• Inmiddels hebben een hoop leden hun hoofdstukken weer aan hun stories weten te koppelen.

    Helaas is gebleken dat niet iedereen zijn werk terug heeft kunnen vinden.

    Aangezien alle hoofdstukken in principe terug te vinden moeten zijn, heb ik nog wat extra dingen geprogrammeerd om de probleem gevallen terug te kunnen vinden.

    Allereerst kun je je aanmelden als vrijwilliger. Vrijwilligers kunnen andere leden helpen met het zoeken naar hoofdstukken.

    Daarnaast heb ik het bestaande zoekscript aangepast zodat je ook de hoofdstukken die anderen hebben geschreven kunt koppelen aan stories *uiteraard niet aan je eigen story*

    Ik heb ook een nieuwe tip bedacht om hoofdstukken terug te vinden in de google cache. Deze tip staat op hier (tip2).

    Voor degenen die hierna nog steeds hun werk niet terug zullen vinden, zal ik volgende week een script schrijven waarmee je kunt bladeren door alle losse hoofdstukken. Hopelijk vinden op die manier de laatste creaties hun weg terug naar het juiste hoofdstuk.

    Ten slotte wil ik nog iedereen bedanken voor alle begrip de afgelopen tijd. Ik snap dat het heel vervelend is wanneer je je werk kwijt raakt en ik snap ook alle boze reacties. Gelukkig vielen deze boze reacties in het niet vergeleken met de begripvolle reacties. Dank daarvoor!


    Dit is mijn signature...

    ;O ik ben hoofdstukken kwijt.


    SMILE 'TILL UR MOUTH CAN'T GET BIGGER!! :'D

    Hippiespekje schreef:
    ;O ik ben hoofdstukken kwijt.

    Bijna iedereen


    Me so good.

    Ik ben al m'n hoofdstukken kwijt!!


    I need you like a heart needs a beat

    Rewind schreef:
    Ik ben al m'n hoofdstukken kwijt!!


    Net als driekwart van Quizlet.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    mangalicious schreef:
    hulp nodig;
    ik ben voor een vriendin haar hfdstkken aan het koppelen, er is een probleem o-o
    ze zeggen dat haar hfdstk aan een story van my is gekoppeld, ik heb in myn storys gezocht (stel dat ik me vergist had) mr het staat er niet by.. hoe kan dat?


    kan je mij ook helpen?
    ik heb ze zelf al proberen zoeken maar vind ze niet,
    misschien vind jij ze?
    mijn story heet 'En de knappe postbode [Chad Micheal Murray]'
    1 hoofdstuk is al geactiveerd, aan mn 2de was ik bezig maar is niet zo erg als je de 2de niet terug vindt

    alvast bedankt als je mij wilt helpen
    x ilse

    ik kan m'n hoofdstukken niet vinden.. trust me they are gone =[
    ik heb elke optie gebruikt maar ik vind ze niet..
    tips?

    <3


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    EarthAngell schreef:
    ik kan m'n hoofdstukken niet vinden.. trust me they are gone =[
    ik heb elke optie gebruikt maar ik vind ze niet..
    tips?

    <3


    Wachten totdat je door alle hoofdstukken kunt bladeren.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb veel terug gevonden, maar mis een hoofdstuk.
    Het is van mijn verhaal: Living with my brother Sam and the problems around me(twilight)
    Ik mis nog hoofdstuk 29, die kan ik niet vinden. Als iemand me zou willen helpen, alvast bedankt.


    Wees jezelf, doe wat je wilt. Laat je niet een hokje stoppen, doe lekker gek

    Ik ging ook maar even op zoek naar mijn hoofdstukken maar ik kan ze niet vinden (krul) Google vindt mijn verhaal niet.


    -

    Courtesan schreef:
    (...)

    Net als driekwart van Quizlet.

    Ik zou ze wel graag terug hebben en kvind die dus ni he


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ben ook myn hoofdstukken kwijt! D:
    Maar gelukkig was ik nog niet zo heel erg ver..

    Maybee ook een tip voor jullie om op word bijvoorbeeld verhaal te schrijven. Als je klaar bent kopieer je de tekst en plak je op deze site en dan slaa je dat ook op in word. Stel als je die tekst dan kwijt bent, heb je 'm altijd nog op word!
    alsjesnaptwatikbedoel:P


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Ik ben al heel lang aan het zoeken maar ik kan al mijn 25 ofzoiets hoofdstukken niet vinden van mn story: famous OMG BTR
    kheb er al 15 maar meer kan ik niet vinden!


    X xxxxxxx Roozz (R)

    MIJN HOOFDSTUKKEN ZIJN WEG.
    kun je je nog aanmelden als vrijwelliger? (:


    Dream as if you'll live forever but live as if you'll die today.

    Misschien is dit een beetje laat, maar misschien is het een idee om catagoriën te maken voor de nog losse hoofstukken? (bijv: tokio hotel, harry potter, twilight, justin bieber, voetbal, originals en overig) ik probeer namelijk als dagen mijn laatste 90 hoofdstukken te vinden, maar het is hopeloos.


    Alis volat propriis

    ik snap het niet :(