensen die heel veel kritiek hebben, maar zelf niks doen!

    Ik zie nu pas dat ik de helft van mijn verhaal kwijt ben, ik had 51 hoofdstukken en heb nu 25 hoofdstukken, ben ik nu te laat om de helft nog op te zoeken? want ik heb geprobeerd via google in cach maar die laat helemaal niet zien. wie kan me helpen :(

    hmm hoe kan het dat ik een eerste hoofdstuk van mn nieuwe story maak, het opsla en het vervolgens activeer, maar als ik hem dan terug wil kijken, ik hem nergens maar dan ook nergens terug vind? ik baal er echt van! ;$ please, help? ;o

    ik ben mijn hoofdstuk kwijtgeraakt
    ik had hem vandaag opgeslagen en nu is hij er niet meer:(
    het was een lang hoofdstuk en heette slechter en sllechter

    ik was vanmiddag mijn hoofdstuk kwijt, en had hem weer terug...
    maar nu ben ik hem weer kwijt

    Is er een mogelijkheid om hoofdstukken terug te vinden op het aantal woorden? De hoofdstukken die ik kwijt ben, bestaan uit namelijk maximaal 40 woorden, dus dat zou voor mij een hele handige optie zijn... weet niet of dat zou kunnen?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 9:52 ]


    Tussen de woorden door, ligt het ritme van mijn hart.

    xFruitCase schreef:
    hmm hoe kan het dat ik een eerste hoofdstuk van mn nieuwe story maak, het opsla en het vervolgens activeer, maar als ik hem dan terug wil kijken, ik hem nergens maar dan ook nergens terug vind? ik baal er echt van! ;$ please, help? ;o

    Dat had ik ook. Ik wil je wel helpen. Met de zoekmachine heb ik hem toen teruggevonden door de naam van het hoofdstuk in te tikken en nog wat dingen die er mee te maken hadden. Helpt echt en anders kan je op Google kijken en dat soort dingen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik zie nu pas dat ik de helft van mijn verhaal kwijt ben, ik had 51 hoofdstukken en heb nu 25 hoofdstukken, ben ik nu te laat om de helft nog op te zoeken? want ik heb geprobeerd via google in cach maar die laat helemaal niet zien. wie kan me helpen


    http://Skiphetboek.nl

    ik heb dit nou ook ik maakte een verhaal en ineens stond er niks meer bij de hooftstukken...
    CREEPY!(huil)

    Okee, ik ben ondertussen begonnen om alle hoofdstuknummers langs te gaan in het zoekscript (vanaf het eerste hoofdstuk uit de story waar ik nog hoofdstukken mis). Gaan er nog meer zoekopties komen of is dit de enige manier om nog werk terug te vinden? Ik heb niet echt het idee dat er meer aan gedaan wordt dan het huidige zoekscript. Ik heb nu al... 3000 (!) hoofstukken doorgebladerd op mijn manier, 6 eigen hoofdstukken teruggevonden, maar er moeten toch makkelijkere manieren zijn lijkt me...


    Tussen de woorden door, ligt het ritme van mijn hart.

    Mysare schreef:
    Okee, ik ben ondertussen begonnen om alle hoofdstuknummers langs te gaan in het zoekscript (vanaf het eerste hoofdstuk uit de story waar ik nog hoofdstukken mis). Gaan er nog meer zoekopties komen of is dit de enige manier om nog werk terug te vinden? Ik heb niet echt het idee dat er meer aan gedaan wordt dan het huidige zoekscript. Ik heb nu al... 3000 (!) hoofstukken doorgebladerd op mijn manier, 6 eigen hoofdstukken teruggevonden, maar er moeten toch makkelijkere manieren zijn lijkt me...

    Met google chache gaat het heel simpel


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Palestina schreef:
    (...)
    Met google chache gaat het heel simpel


    Ja, maar je hebt wss kans dat dat niet eens meer lukt omdat er al een hele tijd voorbij is.. en dat die cache ondertussen al veranderd kan zijn..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    :D