• Ik heb ergens een jongen leren kennen. Ik had hem al een paar gezien en dan vanuit mijn ooghoeken naar hem gekeken, wat hij dus ook deed. Nu heeft hij laatst met mijn moeder en haar vriendin gepraat (ik was daar met hun). Hij heeft toen gevraagd hoe oud ik was, waar we woonden en dat soort dingen.

    2 weken daarna was ik daar ook weer en heb ik met hem gepraat. Het blijkt dus dat ik zijn broer ken van school. Ik was nog ergens anders en hij zat op een afstandje met 2 volwassenen en 2 meiden van dezelfde leeftijd, maar hij keek wel af en toe mijn kant op. Later ben ik erbij gaan zitten en heb met hem gepraat. Daar heeft hij verder niks tegen die meiden gezegd, alleen met mij gepraat. Toen iedereen weg ging, bleven wij met zijn tweeën nog zitten en hebben gepraat over school, werk en zijn broertje. Daarna moesten we nog douchen en daar hebben we ook nog wel wat gezegd...

    Nu heb ik dus het idee dat ik hem ook wel leuk vind, vooral omdat ik de dag nadat ik hem heb gezien, alweer zin heb in de volgende keer. Ik weet dat ik hem aardig vind, hij knap is en een "leuk" lijf heeft...

    Sommige zeggen dat ik hem alleen maar leuk vind omdat hij interesse heeft, maar wat denken jullie? Bijv. het stukje hierboven?? En denken jullie dat hij interesse in mij heeft?

    Huh, hebben jullie samen gedoucht?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hij vind je iniedergeval aardig, en ik denk zelfs wel meer dan dat. Maar of jij hem echt leuk vind kan je het beste zelf bepalen, want dat vind ik ook moeilijk. Ik zelf heb het ook een hele tijd gedacht dat ik hem leuk vond om de aandacht die ik van hem kreeg en daarom heb ik de mogelijke kans op een relatie verspild, terwijl ik hem wel gewoon leuk vond. Dus je kan er gewoon het beste voor gaan!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hij vind je al aardig, probeer uit te zoeken of hij jou ook leuk vind
    Je moet meer tijd met hem doorbrengen;)


    Heart in an amor.

    Jullie hebben samen gedoucht?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, sorry....was in het zwembad xD

    Nou, als je je zenuwachtig voelt, vlinders in je buik, enz. Dan ben je echt verliefd. het idee van leuk vinden is niet echt verliefdheid. Maar misschien komt dat nog. Het gaat om zijn innerlijk hé. Let daar op, een leuk lijf kan leuk zijn, maar dat zegt natuurlijk nog laaang niet alles.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 11:42 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Nou, als je je zenuwachtig voelt, vlinders in je buik, enz. Dan ben je echt verliefd. het idee van leuk vinden is niet echt verliefdheid. Maar misschien komt dat nog. Het gaat om zijn innerlijk hé. Let daar op, een leuk lijf kan leuk zijn, maar dat zegt natuurlijk nog laaang niet alles.


    *wat zijn we het roerend eens (nerd)*


    Ligt and Darkness are both very different..

    Agree @ Rick en ik denk in ieder geval dat hij je wel interessant vindt ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Agree @ Rick en ik denk in ieder geval dat hij je wel interessant vindt ^^


    welke hij? :8 (baby)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    welke hij? :8 (baby)
    De hij uit het berichtje, niet Rick xD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Agree @ Rick en ik denk in ieder geval dat hij je wel interessant vindt ^^




    oooooooow het leek alsof je een berichtje stuurde naar rick met die mededeling xD ik maak geen kantwisselingen hoor! xD

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 11:51 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)



    oooooooow het leek alsof je een berichtje stuurde naar rick met die mededeling xD ik maak geen kantwisselingen hoor! xD
    Rick heeft al meer dan twee jaar een vaste relatie, denk niet dat 't 'm gaat worden :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Rick heeft al meer dan twee jaar een vaste relatie, denk niet dat 't 'm gaat worden :P


    gelukkig :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ben het eens met Rick, ook uit eigen bevindingen. Zo kun je iemand wel leuk vinden, maar pas als je echt de door hem genoemde symptomen hebt heeft Cupido je wel geraakt.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik denk dat jullie elkaar leuk vinden


    i have a busy life