• Inmiddels hebben een hoop leden hun hoofdstukken weer aan hun stories weten te koppelen.

    Helaas is gebleken dat niet iedereen zijn werk terug heeft kunnen vinden.

    Aangezien alle hoofdstukken in principe terug te vinden moeten zijn, heb ik nog wat extra dingen geprogrammeerd om de probleem gevallen terug te kunnen vinden.

    Allereerst kun je je aanmelden als vrijwilliger. Vrijwilligers kunnen andere leden helpen met het zoeken naar hoofdstukken.

    Daarnaast heb ik het bestaande zoekscript aangepast zodat je ook de hoofdstukken die anderen hebben geschreven kunt koppelen aan stories *uiteraard niet aan je eigen story*

    Ik heb ook een nieuwe tip bedacht om hoofdstukken terug te vinden in de google cache. Deze tip staat op hier (tip2).

    Voor degenen die hierna nog steeds hun werk niet terug zullen vinden, zal ik volgende week een script schrijven waarmee je kunt bladeren door alle losse hoofdstukken. Hopelijk vinden op die manier de laatste creaties hun weg terug naar het juiste hoofdstuk.

    Ten slotte wil ik nog iedereen bedanken voor alle begrip de afgelopen tijd. Ik snap dat het heel vervelend is wanneer je je werk kwijt raakt en ik snap ook alle boze reacties. Gelukkig vielen deze boze reacties in het niet vergeleken met de begripvolle reacties. Dank daarvoor!


    Dit is mijn signature...

    bn ook een hoofdstuk kwijt mo ksnap er niks van da aanmelden dus kan iemnd mij daarbij helpen ? xd grtjjs xd


    Kill someone or i Slit your fucking throat!!

    Oke, ik kom terug op quizlet.. En The Last Adventure is helemaal leeggeript xD Hoe vind ik dat terug? of moet ik alles weer opnieuw uploaden?


    Edraith enni..

    Ik ben al mijn hoofdstukken kwijt van mij verhaal: fight of the angels, en het is te lang geleden om me exacte zinnen te herinneren, balen :(


    What is a name? A rose, by any other name, would smell as sweet.

    Aangemeld als vrijwilleger!


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    ik kan me niet aan melden als vrijwilliger omdat ik in examenjaar zit so im very busy. maar i need sum help mainnn ik wil echt mn verhaal terug! in my arms forever you'll be strange [BK]. ik heb drie hooftstukken teruggevonden maar that's it. en exacte zinnen zou ik mn god niet meer weten. en via google dat 'in cache' doen is het al te lang geleden voor! damnnn please help me, stuur maar een bericht in mn gastenboek bitte if you like to help me x


    Don't let the bastards get you down.

    Ik ben nogsteeds mijn hoofdstukken kwijt, al zou iemand me helpen 2 maanden terug ;c

    K heb een vraag: Hoe kun je de ID van je story/hoofdstukken zien??


    Time changes, best friends can become strangers...

    Ik snap er niet heel veel van :S
    Waar wil je in godsnaam dan je hoofdstukken terug vinden? moet je dan de titel van je story intypen op google ofwat?
    Want ik wil ze wel graag terug.
    Echt super wel, dat jullie zoveel mogelijk dit proberen op te lossen etc. geweldig :D
    xx


    Run wild and be Gorgeous!

    Heeaa.. ik heb zowat al mijn hoofdstukken al terug, alleen ik mis er een van mijn story: The Best Friends Forever. Sealed With Each Others Heart --- < 3 A Naruto Story.
    Ik kan hem niet vinden :S
    n ik zou hem zecht graag willen hebben :O
    Wat moet ik dan nu doen?
    xx


    Run wild and be Gorgeous!

    ik ben zo gelukkig!
    ik was hoofdstukken van mijn nieuwe story kwijt maar omdat er niet veel stories waren over mijn hoofdpersoon (Kaoru) had ik hem zo weer gevonden :D


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    die tips werken niet

    ik mis nog steeds de 9 hoofdstukken van een story van mij, al 6 vrijwilligers gehad, en niemand kan het vinden :S


    Bleach

    wie wilt mij helpen om al mijn 46 delen van De Nieuwe Familie (Tokio Hotel) op te zoeken want ik ken alleen De Nieuwe Familie (Tokio Hotel) 41 vinden en die heb ik ook al geactiveerd maar ik kan de rest niet vinden
    wie mij wilt helpen om die delen terug te vinden wil die dan een bericht achter laten op mijn profiel een prive bericht is ook goed

    heel erg bedankt

    Rutger schreef:
    Inmiddels hebben een hoop leden hun hoofdstukken weer aan hun stories weten te koppelen.

    Helaas is gebleken dat niet iedereen zijn werk terug heeft kunnen vinden.

    Aangezien alle hoofdstukken in principe terug te vinden moeten zijn, heb ik nog wat extra dingen geprogrammeerd om de probleem gevallen terug te kunnen vinden.

    Allereerst kun je je aanmelden als vrijwilliger. Vrijwilligers kunnen andere leden helpen met het zoeken naar hoofdstukken.

    Daarnaast heb ik het bestaande zoekscript aangepast zodat je ook de hoofdstukken die anderen hebben geschreven kunt koppelen aan stories *uiteraard niet aan je eigen story*

    Ik heb ook een nieuwe tip bedacht om hoofdstukken terug te vinden in de google cache. Deze tip staat op hier (tip2).

    Voor degenen die hierna nog steeds hun werk niet terug zullen vinden, zal ik volgende week een script schrijven waarmee je kunt bladeren door alle losse hoofdstukken. Hopelijk vinden op die manier de laatste creaties hun weg terug naar het juiste hoofdstuk.

    Ten slotte wil ik nog iedereen bedanken voor alle begrip de afgelopen tijd. Ik snap dat het heel vervelend is wanneer je je werk kwijt raakt en ik snap ook alle boze reacties. Gelukkig vielen deze boze reacties in het niet vergeleken met de begripvolle reacties. Dank daarvoor!

    aangemeld als vrijwilliger ;)
    al ben ik wel vanaf 1 juni t/m 31 augustus druk met stage maar dat komt wel goed hoor ;)


    You can't touch music but music touch you