• Ik wil dood. Dan hoef ik tenminste niet meer te voelen, dan ben ik tenminste van mijn problemen af, dan hoef ik me geen zorgen meer te maken, dan hoef ik geen pijn meer te hebben.
    Dan is (niet) eten geen obsessie meer voor mij, dan hoef ik me niet meer kut te voelen om een paar extra gram, dan wil ik niet meer afvallen.
    Dan kunnen mensen mij niet zomaar gebruiken, dan kunnen mensen mij niet aan de kant douwen alsof ik een voorwerp ben, dan is alles gewoon over.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ben je al op het punt dat je denkt dat hulp zoeken geen zin meer heeft, of denk je dat, dat misschien toch wel handig is?


    Life is hard and then we die

    Ik weet hoe je je voelt oke ? Maar sterven is geen optie, je moet sterk zijn. Ik geloof dat we hier allemaal wel zijn met een reden, en dingen zullen beter worden en minder zwaar. Gewoon, niet opgeven. Sterkte <3


    We're hiding behind skin that's too tough

    PUKKELx DING schreef:
    Ben je al op het punt dat je denkt dat hulp zoeken geen zin meer heeft, of denk je dat, dat misschien toch wel handig is?

    Ik heb al hulp en het werkt geen fluit.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 18:30 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Wow.
    Wtf. ;o. Je moet niet dood, dat kan ik alleen zeggen ook al heb ik aan de ene kant echt niks met jouw keuze's te maken.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ohmygaskarth schreef:
    Ik weet hoe je je voelt oke ? Maar sterven is geen optie, je moet sterk zijn. Ik geloof dat we hier allemaal wel zijn met een reden, en dingen zullen beter worden en minder zwaar. Gewoon, niet opgeven. Sterkte <3

    + ik heb hier geen woorden voor


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het is zo rot om op dit type topic een andere reactie te gaan quoten, maar ik kan eigenlijk niet meer zeggen.
    Niet opgeven. Sterkte.


    effort never betrays you

    Gun schreef:
    (...)
    Ik heb al hulp en het werkt geen fluit.
    Waarom helpt het niet? Omdat ze geen werk maakt van jouw problemen?


    Life is hard and then we die

    Ahh, ik herken het.
    Maar probeer er wat van te maken, indd January, niet opgeven, en veel sterkte! (flower)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 18:39 ]

    Never surrender.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 18:41 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ahw meid. Dat vind ik ook.
    Maar er is zoveel leuks om voor te leven..
    Niet opgeven, nooit doen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Zo voel ik me op dit moment ook...sterkte.


    ailoveejoee.

    Vergeet niet dat alles kan veranderen, zolang je maar doorzet.


    You are beautiful, you are love.

    Ik weet precies hoe je je voelt. En mensen die zeggen dat het wel goed komt en dat je sterk moet zijn hebben het precies aan het verkeerde eind. Sommige mensen snappen het gewoon niet. Mijn beste vriendinnen en mijn vriendje zeggen allemaal 'Praat er dan over,' maar zo simpel is het niet. Ik wil niet tegen iemand zeggen dat ik me kut voel. Ik wil dat mensen het opmerken, maar dat gebeurt niet. Elke dag is het weer mijn verdriet verbergen met een glimlach. Ik word er ziek van. Ik ben er voor je. <3


    Don't let me Fall. <3

    als je het echt wilt, en ik zou vriend/familie zijn, zou ik er begrip voor hebben. als jij je er beter bij voelt. maar ik zou wachten tot je je beter voelt, tot er leukere dingen gebeuren zodat je er niet eens meer aan denkt...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Gun schreef:
    (...)
    Ik heb al hulp en het werkt geen fluit.


    Je moet wel verder gaan, je kan niet zomaar alles en iedereen in verdriet achterlaten, en je moet doorgaan, gewoon blijven vechten voor wat je wil en waar je van af wilt, het is moeilijk ik snap je echt geloof me maar. Sterven is niet de oplossing. Als je wilt praten er zijn zoveel mensen hier voor je, en misschien ook wel buitenom het internet (dat weet ik verder niet, maar dat zal VAST en ZEKER wel) en ook al ken je mij niet, als je wilt praten, I'm here. (flower)


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me