• Inmiddels hebben een hoop leden hun hoofdstukken weer aan hun stories weten te koppelen.

    Helaas is gebleken dat niet iedereen zijn werk terug heeft kunnen vinden.

    Aangezien alle hoofdstukken in principe terug te vinden moeten zijn, heb ik nog wat extra dingen geprogrammeerd om de probleem gevallen terug te kunnen vinden.

    Allereerst kun je je aanmelden als vrijwilliger. Vrijwilligers kunnen andere leden helpen met het zoeken naar hoofdstukken.

    Daarnaast heb ik het bestaande zoekscript aangepast zodat je ook de hoofdstukken die anderen hebben geschreven kunt koppelen aan stories *uiteraard niet aan je eigen story*

    Ik heb ook een nieuwe tip bedacht om hoofdstukken terug te vinden in de google cache. Deze tip staat op hier (tip2).

    Voor degenen die hierna nog steeds hun werk niet terug zullen vinden, zal ik volgende week een script schrijven waarmee je kunt bladeren door alle losse hoofdstukken. Hopelijk vinden op die manier de laatste creaties hun weg terug naar het juiste hoofdstuk.

    Ten slotte wil ik nog iedereen bedanken voor alle begrip de afgelopen tijd. Ik snap dat het heel vervelend is wanneer je je werk kwijt raakt en ik snap ook alle boze reacties. Gelukkig vielen deze boze reacties in het niet vergeleken met de begripvolle reacties. Dank daarvoor!


    Dit is mijn signature...

    help!! ik ben mijn meer dan 14 hoofdstukken kwijt


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    ik vind dit best irritant aangezien ik niks ertussen kan vinden :s is het niet slimmer om een lijst met met hoofdstuk titels te maken? ipv het de hele tijd vernieuwen dat kost erg veel tijd...


    I'm Crazy

    mokkas schreef:
    ik vind dit best irritant aangezien ik niks ertussen kan vinden :s is het niet slimmer om een lijst met met hoofdstuk titels te maken? ipv het de hele tijd vernieuwen dat kost erg veel tijd...

    Die hoofdstuktitels zijn dus verloren gegaan hé, dat was het hele idee waarom het zo moeilijk was. (x


    Felix

    okee dat maakt t nog irritanter om t terug te vinden :S heb er al 2 gevonden gelukkig.. ben wel bijna 100 pagina's zoeken verder..


    -

    Ik kan nogsteeds mijn 15 hoofdstukken niet vinden ?
    Hoe kan dat ?

    En ik weet niet meer hoe ze heetten ?

    Alle titels zijn sowieso verloren gegaan ;]. Je kan een vrijwilliger inschakelen om je te helpen met zoeken.


    I am an idiot, I move.

    Kut. Ik ben stand alones kwijt, en dat merk ik nu pas. *grom*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Waar kun je die vrijwilligers vinden?


    I recycle my thoughts.

    Ik mis er nog 40 ofzo D: en ik vind ze echt niet xd
    dus help D:
    Danke <3

    Eve schreef:
    Waar kun je die vrijwilligers vinden?

    Hier

    ik had een vraagje, is het niet handiger om de hoofdstukken die nog niet toegeeigend zijn te verdelen in categorieen? ik bedoel je kijkt even snel door zo'n tekst en je ziet al snel of het twilight, harry potter of justin bieber is. op zo'n manier vind je toch wel het snelste je eigen hoofdstukken.
    nu bedoel ik niet dat jullie ze meoetn sorteren maar je kunt het toch een optie maken? zo van: dit is mijn hoofdstuk, dit hoofdtuk is van iemand anders en plaats dit hoofdstuk in eeen categorie?

    ik mis er iets van 40 ofzo
    maar ik had al mijn hoofdstukken nog in een map op de pc staan! ik kopier gewoon een zin en plak die... makkelijker te vinden!!

    mense kan iemand my helpe? ben myn hoofdstukke kwyt

    Ik mis nog 28 van de 74 hoofdstukken van mijn story 'Omdat er altijd uitzonderingen zijn'. Is er iemand die mij zou willen helpen zoeken? Ik ben door mijn trefwoorden heen, maar het zijn hele korte 4 regel-gedichtjes, dus je kunt in principe gewoon zelf wat woorden in de zoekmachine intikken en scrollen totdat er een heel kort stukje in de lijst voorkomt, die kan dan eventueel van mij zijn. Ik hoop ze snel te vinden, want ik heb 16 april een selectie bij een schrijfopleiding en ik wil alle gedichtjes heel graag in m'n portfolio stoppen...


    Tussen de woorden door, ligt het ritme van mijn hart.