• Ik heb ergens een jongen leren kennen. Ik had hem al een paar gezien en dan vanuit mijn ooghoeken naar hem gekeken, wat hij dus ook deed. Nu heeft hij laatst met mijn moeder en haar vriendin gepraat (ik was daar met hun). Hij heeft toen gevraagd hoe oud ik was, waar we woonden en dat soort dingen.

    2 weken daarna was ik daar ook weer en heb ik met hem gepraat. Het blijkt dus dat ik zijn broer ken van school. Ik was nog ergens anders en hij zat op een afstandje met 2 volwassenen en 2 meiden van dezelfde leeftijd, maar hij keek wel af en toe mijn kant op. Later ben ik erbij gaan zitten en heb met hem gepraat. Daar heeft hij verder niks tegen die meiden gezegd, alleen met mij gepraat. Toen iedereen weg ging, bleven wij met zijn tweeën nog zitten en hebben gepraat over school, werk en zijn broertje. Daarna moesten we nog douchen en daar hebben we ook nog wel wat gezegd...

    Nu heb ik dus het idee dat ik hem ook wel leuk vind, vooral omdat ik de dag nadat ik hem heb gezien, alweer zin heb in de volgende keer. Ik weet dat ik hem aardig vind, hij knap is en een "leuk" lijf heeft...

    Sommige zeggen dat ik hem alleen maar leuk vind omdat hij interesse heeft, maar wat denken jullie? Bijv. het stukje hierboven?? En denken jullie dat hij interesse in mij heeft?

    Oh hou ons ff bij van je status met die boy.. :)

    aangezien wij dat nu ook wel interresant vinden xd.

    Haha :P. Zal ik wel ff doen!

    Hello people!
    Ik was hem weer tegengekomen, alleen dit keer niet echt gepraat ofzo. Nu stond die vriendin van mijn moeder naast ons en zei dat ze gingen en dat ik maar met hem mee moest rijden met de auto, meer als geintje eigenlijk. Zegt hij: is goed hoor. Later gingen we met zijn 2en naar de douches en moest hij zijn shampoo nog halen. Daar kwam hij mijn moeder tegen en liet het flesje vallen: hij zei dat hij er helemaal zenuwachtig van werd. Ook zei hij nog dat ze me de volgende ochtend wel weer terug zag ipv die avond (als geintje). Nu heeft hij me dus thuis afgezet en weet dus waar ik woon :P. Ben gewoon uitgestapt en tot volgende week gezegd. Bedankt voor het brengen, dat soort dingen.. :(.

    Ik zit eigenlijk wel de hele dag aan volgende week te denken en aan hem eigenlijk:$. Zou dit iets moeten betekenen? Van zijn kant, maar ook van mijn kant??

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 1:05 ]

    Volgens mij wel hoor :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Voiceless schreef:
    Huh, hebben jullie samen gedoucht?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Zwembad mensen, zwembad...

    dacht ik ook al :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Denk dat jullie elkaar leuk vinden.


    Onnellissuus Maanpaossa

    Jullie vinden elkaar sowieso interesant


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Als je niet meteen wilt zoenen, geef hem dan tenminste een afscheidsknuffel, of een kus op zijn wang..


    Me so good.

    Zo snel al? Ik heb hem buiten het zwembad natuurlijk nog nooit gezien...

    Ik durf eigenlijk niet vanuit mezelf zomaar een knuffel te geven of een zoen op zijn wang :$

    gewoon blijven praten met hem enzo, en je zult vanzelf wel voelen/merken of je hem gewoon leuk vindt, of echt meer dan leuk.


    Een dag niet aan Torres gedacht,is een dag niet geleefd

    Nou, ik moet zeggen dat hij wel vaak in mijn hoofd zit...

    Maar stel nou dat hij me de volgende keer weer thuis afzet..wat moet ik dan doen?

    Geef hem in ieder geval een knuffl. Dat doe ik ook op school met jongens die ik gewoon mag, wat is er mis met een knuffel? Dan weet hij tenminste dat hij je ook mag terugknuffelen. En uiteindelijk zoenen(;


    Me so good.