• Inmiddels hebben een hoop leden hun hoofdstukken weer aan hun stories weten te koppelen.

    Helaas is gebleken dat niet iedereen zijn werk terug heeft kunnen vinden.

    Aangezien alle hoofdstukken in principe terug te vinden moeten zijn, heb ik nog wat extra dingen geprogrammeerd om de probleem gevallen terug te kunnen vinden.

    Allereerst kun je je aanmelden als vrijwilliger. Vrijwilligers kunnen andere leden helpen met het zoeken naar hoofdstukken.

    Daarnaast heb ik het bestaande zoekscript aangepast zodat je ook de hoofdstukken die anderen hebben geschreven kunt koppelen aan stories *uiteraard niet aan je eigen story*

    Ik heb ook een nieuwe tip bedacht om hoofdstukken terug te vinden in de google cache. Deze tip staat op hier (tip2).

    Voor degenen die hierna nog steeds hun werk niet terug zullen vinden, zal ik volgende week een script schrijven waarmee je kunt bladeren door alle losse hoofdstukken. Hopelijk vinden op die manier de laatste creaties hun weg terug naar het juiste hoofdstuk.

    Ten slotte wil ik nog iedereen bedanken voor alle begrip de afgelopen tijd. Ik snap dat het heel vervelend is wanneer je je werk kwijt raakt en ik snap ook alle boze reacties. Gelukkig vielen deze boze reacties in het niet vergeleken met de begripvolle reacties. Dank daarvoor!


    Dit is mijn signature...

    Ik heb nog wel een opdracht voor de vrijwilligers hier, nu ik eenmaal door al mijn zoektermen heen ben en nog een stuk of 20 hoofdstukken te gaan heb...

    Ik heb namelijk een story vol korte 4-regel hoofdstukken die bestaan uit gedachtes en hersenspinsels van mij. In de zoekfunctie vallen ze dan ook op doordat ze veel korter zijn dan alle andere hits die je krijgt... maar zoals ik al zei... ik ben door mijn zoektermen heen, mochten jullie een kort hoofdstuk vinden in het zoekscript, laat het me dan weten!

    Ik zou ze heel graag allemaal weer terug willen. De story heet trouwens: Omdat er altijd uitzonderingen zijn. (Zoals je kunt zien zijn ze echt heel kort)


    Tussen de woorden door, ligt het ritme van mijn hart.

    Ik zoek, ik zoek maar ik vind niks!

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 16:13 ]

    echt super!!
    alleen heb ik zo weinig tijd om op internet te zitten (laptop kapot) dat ik alles gewoon opnieuw toevoeg, ik ben zo slim alles op te slaan in WORD of naar mezelf te mailen (A) iedergeval super werk! :)


    DeathxFaith

    Aangemeld. (:
    & thank God for Google. <3


    Great minds think alike.

    Even een vraagje, wanneer komt het door hoofdstukken heenbladeren gedoe? ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik heb een story die ik niet kan vinden in google, en me hoofdstukken dus ook niet kan vinden. kan iemand me helpen?

    ik had samen met imand een storie maar die zijn niet mat google terug te vinden en ik kan ze ook niet hier terug vinden. Ze waren wel allemaal geactiveerd. Hoe kan dat? en hoe krijg ik ze nou wel terug??


    When words fail music speaks

    Courtesan schreef:
    Even een vraagje, wanneer komt het door hoofdstukken heenbladeren gedoe? ='D


    How y'all doin'?

    Uch ik zou graag een vrijwilliger willen.. -.-''

    ik snap echt niks van dat zoeken, zucht...

    gelukkig is het bij een paar hoofdstukken wel gelukt (:


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Zoek een vrijwilliger uit het vrijwilligers lijst en stuur die een pb. ;)

    ik heb een story die ik niet kan vinden in google, en me hoofdstukken dus ook niet kan vinden. kan iemand me helpen?
    ik heb inmiddels al 2 vrijwilligers gehad maar zelfs hun konden het niet vinden :S

    MrsHatNClogs schreef:
    ik heb een story die ik niet kan vinden in google, en me hoofdstukken dus ook niet kan vinden. kan iemand me helpen?
    ik heb inmiddels al 2 vrijwilligers gehad maar zelfs hun konden het niet vinden :S


    Heb je je profiel op openbaar staan of niet?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Heb je je profiel op openbaar staan of niet?


    als het goed is staat die openbaar,
    ik heb al hoofdstukken van andere storys kunnen herstellen maar deze is gewoon spoorloos :S

    MrsHatNClogs schreef:
    (...)

    als het goed is staat die openbaar,
    ik heb al hoofdstukken van andere storys kunnen herstellen maar deze is gewoon spoorloos :S


    De enige andere reden die ik kan bedneken, is dat er hoofdstukken op inactief stonden ten tijde van de crash. Als het goed is gaat Rutger nog een script maken, waarmee we door alle hoofdstukken kunnen bladeren, wacht daar anders op.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    De enige andere reden die ik kan bedneken, is dat er hoofdstukken op inactief stonden ten tijde van de crash. Als het goed is gaat Rutger nog een script maken, waarmee we door alle hoofdstukken kunnen bladeren, wacht daar anders op.



    oke ik zal wachten, ik hebmijn hoofdstukken voor zover ik weet wel altijd op actief gehad dus ik denk niet dat dat het zou zijn,
    maar iniedergeval wacht ik wel tot dat het script er is

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 18:13 ]