• Inmiddels hebben een hoop leden hun hoofdstukken weer aan hun stories weten te koppelen.

    Helaas is gebleken dat niet iedereen zijn werk terug heeft kunnen vinden.

    Aangezien alle hoofdstukken in principe terug te vinden moeten zijn, heb ik nog wat extra dingen geprogrammeerd om de probleem gevallen terug te kunnen vinden.

    Allereerst kun je je aanmelden als vrijwilliger. Vrijwilligers kunnen andere leden helpen met het zoeken naar hoofdstukken.

    Daarnaast heb ik het bestaande zoekscript aangepast zodat je ook de hoofdstukken die anderen hebben geschreven kunt koppelen aan stories *uiteraard niet aan je eigen story*

    Ik heb ook een nieuwe tip bedacht om hoofdstukken terug te vinden in de google cache. Deze tip staat op hier (tip2).

    Voor degenen die hierna nog steeds hun werk niet terug zullen vinden, zal ik volgende week een script schrijven waarmee je kunt bladeren door alle losse hoofdstukken. Hopelijk vinden op die manier de laatste creaties hun weg terug naar het juiste hoofdstuk.

    Ten slotte wil ik nog iedereen bedanken voor alle begrip de afgelopen tijd. Ik snap dat het heel vervelend is wanneer je je werk kwijt raakt en ik snap ook alle boze reacties. Gelukkig vielen deze boze reacties in het niet vergeleken met de begripvolle reacties. Dank daarvoor!


    Dit is mijn signature...

    hoe vind ik mijn stories terug?

    hee wat handig, ik heb al een heleboel van mijn stories terug gevonden!^^. Ik ben een tijdje niet op quizlet geweest en ik zocht een verhaal dus ik ging kijken of het nog op quizlet stond, waren in eens me hoofdstukken weg, schrok me dood. kom ik er later achter dat ik ze GELUKKIG weer terug kan vinden =P.

    Ik vind m'n hoofdstukken niet.


    I need you like a heart needs a beat

    Dit zijn van die momenten waarvan ik blij ben dat ik altijd te lui was om te schrijven.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Euhm, waar moet je zoeken?


    Why turn left, when nothing's right? & Why turn right, when there's nothing left?

    Oké lekker dan. Ik dacht dat van mijn ene verhaal, waar ik maar twee hoofdstukken had, dat alleen daarvan het weg was. Kom ik er net achter dat ik van het andere verhaal twaalf hoofdstukken mis... xD
    Naja, ik zoek ze nog wel.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Ik krijg mijn hoofdstukken niet terug omdat ik mijn account heb ingesteld op dat alleen ingelogde leden mijn account kunnen bekijken en stories kunnen lezen.
    Wil iemand helpen met 30 stories ? :O

    ik heb inmiddels al 4 vrijwilligers gehad maar ze kunnen geen van allen de 9 hoofdstukken van een story van mij vinden, en mijn profiel is gewoon openbaar en de story is ook geactiveerd
    HELP!

    Heel mijn story is weg :O
    Wat moet ik doen ?
    Moet ik me dan ook helemaal aanmelden ?

    MrsHatNClogs schreef:
    ik heb inmiddels al 4 vrijwilligers gehad maar ze kunnen geen van allen de 9 hoofdstukken van een story van mij vinden, en mijn profiel is gewoon openbaar en de story is ook geactiveerd
    HELP!

    Sandra, hier spreekt Gaby uit H3e,
    Ik had het aan een MOD voor je gevraagd en die zei dat je Rutger daarvoor moet PB'en.


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik snap er eigenlijk niets van ;d


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Aangemeld,,
    Maar ik ben bekant al mijn hoofdstukken kwijt:O

    de hleft van mijn verhaal is gone ;'(


    everywhere is within walking distance.. if you have the time.

    ^ van mij ook..

    Ik snap dat met google in cache niet.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    ik probeerde gisteren dus een paar van mn hoofdstukken te vinden, die van levenswijsheden. daar heb ik weet ik veel hoe veel hoofdstukken, 19 geloof ik, en ze beginnen allemaal met Zinnen 1-7 (en dan vervolgens 8-14, enz. op 1tje na..) :S die andere 2 boeien me niet zo.


    -